News Flash:

Primarul Gheorghe Nichita vrea sa detina control pe publicitatea din Iasi

10 Septembrie 2010
1350 Vizualizari | 2 Comentarii
• Primaria municipiului Iasi a impartit orasul in doua, pentru ca numai doua firme sa detina controlul asupra spatiilor de publicitate stradala • Cu numai aceste doua firme se va negocia publicitatea electorala pentru campania din 2012

Primarul Gheorghe Nichita pregateste unul dintre smenurile anului. Si asta pentru ca intentioneaza sa detina control asupra mijloacelor publicitare din oras. Schema este simpla: doar doua firme vor pune mana pe toate suprafetele de teren scoase la licitatie spre concesionare, in vederea montarii de mijloace publicitare. Conform caietului de sarcini, orasul este impartit in doua loturi. Pentru edilul sef va fi usor, la alegerile locale, sa negocieze amplasarea unor mesaje electorale. Astfel, pe data de 30 septembrie, la sediul primariei va avea loc licitatia. Firmele nu vor putea licita pentru ambele loturi, de aceea orasul va fi acoperit doar de doua firme. Procedura va fi deschisa cu o redeventa minima pentru fiecare lot, stabilita la o suma trimestriala de 117.500 lei. Firmele participante vor trebui sa depuna o garantie de participare de 500 mii lei. Contractul va fi semnat pe o perioada de 10 ani, cu o posibilitate de prelungire de cinci ani. Edilii considera ca impartirea pe doua loturi se practica si in alte parti. "Cam peste tot se practica asa. Ganditi-va la iluminatul public sau la societatile de apa - canal. Scoti un pret mai bun cand concurenta este mai mare pentru un singur lot. Asta ar fi varianta optima", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al primariei. Societatile care vor castiga contractul cu primaria vor avea obligatia de a realiza si o serie de investitii. Aici sunt incluse si statiile de imbarcare - debarcare, ce apartin Regiei Autonome de Transport Public (RATP), cu obligatia de a le moderniza. In total, sunt 147 statii de imbarcare - debarcare calatori, plus inca alte 300 de locatii. Statiile de asteptare calatori vor fi dotate cu adapost de protectie, iluminare peron, scaune pentru peron, ceas sau cosuri pentru gunoi, toate acestea pe cheltuiala firmelor care vor semna contractul cu municipalitatea. Pana acum, primaria a inchiriat spatiile publicitare. Este vorba de societatile comerciale de publicitate: Affichage Romania SRL, Ultravision SRL, News Outdoor Romania SRL, Euromedia Group SA si Itineris Media.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

Niku  | #122717
Nu ati aflat cati bani intra in buzunarul propriu?!
elector  | #122750
Propun Consiliului Local ca in noua licitatie sa fie dezafectate panourile publicitare amplasate pe trotuare.Nici intrun oras din lume nu exista asemenea mastodonti in calea pietonilor
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2665 (s) | 22 queries | Mysql time :0.138618 (s)