News Flash:

Profesoara batausa

30 Octombrie 2007
15677 Vizualizari | 55 Comentarii
Valeria iacob
• Valeria Iacob, profesoara de religie la scoala Izvoarele, a paruit doua eleve de clasa a VII-a pe motiv ca ii terorizeaza fiica, eleva in aceeasi clasa • Scena s-a petrecut in fata clasei, in cursul orei de limba romana, in timp ce profesorul titular era retinut la cancelarie • Cadrele didactice sunt revoltate de atitudinea profesoarei Iacob, care este si directorul scolii, si considera ca sunt discriminate • Directoarea neaga orice acuzatie si arunca vina asupra celor doua eleve • "De aproape sase ani de zile acestea o streseaza si o acuza pe fata mea ca nu munceste si ca ia note mari doar pentru ca eu sunt cadru didactic in scoala. Intr-una imi toaca copilul si mi-l terorizeaza", a declarat directoarea Valeria Iacob • Un profesor a fost nevoit sa se transfere la o scoala din Neamt pentru ca nu mai suporta comportamentul directoarei • Conducerea ISJ va face o ancheta la scoala Izvoarele, din comuna ieseana Rachiteni


O profesoara de religie a bagat spaima in elevii si cadrele didactice de la scoala Izvoarele, din comuna ieseana Rachiteni. Speriati de comportamentul profesorului de religie Valeria Iacob, care este si directorul scolii, o parte dintre elevi au refuzat sa mai mearga la scoala. Doua eleve din clasa a VII-a au fost batute in fata colegilor de profesoara Iacob pe motiv ca ar avea ceva cu fiica acesteia, eleva in aceeasi clasa. Elevii de la Scoala cu clasele I-VIII din Izvoarele, comuna Rachiteni, un sat izolat de la marginea judetului, sunt terorizati de directorul unitatii de invatamant. Valeria Iacob a agresat fizic si verbal doua eleve de clasa a VII-a, pe motiv ca cele doua o terorizeaza pe propria sa fiica. Profesoara, care nu este la prima abatere de acest gen, le-a paruit pe cele doua fete, adresandu-le apelative de genul «mucoase» sau «proaste». Parintii fetelor au sesizat incidentul la primarul din comuna Rachiteni, la Inspectoratul Scolar al Judetului (ISJ) Iasi si la Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi, pentru a se lua masuri urgente impotriva profesoarei de religie, intrucat fetele speriate nu vroiau sa mai mearga la scoala. "Am trimis o adresa catre Inspectoratul Scolar sa aducem la cunostinta acest incident, dar si alte plangeri verbale ale parintilor si cadrelor didactice. Nu am indraznit pana acum sa facem acest lucru din cauza presiunilor pe care le exercita doamna Iacob. Prin aceste fapte se pune la indoiala pregatirea profesionala si, mai mult, aceasta fiind director al scolii, acest lucru este inadmisibil intr-o unitate de invatamant", a declarat Iosif Lucaci, primarul comunei Rachiteni. Incidentul, care s-a petrecut in data de 17 octombrie, in timpul orei de limba romana, in absenta profesorului titular care a fost retinut in cancelarie, este confirmat si de elevii din clasa. "Le-a chemat pe cele doua fete in fata clasei si le-a tras de par, dupa care a inceput sa tipe la ele. Noi aveam ora de limba romana si il asteptam pe profesor, dar a venit doamna directoare si le-a batut pe fete", a spus un elev din clasa a VII-a, martor la cele intamplate.

Directorul neaga

Directorul scolii din Izvoarele neaga ca le-ar fi agresat fizic pe cele doua eleve si declara ca doar le-a admonestat verbal deoarece ii fac zile fripte fetei acesteia de mai bine de sase ani de zile. "Copilul meu, Iacob Bianca, este eleva in clasa a VII-a impreuna cu cele doua fete. De aproape sase ani de zile acestea o streseaza si o acuza pe fata mea ca nu munceste si ca ia note mari doar pentru ca eu sunt cadru didactic in scoala. Intr-una imi toaca copilul si mi-l terorizeaza. Eu mai am doi copii in scoala, unul in clasa a II-a si unul in clasa a IV-a, dar nici unul nu a patit asa ceva. Nu le-am tras de par si nu le-am agresat fizic, ci doar le-am spus ca le voi observa de acum inainte", a precizat Valeria Iacob. Profesoara afirma ca nu ar fi intrat in timpul cursurilor, ci in pauza dintre ore si ca l-a avertizat inclusiv pe dirigintele clasei sa ia masuri impotriva celor doua eleve. "In nici intr-un caz nu am intrat in ora, era pauza si doar le-am spus sa imi lase copilul in pace. Copiii pot sa declare orice, eu am vorbit si cu dirigintele de la clasa respectiva, iar mama uneia dintre cele doua eleve a spus ca nu are ce sa-i faca fetei ei deoarece asa este ea, mai rautacioasa", a adaugat directoarea Iacob.



