News Flash:

Primaria va avea un city-manager

12 Ianuarie 2005
963 Vizualizari | 0 Comentarii
•Noua organigrama a municipalitatii iesene prevede infiintarea unui post de city-manager, un fel de director general care se va ocupa de intreaga strategie de dezvoltare a orasului •Va fi infiintata Directia de Asistenta Sociala

Premiera in administratia ieseana. Noua organigrama a municipalitatii iesene prevede infiintarea unui post de director general al primariei, numit chiar city-manager, termen utilizat si tarile din Uniunea Europeana. Dupa cum au explicat sefii municipalitatii iesene, un city-manager va gestiona intreaga strategie de dezvoltare a orasului si va face parte din executivul primariei alaturi de primar, cei doi viceprimari si secretarul Consiliului Local. "Este vorba despre un om care va coordona intreaga activitatea tehnica a primariei. Decizia face parte din demersurile pe care le face primaria pentru a se adapta la legislatia europeana in domeniu", a declarat ieri, viceprimarul Constantin Neculau.
Pe holurile primariei sunt vehiculate mai multe nume privind persoana care va ocupa postul de city-manager. Se pare ca aceasta functie va fi ocupata de actualul sef de cabinet al primarului, Cosmin Coman, sau de unul dintre specialistii Regiei Autonome Judetene de Apa si Canal (RAJAC). Noua organigrama prevede si infiintarea a doua Directii noi in cadrul municipalitatii. In primul rand este vorba despre infiintarea Directiei de Asistenta Sociala care prevede unificarea tuturor serviciilor de acest tip din primarie. Astfel, noua directie va functiona in imobiliul numit generic Piramida lui Dubet si se va ocupa de acordarea ajutoarelor sociale, reducerilor pe transport pentru anumite categorii de populatie, completarea dosarelor pentru alocatiile de stat pentru copii, acordarea ajutoarelor pentru caldura etc. De asemenea, in baza ultimelor reglementari legale in domeniu, Consiliul Local a aprobat deja infiintarea Directiei Locale de Evidenta a Persoanelor. Aceasta va avea in componenta servicii si birouri avand ca atributii intocmirea, pastrarea, evidenta si eliberarea actelor de stare civila, intocmirea si eliberarea actelor de identitate, a cartilor de alegator si a listelor electorale, primirea cererilor si eliberarea pasapoartelor simple, a permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare. Se poate observa ca noua Directie se va ocupa numai de primirea cererilor si eliberarea pasapoartelor sau a permiselor de conducere si certificatelor de inmatriculare, prin intermediul ghiseului unic care va functiona cu acest scop, aceste documente urmand a fi intocmite in continuare de Serviciul de Evidenta Informatizata a Persoanei (SEIP).
Noua Directie va absorbi intreg personalul de la Oficiul de Stare Civila si inca 21 de ofiteri care lucreaza in prezent la SEIP. Noua organigrama a primariei prevede, printre altele, marirea numarului de angajati de la cabinetul primarului si de la Directia de control.
Constantin MAZILU
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.5094 (s) | 22 queries | Mysql time :0.368948 (s)