News Flash:

Precizari suplimentare privind acordarea tarifului social pentru energia electrica

18 Noiembrie 2005
920 Vizualizari | 0 Comentarii
Deoarece exista inca neclaritati privind procesul de aplicare a ordinului ANRE nr. 38/2005 privind noile conditii de acordare a tarifului social la energia electrica, dorim sa venim in sprijinul consumatorilor cu urmatoarele precizari:
- toti consumatorii nostri care beneficiaza in prezent de tariful social primesc la domiciliu, prin posta, documentele necesare a fi completate in vederea pastrarii acestui tip de tarif.
- pana la data de 15 decembrie 2005, consumatorii vor aduce respectivele documente completate la Centrul de Relatii cu Clientii (CRC) de care apartin.
Programul de lucru cu clientii la CRC este de luni pana vineri intre orele 7.30 - 13.00 si 13.30 - 19.30.
Pentru evitarea aglomeratiei, consumatorii pot trimite aceste documente si prin posta, printr-o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, pe adresa CRC sau a sediului de sucursala.
Sunt posibile urmatoarele situatii:
1. Consumatorul a beneficiat de tariful social, depune documentele pana pe 15 decembrie 2005, si indeplineste conditiile de acordare a tarifului social: consumul se va factura in continuare la tariful social.
2. Consumatorul a beneficiat de tariful social, depune documentele pana pe 15 decembrie 2005 si nu mai indeplineste conditiile de acordare a tarifului social: daca nu isi alege alt tip de tarif, va fi facturat la tariful monom cu rezervare CR (pret de rezervare = 1300 lei/zi si pret consum de energie = 2700 lei/kwh), incepand cu data de 1 noiembrie 2005.
3. Consumatorul a beneficiat de tariful social, depune documentele dupa 15 decembrie 2005 si indeplineste conditiile de acordare a tarifului social:
- Consumul va fi facturat la tarif social, incepand cu perioada de facturare urmatoare celei in care a fost depusa documentatia.
- Consumul de energie electrica intre data de 01.11.2005 si data depunerii documentatiei va fi facturat la tariful CR de tip monom cu rezervare (pret de rezervare = 1300 lei/zi si pret consum de energie = 2700 lei/kwh).
4. Consumatorii care doresc sa treaca de la un alt tarif, la tariful social sau consumatorii noi care opteaza pentru tariful social, trebuie sa prezinte documentatia necesara, cu precizarea ca declaratia de venit trebuie sa fie vizata de primarie (prin grija consumatorului).
5. Consumatorul care a beneficiat de tariful social a depus documentatia in termen, dar aceasta nu a fost aprobata de catre primaria de care apartine consumatorul: consumul se va refactura la tariful CD de tip monom simplu (pret consum = 3600 lei/kwh) incepand cu data de 1 noiembrie 2005, pana cand consumatorul isi alege alt tip de tarif.
6. Consumatorul nu a beneficiat de tariful social, dar a depus documentatia si sunt indeplinite conditiile de acordare a tarifului social; consumul se va factura la tarif social incepand cu perioada de facturare urmatoare celei in care a fost depusa documentatia, prin intocmirea unui nou contract de furnizare a energiei electrice.
7. Daca documentatia este trimisa prin posta si este incompleta (lipsa copie buletin/carte de identitate, declaratie necompletata, nesemnata) sau necorespunzatoare (adresa domiciliului stabil nu coincide cu cea a locului de consum la care se cere aplicarea tarifului social sau contract de furnizare incheiat cu o alta persoana decat cea care este inscrisa ca titular in declaratie): consumatorul va fi informat in scris in termen de 30 de zile de la primirea cererii despre motivul neacordarii tarifului social.
Daca actele sunt completate dupa data de 15.12.2005 si consumatorul indeplineste conditiile acordarii tarifului social, consumul se va factura la tarif social incepand cu perioada de facturare urmatoare celei in care a fost depusa documentatia.
Pana la data transmiterii documentatiei complete, consumul de energie electrica va fi refacturat de la 1.11.2005 la tariful CR de tip monom cu rezervare.
8. Daca un consumator solicita mentinerea tarifului social, dar nu este titular de contract, se va incheia un nou contract de furnizare a energiei electrice pe numele solicitantului, prin prezentarea acestuia la Centrul de Relatii cu Clientii de care apartine, cu copii dupa actul care dovedeste detinerea legala a locuintei (contract vanzare-cumparare, contract de inchiriere, act de mostenire etc) si dupa buletin/carte de identitate, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Relatii suplimentare la telefon 0723/704.483.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1225 (s) | 22 queries | Mysql time :0.012421 (s)