Relatii tensionate cu profesorii

Directoarea incriminata are o relatie foarte incordata cu majoritatea cadrelor didactice din scoala. Profesorii sunt revoltati ca, desi au obtinut rezultate deosebite la testele nationale, au fost discriminati in acordarea calificativelor. De precizat ca aceste calificative sunt acordate profesorilor de catre directorul unitatii de invatamant. Unul dintre cadrele didactice si-a facut detasarea la o alta unitate de invatamant, desi era titular la Izvoarele, deoarece se simtea persecutat de catre directorul Iacob. "Ca profesor, de multe ori simt ca suntem discriminati cu privire la mai multe lucruri. Eu, cand am fost lider de sindicat al scolii, nu am fost chemat la discutiile din Consiliul de Administratie, desi aveam acest drept. Calificativul de la sfarsit de an se pune in prezenta profesorului, dar eu nu am fost niciodata prezent. Fostul profesor de istorie de aici, desi a obtinut cele mai bune rezultate din istoria scolii la testele nationale, nu a primit decat calificativul de 87 de puncte, la limita. Acesta nu a fost apreciat, desi facea ore suplimentare cu elevii, fara plata, si si-a obtinut detasarea la o scoala din judetul Neamt", a precizat Vasile Dima, profesor de matematica la Scoala din Izvoarele.



Controlul

Conducerea ISJ Iasi va face verificari asupra celor petrecute in scoala Izvoarele si va deplasa inclusiv un psiholog in unitate. "Am primit adresa din partea primarului, aceasta adresa a ajuns si la primarul municipiului, Gheorghe Nichita, si ne vom deplasa acolo cat mai curand posibil sa vedem ce s-a petrecut. Este foarte grav daca s-a intamplat asa ceva. Directoarea ne-a spus ca doar le-a admonestat si nu le-a agresat fizic in nici un fel. Vom lua si un psiholog de la Inspectorat si vom declansa verificarile necesare pentru a rezolva acest caz", a declarat Cristinel Iordachioaie, inspector de management in cadrul ISJ Iasi.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

directorul neaga controlul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (55)

mama omida  | #21429
mamaa,mamaa,ce-as mai agresa-o si eu un pic....macar in pauza mare
DANA  | #21430
Un profesor de Religie ar trebui sa fie un model de comportare (crestina). Poate ar trebui chemat un exorcist !
benef  | #21431
Mare sfaraiala .. la ce filmulete exista cu elevi care terorizeaza profesori ..

Generatii bune am fost educati in stilul `clasic` (cu ciomagul). Dintr-o data, trebuie cu psihologu` .. Rezultatul e debandada actuala din scoli, unde elevii fac arte martiale pe seama profesorilor ..
lus  | #21432
sa vedem daca se va sesiza ministrul invatamantului!
Victoria  | #21433
Domnisoara Dana, se vede ca nu prea ai tangente cu realitatea. Si bataia este rupta din Rai. Nu sunt adepta acestor metode coercitive, dar uneori se impune. Ziaristii vor sa-si vanda ziarul si spun tot felul de trasnai. Directoarea vrea sa fie corecta si sa impuna o atmosfera de lucru, dar se loveste de inertia (probabil si ineptia) unor cadre didactice care vor salarii mari fara prea multa munca. Pentru a obtine 90 de puncte nu sunt suficiente doar notele mari de la Capacitate. Ce titlu de scandal " Profesoara batausa"!
ANCA  | #21434
poate a fost din nou doar o iesire necontrolata ....
Fara catabols  | #21435
In primul rand as dori sa fac o subliniere importanta:
am lucrat in acea scoala ca prof. de Istorie si am desfasurat pe parcursul anului scolar multe activiitati educative cu elevii in cadrul orelor dar si in afara lor!
Stimata d-na Victoria daca nu stiti am publicat articole si am absolvit si cursuri universitare_ 120 de credite, ... si multe alte lucruri...

