Economic Local

Poliția de Frontieră Iași întreține parcul auto din dotare! O singură firmă s-a înscris la licitația de 130.000 de euro

Publicat: 09 nov. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Poliția de Frontieră Iași întreține parcul auto din dotare O singură firmă s-a înscris la licitația de 130.000 de euro
Poliția de Frontieră Iași a demarat licitația pentru serviciile de întreținere a mașinilor din parcul auto

O firmă din Roman este singura participantă la licitația pentru furnizarea serviciilor de întreținere a autovehiculelor. Poliția de Frontieră Iași are în administrare 24 de autoturisme marca Land Rover. Oferta a intrat în etapa de evaluare financiară

Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră (ITPF) Iași a alocat fonduri pentru întreținerea parcului auto folosit pentru activitățile curente. Recent, a fost lansată licitația pentru achiziția serviciilor unui atelier auto omologat. Valoarea estimată a contractului este de 640.000 lei, fără TVA, aproximativ 130.000 de euro. La procedură s-a prezentat o singură societate: Land Rover Yard SRL, din Roman. Firma este controlată de Cristian Vernică. În 2019, cifra de afaceri a societății a fost de 2,4 milioane lei, profit de 11.647 lei, datorii de 396.651 lei, cu un număr de 15 angajați. Banii vor fi cheltuiți prin intermediul unui acord-cadru. Service-ul va fi asigurat pentru un număr de 20 de autovehicule marca Land Rover.

„Serviciile de reparații și întreținere auto vor fi efectuate de prestator în unitățile service ale acestuia de pe raza teritorială a unităților subordonate ITPF Iași, se va afla pe o rază teritorială de maximum 100 de kilometri distanță față de sediul ITPF Iași, autoritatea contractantă neavând posibilitatea asigurării deplasării autovehiculelor pe distanțe mari. De asemenea, vor fi reparate/întreținute și autovehiculele care vor intra în patrimoniul ITPF Iași și nu sunt cuprinse în actuala procedură, în condițiile legii”, se arată în caietul de sarcini.

Oferta a intrat în etapa de evaluare financiară.

Serviciile trebuie asigurate imediat după emiterea notei de comandă

Defecțiunile trebuie remediate de câștigătorul licitației în termen de 3 zile de la data emiterii notei de comandă, în condițiile în care prestatorul are piesele necesare în stoc. În caz contrar, termenul este extins la 7 zile.

„Prestatorul va face dovada că are cunoștințe și experiență similare în activitatea de întreținere și reparații auto pentru marca Land Rover, dovedită prin contracte sau comenzi executate în ultimii 3 ani. Se solicită demonstrarea în mod special a următoarelor operațiuni mecanice, reparații motoare Land Rover, efectuare RK motor (înlocuire set motor), înlocuire kit distribuție față/spate Land Rover, înlocuire kit ambreiaj. Operațiunile de reparații și întreținere vor fi realizate de personal specializat și cu experiență în domeniu al ofertantului câștigător, astfel încât timpii de reparație să fie reduși, iar rezultatele să fie la un nivel înalt calitativ”, sunt detalii din documentația procedurii.

De precizat că, în trecut, instituția a fost în centrul unui scandal, în care angajați au acuzat că sunt hărțuiți la locul de muncă.

Firma de salubritate a Primărie Iași investește în mașini electrice

Recent, Salubris SA, firma de salubritate a Primăriei Iași, a lansat licitația pentru achiziția unui autoturism electric. Conform caietului de sarcini, noul autoturism trebuie să aibă 5 locuri, masă proprie 1.550 kilograme, lungime – 4 metri, lățime – 1,7 metri, înălțime – 1,5 metri, motor electric, autonomie de 390 de kilometri, ABS, limitator de viteză etc. Perioada de garanție va fi de minimum 3 ani/100.000 kilometri pentru caroserie, 3 ani/100.000 kilometri pentru grupul moto-propulsor, 8 ani/120.000 kilometri pentru baterie și minimum 3 ani pentru vopsea.

La licitație a fost depusă o singură ofertă din partea societății Casa Auto Valea Lupului SRL. Firma este controlată de omul de afaceri Bogdan Pițigoi. În 2019, firma a înregistrat o cifră de afaceri de 32,4 milioane lei, profit de 1,4 milioane lei, datorii de 9 milioane lei, cu un număr de 84 de angajați. Oferta a intrat în etapa de evaluare financiară. Prevederea bugetară a licitației este de 143.500 lei, fără TVA, aproximativ 30.000 de euro

Adauga un comentariu