News Flash:

Primaria vrea sa atraga turisti la Iasi! Strategie de promovare a podgoriilor din judet

12 August 2017
599 Vizualizari | 0 Comentarii
Sefii municipalitatii iesene au anuntat ca vor propune o strategie de promovare a podgoriilor iesene pentru ca acestea sa aiba o vizibilitate mult mai mare printre ieseni si printre turistii care vin in regiune. Zilele trecute, primarul Mihai Chirica a avut o intalnire la Palatul Roznovanu cu principalii producatori locali de vinuri, respectiv Cotnari S.A., S.C. Agroindustriala Bucium, Grupul de firme Domeniile Lungu si Crama Gramma.

Primarul a mentionat, printre altele, ca promovarea podgoriilor iesene trebuie sa devina un element esential în strategia de turism a municipiului Iasi si a avansat câteva modalitati de promovare a producatorilor locali de vinuri, astfel încât podgoriile iesene sa devina atractive.
Astfel, o prima propunere vizeaza organizarea unor evenimente care sa aiba atât valente recreative, cât si culturale. O alta propunere a edilului vizeaza amenajarea unui showroom în care sa fie prezenti toti producatorii locali de vinuri.

Citeste si : Ocazie unica pentru impatimiti. Vinuri de colectie de 1 milion de euro, vandute la Iasi - FOTO

De asemenea, acestia vor avea puncte de comercializare rezervate la toate evenimentele cu public organizate de Primaria ieseana, iar în ultimul weekend al fiecarei luni vor putea fi organizate târguri dedicate promovarii si comercializarii vinurilor locale. Nu în ultimul rând, strategia de turism a Iasului va include si tururi ale podgoriilor iesene, în acest sens urmând a fi purtate discutii cu operatorii de turism locali, precum si cu reprezentanti ai retelelor internationale de agentii de turism.

Citeste si : Iata ce vinuri de lux vor avea bogatii din Iasi pe masa de Craciun - FOTO

"Este esential sa utilizam toate pârghiile pe care le avem la îndemâna pentru a promova producatorii locali si pentru a-i atrage pe ieseni sa cumpere produse locale. În acest sens, vom continua întâlnirile cu producatori din diverse domenii, dar si cu reprezentanti ai restaurantelor si hotelurilor din Iasi, astfel încât produsele locale sa fie evidentiate distinct în oferta lor", a spus primarul Mihai Chirica.

Edilul a lansat companiilor iesene invitatia de a sustine Programul Centenar, promovând conceptul de Iasi – Capitala Renasterii Nationale prin aplicarea unui sticker special conceput în acest sens pe elementele de identificare vizuala ale produselor acestor companii.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

strategie mihai chirica palatul roznovanu producatori vinuri cotnari
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1432 (s) | 24 queries | Mysql time :0.017506 (s)