Dar nu am DIUS CATABOLSUL la nimeni si acest lucru s-a vazut la calificativ!

Va asigur ca organele competente vor fi SESIZATE de aceste INCALCARI FLAGRANTE ale legii... pentru acordarea punctelor pe merit....
jon  | #21436
Daca ar fi meritat sa fie admonestate cred ca e bine, dar daca copii nu au facut nimic impotriva regulamentului de ce sa fie agresate? Sa analizam intai, apoi sa ne dam parerile. Ziaristii vor sa-si vanda ziarul, dar oare daca nu am da prilejul ce bine ar fi. Poate profesoara de religie stie mai multe si nu voia sa spuna decat ce o apara? Sa asteptam, oricum e un gest necontrolat si morala crestina spune sa mai si bati cate odata ca sa ajunga in rai cel batut. Ce frumos educa profesorii de religie.
profesoara incriminata  | #21437
Nu a fost nimeni batut in scoala , s-a facut din ,,tantar -armasar ,, .Ziaristii veniti in scoala au stat de vorba doar cu un profesor indicat de parintele reclamant , refuzand dialogul cu celelalte cadre didactice.Profesorul plecat din scoala este detasat pentru un an de zile la Scoala din Trifesti unde doreste sa se titularizeze deoarece are locuinta in Trifesti.Toate acestea pot fi verificate. TRAGETI CONCLUZIA !
FARA SPAGA !  | #21438
Stimata doamna Victoria,

orice cadru didactic trebuie sa evalueze corect si transparent elevii !

UN DIRECTOR DE SCOALA TREBUIE SA EVALUEZE ACTIVITATEA CADRELOR TRANSPARENT SI RESPECTAND LEGILE !

Daca directorul incalca legea de 3 ani CONSECUTIV ( eu predau si stiu ! )
atunci profesorul trebuie SA INGHITA MAFIA POLITICA A CATABOLSULUI ?

Eu NOTELE le pun pe MERIT !

Poate ca dvs. aveti alte criterii... dar sunt LEGALE ?

GATA CU DICATURA TOVARASE INSPECTOR GENERAL !

