Actualitate

Probleme pe Aeroportul Otopeni. Un pasager a murit în avion, iar un altul în scaun cu rotile este blocat

Publicat: 09 aug. 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Probleme pe Aeroportul Otopeni. Un pasager a murit în avion iar un altul în scaun cu rotile este blocat
Două situații dificile pe Aeroportul Otopeni

Un avion Miami – Istanbul a aterizat de urgență, astăzi, 9 august 2022, pe Aeroportul Henri Coandă din Otopeni, pentru că în zbor a decedat un pasager.

Potrivit primelor informații, un bărbat de aproximativ 65 de ani, care circulă cu un Boeing 777 Turkish Airlines, a decedat în timpul cursei Miami – Instanbul, după ce a suferit un infarct.

Pasagerul decedat este de origine palestiniană.

Un pasager a murit în avion

În momentul în care echipajul de zbor a realizat că bărbatul nu mai prezintă semne vitale, s-a luat decizia aterizării de urgență pe Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni.

Aeronava transporta 243 pasageri și 19 membri de echipaj. După aterizare, pasagerii au fost debarcați din aeronavă.

„O aeronavă aparținând companiei Turkish Airlines a aterizat astăzi, 9 august, pe aeroportul Henri Coandă, întrucât unul dintre pasageri avea probleme medicale.
Aterizarea s-a efectuat la ora 14.58 și, imediat, la bord au urcat echipajul medical al aeroportului și un echipaj SMURD; a fost aplicată procedura standard de resuscitare asupra pacientului. Ulterior, pasagerul a fost declarat decedat.
Aeronavă, de tip Boeing 777, efectua o cursă pe ruta Miami – Istanbul și avea la bord 234 pasageri. Pasagerii vor fi debarcați, aceștia urmând să fie asistați de reprezentanții companiei aeriene și ai agentului de handling”, a transmis conducerea aeroportului.

Un pasager cu handicap stă blocat de peste 2 ore în avion

De asemenea, tot pe Aeroportul Otopeni, se află, în aceste momente, un avion sosit de la Lutton, în care așteaptă, de peste două ore un pasager cu handicap, care trebuia coborât din aeronavă de către personalul aeroportului.

Un pasager al unui zbor Wizz, Lutton – București, așteaptă de peste două ore ca un reprezentant al Aeroportului Otopeni să îl coboare din avion. Acesta are un handicap locomotor și ar trebui debarcat cu un cărucior special, care să încapă pe culoarul din avion.

Este un serviciu pe care aeroportul îl face, nu companiile de handling. Se pare, însă, că personalul din aeroport nu reușește să găsească o soluție pentru a asigura această facilitate.

De menționat că, în tot acest timp, nici pasagerii pentru zborul următor nu pot fi îmbarcați în avionul respectiv.

Adauga un comentariu