News Flash:

Produse la care au renuntat romanii in 2010

25 Decembrie 2010
972 Vizualizari | 0 Comentarii

Criza i-a facut pe romani sa cheltuie mai putini bani pe anumite categorii de produse. Astfel, daca iaurturile si carnea au ramas la mare cautare, nu la fel se poate spune despre ciocolata sau bauturi.


Astfel, in 2010 romanii au dat cu 5,2% mai mult pe iaurturi, cu 7,1% mai mult pe snacksuri si cu 2,6% mai mult pe carne, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata MEMRB, citat de Ziarul Financiar.


Romanii se indreapta mai putin insa catre dulciuri, paine, lapte, ciocolata sau branza. Studiul mai arata ca romanii au dat cu 23,2% mai putin pe pateu, cu 19,4% mai putin pe biscuiti, iar vanzarile de ciocolata au scazut cu 17,9%.


Practic, piata bunurilor de larg consum, care in 2009 era de 22 de miliarde de euro, a inregistrat in primele zece luni ale lui 2010 o contractie de aproape 6% in valoare.


Cele mai dramatice scaderi sunt inregistrate la bauturi, -10,6%, si bunuri nealimentare, -7,9%. In ceea ce priveste categoria de alimente, scaderea in valoare a fost de numai 5,6%.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1355 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017907 (s)