ESTE DEMOCRATIE si trebuie
RESPECTATE LEGILE !
dan  | #21439
De ce nu ati scris in acest articol ca acel copil agresat este fica secretarului comunei ?Acesta a facut si reclama tia impreuna cu primarul comunei. Nu era important acest lucru?
Dascalu Paul  | #21440
S-au desfasurat si multe razboaie sau cruciade pe motive religioase.Asa ca 2 palme aplicate unor copii elevi obraznici , tupeosi care si-au luat nasul la purtare n-ar fi mare lucru.Cert este ca pana nu se face foc nu iese fum. Daca stimata doamna directoare si prof. de religie crede ca va face ordine in scoala si in familie cu metode dure, tiranice si dictatoriale, atunci se inseala amarnic, se amageste singura. Si stimata doamna inspector general Camelia Gavrila are o fiica ce a fost eleva la aceeasi scoala unde domnia sa era profesoara de limmba si literatura romana, dar nu s-a scris nimic de rau in presa ieseana despre relatiile fiicei domniei sale cu ceilalti elevi din scoala( este vorba de Liceul Negruzzi din municipiul Iasi). Din experienta mea didactica permiteti sa dau un sfat prietenesc tuturor cadrelor didactice, inclusiv doamnei director Valeria Iacob de la scoala generala Izvoarele. Aplicati cat mai des testele de evaluare si in general lucrarile scrise, pentru ca elevii d-voastra sa poata vedea ce au gresit si eventual sa poata contesta notele. Elevii sunt in general sensibili la nedreptati si foarte buni critici , reunoscand valorile colegilor lor.Doamna directoare nu mai nedreptatiti pe colegii d-voastra caci i iveti avea ca dusmani si nu prieteni colaboratori si la orice ocazii se vor intoarce impotriva d-voastra. Pacat de d-voastra ca sunteti tinara si cu multa energie, ce va ajuta in munca d-voastra in slujba scolii si a familiei d-voastre. Mai lasati de la d-voastra si pentru cei din colectivitatea in care traiti si munciti! Eu va urez mult succes si Doamne Ajuta !
cri  | #21441
Nu stiu de ce se face atata caz pt.o paruiala , daca asa a fost in realitate , inainte de Revolutie se tragea de cap , se batea la palma , dar nu mai comenta sau reclama nimeni , nu a murit nici un elev si ieseau elevi foarte buni de pe bancile scolii , nu ca panaramele din prezent , care nici nu stiu sa scrie , va spun sincer pt. ca ma lovesc de asa ceva . Rusine elevilor din prezent , care tind spre analfabetism .
ioana  | #21442
D-ul Bogdan Nemnteanu ,atunci cand scrie un articol(ca in cazul dat) sa -i ia un interviu unuia dintre parintii acelui copil(SECRETAR PRIMARIE RACHITENI)sa afle si dunmealui cum respecta oamenii care apeleaza la el.Aceeasi educatie o are si copilul in scoala ( DE A SE IMPUNE FATA DE COLEGI)
Dascalu Paul  | #21443
Corectare.Cuvantul " reunoscand " trebuia scris "recunoscand". Va rog sa ma scuzati ! Completare. Doamna director Valeria Iacob , va rog sa scrieti pe NET cum s-a comportat Invatatotul Iisus Hristos cu elevii Lui, copilasii. Va rog sa cititi Sfanta Evanghelie dupa MATEI, cap. 19 versetele 13-14, daca va considerati profesoara de religie.Voi revedea aceasta pagina pentru a va citi parerea.Va multumesc anticipat !
jean  | #21444
Daca ati fi fost atenta d-na Ioana au fost agrsate doua eleve si probabil si altii precum copilul care a dat interviul . Nu cred ca este reclamatie facuta de unul dintre parinti ci o sesizare, o plangere pentru comportamentul profesoarei. Sustineti ca ati apelat la unul dintre parinti dar a fost o cerere legala , corecta sau voiati ceva ilegal. Profesoara de religie, daca copii ( atentie copii nu copilul) au fost rai nu era normal sa atentioneze parintii?
Anonim  | #21446
VORBIND LA MODUL GENERAL !

Un profesor de Religie ar trebui oare sa isi declare veniturile..din Italia.....?

Sau sa isi faca vacanta pe acolo si ...sa isi treaca copii la ajutoare cu rechizite ...?

Sa treaca calificativele MARI cu multe PUNCTE doar persoanelor APROPIATE?

ASA TREBUIE PUSE NOTE ELEVILOR D-NA DIRECTOARE ?

REFORMA DIN IVATAMANT ESTE DIRECTORUL NU TINE CONT DE LEGE FACE CE VREA CATABOLSUL LUI ?
DAMOC  | #21447
sau poate un mic "concediu medical" prin Italia in timpul cursurilor...???
Poate se mai uita in condica din iunie 2004 si va vedea...
frasana  | #21448
huoooo nebunooo vezi cati umbla hormonii prin cap si trebue eliminati ha ha ha.
ioana  | #21449
din ce se spune in articol ,Directorul incriminat,a luat legatura cu dirigintele clasei,D-uleJean,iar dirigintele aducea la cunostinta problema acestor doua fete
eucletian  | #21450
daca eram in locul acelor parinti o dadeam si in judecata.Cu ce drept le bate pe eleve daca nu s-a adus la cunostinta parintlor de comportamentul acsestor eleve?
oameni gaditiva bine si analizati si voi puntin problema.Gata cu democratia si respectati legile
un parinte  | #21451
profesoara incriminata14:48:20 30-10-2007
Nu a fost nimeni batut in scoala , s-a facut din ,,tantar -armasar ,, .Ziaristii veniti in scoala au stat de vorba doar cu un profesor indicat de parintele reclamant , refuzand dialogul cu celelalte cadre didactice.Profesorul plecat din scoala este detasat pentru un an de zile la Scoala din Trifesti unde doreste sa se titularizeze deoarece are locuinta in Trifesti.Toate acestea pot fi verificate. TRAGETI CONCLUZIA ! >> AMIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu a fost nimeni batut in scoala.. PAI ASTA NE OBLIGI SA CREDEM ?

