Magazin

Process Communication Model oferit de o firma de training, o „calatorie“ spre intelegerea celorlalti, dar mai ales a resorturilor tale interne!

Publicat: 11 aug. 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Process Communication Model oferit de o firma de training o calatorie spre intelegerea celorlalti dar mai ales a resorturilor tale interne

Din lumea antica au ajuns pana la noi unele perle de intelepciune, a caror valoare este apreciata de mai bine de doua milenii. Una dintre ele este replica inscrisa pe frontispiciul oracolului din Delphi, dedicat lui Apollo, zeul soarelui: „cunoaste-te pe tine insuti si asa vei cunoaste universul si zeii!“.

Ideea care sustine ca intelegerea lumii si a oamenilor trebuie sa mearga in paralel cu cunoasterea de sine este adusa in prim-plan si in cadrul cursurilor organizate de firma de training Brightway®, formata din specialisti in coaching, recrutare sau teambuilding.

Unul dintre cursurile care se bucura de aprecierea unanima a companiilor si a angajatilor acestora este cel care aduce in prim-plan metodologia Process Communication Model. Firma de training foloseste astfel un model creat in urma cu mai multe decenii de doctorul Taibi Kahler, care a ajuns sa fie utilizat inclusiv de NASA pentru selectia astronautilor, de lideri politici de prim-plan in campaniile electorale si de managerii unor giganti industriali.

In ce consta si cui ii este adresata metodologia Process Communication Model?

Metoda de analiza a personalitatii cunoscuta si sub denumirea prescurtata PCM are la baza o perioada de cercetare de peste patru decenii, iar ulterior modelul a fost validat de aproximativ un milion de profiluri completate.

Metodologia propusa spre studiu de firma de training permite determinarea trasaturilor de personalitate ale fiecarei persoane, a nevoilor psihologice, a comportamentului pe care il va avea in conditii de stres, a motivatiilor care ii influenteaza deciziile.

La baza structurii se afla diferentierea a 6 tipuri de personalitate, pe care, cu o pozitie si o intensitate diferita, le detine fiecare om in propria sa structura interioara.

Cursul se adreseaza persoanelor cu un nivel crescut de interes si de curiozitate fata de psihologie si de modul in care oamenii comunica si interactioneaza. Beneficii concrete pot fi obtinute pentru interactiunile desfasurate in cadrul procesului de vanzare, in leadership, recrutare si in gestionarea multiplelor tipuri de situatii stresante care apar periodic in mediul de business.

Etapele programului Process Communication Model

Programul organizat de firma de training cuprinde mai multe etape, dupa cum urmeaza:

  • Etapa 0, care consta in inscrierea participantilor si personalizarea cursului. Studiile de caz si exemplele utilizate vor fi adaptate domeniului de activitate in care activeaza cursantii;
  • Etapa 1 consta in completarea formularului de personalitate si dureaza aproximativ 30 de minute. Fiecare participant primeste apoi un raport complex cu arhitectura de personalitate, care il ajuta sa se cunoasca mai bine.
  • Etapa a 2-a este cea a trainingului propriu-zis si dureaza 3 sau 4 zile. Se discuta despre tipurile de personalitate, cu referire la preferintele, punctele forte, nevoile psihologice, modul de a vorbi si comportamentul sub stres al reprezentantilor fiecaruia dintre ele. Cursantii invata cum sa le recunoasca la oamenii cu care interactioneaza si cum sa foloseasca aceste cunostinte in mediul de business.
  • Etapa a 3-a consta in executarea unor teme saptamanale de lucru, timp de 3 luni. Acestea includ un chestionar interactiv pentru recapitularea cunostintelor, doua personaje ale caror profiluri trebuie realizate pe baza unor interviuri de pe Youtube si un exercitiu practic.

Astfel, firma de training Brightway® te ajuta – in deplina armonie cu sfaturile vechilor intelepti greci, adaptate insa lumii actuale – sa te cunosti pe tine insuti si sa intelegi, in acelasi timp, tainele oamenilor si ale lumii care te inconjoara!

firma de training
Adauga un comentariu