News Flash:

Praktiker isi bate joc de clienti

19 Iunie 2008
3016 Vizualizari | 1 Comentarii
Praktiker isi bate joc de clienti
• Un client care a achizitionat un turbojet, marca Bosch, de la magazinul Praktiker, dupa ce aparatul s-a defectat, s-a trezit in imposibilitatea de a-l duce la reparat • Motivul este ca cei de la magazin nu au trecut pe certificatul de garantie codul de fabricatie si seria de pe contract, fara de care aparatul nu putea fi introdus in service
Marile magazine calca din nou stramb cand e vorba sa ajute un client. Un astfel de caz s-a intamplat ieri, cand un client care a achizitionat un turbojet, marca Bosch, de la magazinul Praktiker, si care a constatat ca aparatul are o defectiune, a fost refuzat de angajati sa-l introduca in service. Desi clientul respectiv a primit un certificat de garantie cand a achizitionat aparatul, pe acesta nu erau trecute codul de fabricatie si seria de pe contract. Cei de la Praktiker au sustinut ca nu au ce face, desi era de obligatia lor sa treaca in certificatul de garantie cele doua coduri, si au preferat sa plimbe clientul intre magazin si service. "Noi suntem doar un revanzator", a tot sustinut un reprezentant al magazinului. In schimb, reprezentantii service asigurat de SC Eurotech SRL, service la care s-a deplasat clientul, sustin ca din moment ce nu este trecut codul de fabricatie si seria nu se poate face nimic si ca singurii vinovati sunt cei de la Praktiker, care nu au trecut pe certificatul de garantie aceste coduri. "Cei de la magazinul de unde a fost achizitionat produsul poarta vina. Noi nu putem depana acest echipament daca nu il avem in evidenta, respectiv nu e trecut in baza de date", a sustinut Robert Dalas, reprezentant al service-ului. Cei care apara interesele consumatorului sustin ca o astfel de situatie este inacceptabila, principalul vinovat fiind magazinul Praktiker. "Clientul are dreptate. Praktiker este cel care trebuie sa rezolve aceasta situatie neplacuta, pentru ca service-ul in cauza nu-si poate deconta cheltuielile fara codul de fabricatie si seria trecuta pe contract. Nu este firesc ca acest magazin sa-si faca un renume pe care sa nu-l sustina. Clientul trebuie despagubit atat pentru produsul stricat, cat si pentru timpul pe care l-a pierdut", a afirmat Vasile Cazan, reprezentant al Asociatiei pentru Apararea Drepturilor si Intereselor Consumatorilor.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

cristi  | #37321
Eu am achizitionat o casuta din lemn si mi-a fost livrata fara acoperis si geamuri. abia dupa ce le-am facut reclamatie la OPC am primit si restul de materiale
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1475 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017762 (s)