INCHIZITIA PUNEA PE RUG pe cei care CERCETAU !

Ca parinte sunt stupefiat ca un director spune ca profesorul plecat_ nu este ALUNGAT ?

pentru
De ce nu ati scris in acest articol ca acel copil agresat este fica secretarului comunei ?Acesta a facut si reclama tia impreuna cu primarul comunei. Nu era important acest lucru?

si daca era un copil de etnie ce trebuia sa pateasca ?.....

ESTE O DISCRIMINARE IMENSA FACUTA DE UN DIRECTOR FATA DE COPII FATA DE CADRE ....

SI CONCLUZIA ESTE CA NE OBLIGA SA CREDEM !

ALTFEL INCHIZITIA NE UCIDE ?

Oare a turnat la SECU si acum colaboreaza ca OFITER ACTIV ???
Anonim  | #21452
de ce in toate tarile din EST arhivele POLITIEI POLITICE SUNT DESCHISE PUBLICULUI, mai putin in Romania?

Sunt DIRECTORII, INSPECTORII PROMOVATI PE CRITERIUL POLITIC ?

SUNT RUDE DE GRADUL I CU SECURISTI_ pardon SEREISTI ?
vasile  | #21453
nice look, bad manners
vasile  | #21454
hei ! teach, leave the kids alone
calvar  | #21455
impreuna cu un grup de aparatori ai drepturilor profesorilor rog insistent cadrele didactice de la Scoala Izvoarele sa ne contacteze imediat pentru ca avem si mijloacele si pofta si de ce nu si cheful iesit din comun de a-i scoate din anonimat, pentru a le face publice la nivel national rezultatele incredibile la diversele examene si psihologii nostri (abilitati sa stiti asta de la mine, abilitati la maxim si extra-capacitati cu superputeri de alinare) va vor acorda ingrijire si mangaieri parintesti. vasileeee, te raliezi generatiei anti-educatie, te intelegem, esti atat de cool, vei fi rasplatit de elevii cu pasiuni muzicale (elegante, nu zic nu) pe saturate, la modul ca nu va zbura absolut nicun bulgare la iarna spre ceafa matale si nici spre colegul care sustine ca a plecat constrans de imprejurari. o sa sunam si la vanatorii de vrajitoare sa exorcizeze demonii care se preumbla prin cancelaria respectiva iar pentru alte informatii si clarificari va rugam insistenti sa dormiti bine si sa beti un ceai.
anonim  | #21456
sunt elev al clasei a 7 din satul Izvoarele si am fost de fata cand a avut loc acest incident.Era inceputul orei de romana cand a venit directoarea la clasa,le-a scos pe cele doua in fata clasei si a inceput sa le ia putin de par si s-a rastit la ele.Dupa cateva minute a terminat.Una dintre cele doua fete este fiica secretarului Miron de primaria comunei Rachiteni.Ea a plecat acasa si i-a spus tatalui ei ca a fost agresata de directoare iar tatal ei a reclamat-o pe directoare la protectia copilului.Cele doua au meritat-o si ce spune directoarea este adevarat.Eu cred ca si directoarea a gresit dar si cele doua "au cautat-o cu lumanarea".Nici un elev sau profesor al scolii nu este terorizat.Daca nu era directoarea nu se renova scoala.Sincer ,directoarea nu trebuie decazuta din functie.Ar fi o mare greseala!
meeeahh  | #21457
we asta de dinainte nu ai dreptate.Nu mai suntem pe vreamea lui ceausescu sa faca profii ce vor din elevi.Daca doamna director , chiar daca numai a lea tras de cap pe fete, ar trebui demisa din functie. Profesorii nu ai voie sa faca asa ceva.Ce crede ea ca daca e intro comuna face ea ce vrea din acea scoala?!
cineva  | #21458
Vasile sa nu uite ca ii facea curte directoarei ,hartuind.o sexual!
anonim  | #21459
multe s-au spus,putine s-au facut in educatia copiilor! cel mai bine va descurca itele o ancheta pertinenta si clara! ma indoiesc totusi ca isj-ul iasi va face lumina in acest caz,deoarece se va merge pe linie politica si o mana spala pe alta.concluzia este ca totul va reveni la normal si in maxim o saptamana se va reface atmosfera de la dolce vita la scoala izvoarele cat si lantul slabiciunilor!!!
anonim  | #21460
in mod normal in afara pt asa ceva directorul institutiei de invatamant isi dadea demisia onorifica!
claudia  | #21461
Intr-o scoala directorul taie si spanzura (la marginea judetului).Daca s-a ajuns ca in alte scoli elevii sa agreseze profesorii ,la izvoarele-jud.iasi se intampla pe dos.Sunt o mamica profund nemultumita de conducerea scolii din satul nostru deoarece directoarea are tendinte dictatoriale si nu e prima data cand loveste un copil lipsit de aparare.Am vazut-o fara sa vreau in aceasta ipostaza de cateva ori.Nu e singura care procedeaza astfel!
dobos daniela  | #21462
Sunt mama a 3 copii ,fosti elevi ai acestei profesoare care veneau cu urechile rupte de la scoala dupa ce erau umiliti in fata clasei( erau in aceeasi clasa), iar fetita care acum este studenta aproape ca ramasese fara par in cap. Ma intreb care mai sunt criteriile de baza pentru a ajunge cadru didactic sau chiar DIRECTOR?
marin de la craiova  | #21463
adevarat am auzit despre comportamentul acestei doamne Directoarea. Un comportament reprobabil. O persoana care nu-si recunoaste fapta poate fi, oare?, iertata! De ce nu spune-ti care articole din regulament au fost incalcate de eleve pentru a primi pedeapsa aplicata? Politic, directoarea nu pateste nimic, deoarece este sustinuta de dictatura PNL-ista. Se incearca politizarea unei actiuni penale. Nu credeti domnilor inspectori?................!
dea  | #21464
daca doamna dir
continua asa cu aerele
ei o incurca
dea  | #21465
daca nu are barbat sasi caute
Dascalu Paul  | #21466
Pentru Dea. Draga Dea ati gresit in mesajul d-voastra.Trebuia scris : " daca nu are barbat, sa-si caute ! ".De obicei barbatii isi cauta consoartele, adica viitoarele prietene sau viitoarele sotii.Daca stimata doamna directoare are 2 copii, apoi acestia i-a concetut cu un barbat, doar nu cu Sfanrul Duh, ca nu este Sfanta Fecioara Maria, care si Dansa avea ca barbat pe Dreptul Iosif. Probabil ca barbatul doamnei directoare este undeva la munca, prin alta localitate sau alta tara, de nu-l vedeti d-voastra. Dar " cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia".Ar fi bine sa mai invatati gramatica limbii romane pntru a nu mai comite greseli pe Net, caci rade lumea de d-voastra. Incercati sa scrieti cu diacritice ,deoarece la acest ziar se poate scrie asa. Mai gasiti-va si alte ocupatii gospodaresti cu care sa umpleti timpul si sa nu va mai preocupe familia doamnei directoare! Sarbatori fericite va doresc !
Dascalu Paul  | #21467
Corectare. Cuvantul "Sfanrul " trebuia scris "Sfantul ".Va rog sa ma scuzati !
Spiridus  | #21468
concetut pntru Sfanrul - D-le Dascalu acestea sunt cuvuntele scrise de dumneavostra si cred ca aveti dreptate cu "cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia". si cu "Ar fi bine sa mai invatati gramatica limbii romane pntru a nu mai comite greseli pe Net, caci rade lumea de d-voastra" Atentie la critici. Deasemeni si dumneavoastra -Sarbatori fericite va doresc !
Dascalu Paul  | #21469
Domnule Spiridus! M-am bucurat foarte mult ca m-ati corectat! Nu am observat greseala comisa la cuvantul "concetut".Trebuia scris "conceput".Unele greseli se pot face din taste, nu din nestiinta.Si d-voastra ati gresit cuvantul "pntru", care trebuia scris "pentru", iar cuvantul "atentie " trebuia scris "atentie" ! Dar eu sunt convins ca d-voastra stiti sa scrieti corect , insa apar greseli inerente, mai ales daca nu le corectati la timp si le trimiteti pe Net. De multe ori vedem mai repede greselile altora ,decat ale noastre pe care verificate fiind nu le depistam. Si inca un neajuns, nu v-ati semnat cu numele si prenumele reale, caci "Spiridus " nu cred ca este un nume real. Nu ati avut curajul raspunderii pentru afirmatiile personale sau sunteti in pericol de compromitere cumva? Va multumesc pentru urarile transmise si va urez si eu multa sanatate, fericire, spor la toate( inclusiv la corectari si observatii pertinente) si "La multi ani "! Numele meu adevarat este Dascalu Paul si ma mandresc cu al meu nume, nu-mi este rusine de el ! Al d-voastra nume, aveti curajul sa vi-l dati, sau va este rusine de el ?
italia  | #21470
d-na directoare este adevarat ce se spune si eu am luat destula bataie de la tine dar nu ma-m plins datorita asta am ajuns ,unde am ajuns (ITALIA)
BUON NATALE E AUGURI NUOVO ANNO 2008
Dascalu Paul  | #21471
Corectare. Expresia " ma- m " se scrie corect "m-am ", iar "datorita asta" se scrie corect corect "datorita acesteia".Nu cred ca bataia primita a realizat vreun progres in pregatirea d-voastra, caci daca aveati o buna pregatire lucrati in tara d-voastra natala, adica in buna si frumoasa noastra patrie Romania.La multi si fericiti ani, va doresc !
fosta eleva a scolii izvoarele  | #21472
domnul dima este un pedofil, pot confirma acest lucru, mi-a facut copilaria un cosmar.il urasc din tot sufletul si imi doresc sa plateasca pentru faptele lui care nu le pot uita pentru ca mi-au marcat viata!
ITALIA  | #21473
Domnule Dascàlu ma dece nu-ti faci catti tuoi si nu ma corecta pe mine corecteaza elevii la scoalà .
Romània nu are ce sa-mi ofere deocamdata ,dar o casa am si eu in Romània si
m-am làmurit cu atàtea prostii care le aud la pro,tv doar furturi, omoruri,violuri,
accidente si prostiti in fata
M-a unde in buna si frumoasa noastra Romània : corect se scrie.
Ce-a m-ai ràmas di buna si frumoàsa noastra patrie Romània
Tu uitàte la tine si dupa ai grija de alti

Te salut la revedere
adi de la valcea  | #21474
aha ,stiu pe ce criteriu a-ti ajuns directoare, a-ti facut un concurs de paruiala si surpriza ! a-ti castigat felicitari din suflet......
prieteni  | #21475
Pentru adi de la valcea .Cred cà tu cunosti exemplaro ?
MARIUS  | #21476
Multe fericire de la tot si de lai ce lanti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mihai ( vavali  | #21477
profesoara batausa
e si de religie plus ca habar nu are ce e aia religie....
da na nu trebe sa facem noi contestati
ce e de zis e ca fata dansei nu trebue sa fie jignita nici macar sa nu o atingeti
am avut si eu urechile rosi din cauza ei
doamnisoara aliantata ,, iti urez sa te pui sa inveti ca nu mai esti la izvoarele la mana mamicei :))
anonim  | #21478
`Nu trebuia sa faca acest lucru femeia asta increzuta.`snt deacord cu mihai (vavali
.
actuala eleva  | #21479
Nu sunt de acord cu unele comentarii.Doamna Director nu este asa, oricum trebiue sa fie mai exigenta cu elevii deoarece ca altfel si`ar lua lumea in cap.
Nu a agresat pe nimeni grav sau fara motiv,iar fiica secretarului este o fitoasa si o increzuta care si`a dus planul la bun sfarsit!
Deci Doamna Director nu este asa cum ati vazut comentariile anterioare!
Alta eleva  | #21480
scuzati-ma :)
Daca fata secretarului e o fitoasa si o increzuta, atunci fata directoarei ce este?
este un copil care ia note pe banii mamicii?
mai mult ca sigur
sunt sigura ca si-ar dori fata directoarei sa ajunga ca fata secretarului
mihai . ( vavali)  | #103769
:))
Anonim  | #104622
bag poola in ea directoare.ii dau *******
:))  | #104623
o futttttttttttttttttttt in pizdulica
aaaaanonimmmmmmm  | #104624
E lingatoare de poolaaaaaa si ii place muicaaa
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1777 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018251 (s)