Local

Proiectantul care să efectueze studiul de fezabilitate pentru Autostrada A8 nu a fost desemnat

Publicat: 12 ian. 2021
Autostrada A8 întâmpină probleme

Ieri, 11.01.2021 a fost termenul pentru desemnarea proiectantului care să efectueze studiul de fezabilitate, proiectul tehnic de execuţie şi să obţină autorizaţia de mediu şi de construcţie pentru tronsonul de autostrada A8 (Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni). Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere şi Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii România nu au desemnat firma care să efectueze aceste lucrări, având ofertele depuse încă din urmă cu câteva luni (conform comunicărilor din campania electorală, comunicări efectuate de consilierul onorific Covasnianu Adrian, azi declarat secretar de stat la MT).

„Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere şi Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii România au dormit în papuci!”, a declarat Ion Irinel Bucur, afacerist ieșean și fost candidat la Consiliul Local Iași din cadrul Partidului Împreună pentru Moldova.

Atacuri din partea unor reprezentanți ai Partidului „Împreună pentru Moldova”

„De asemenea, aflam cu stupoare că asociaţia Moldova vrea autostradă, asociaţie din care provine secretarul de stat Covasnianu Adrian (#CovasnianuAdrian că nu-i pot da tag), nu are nicio ieşire publică referitoare la această întârziere şi, mai mult, nu a reacţionat în niciun fel pentru faptul ca secretarul de stat din partea lor are atribuţii pe infrastructura feroviară şi NU RUTIERĂ! Adică fix acolo unde populaţia e cel mai tare interesată, unde Moldova este văduvita (nu avem nicio autostradă), fix acolo Moldova nu are un om care să poată impune ca lucrurile să se mişte!

Să ne reamintim că asociaţia mai sus amintita tot vocifera cu mare aplomb, lăudându-se cum ei, o asociaţie care militează pentru autostrăzile din Moldova, au dat un secretar de stat! Ce să vezi, se va ocupa de căile ferate şi nu de autostrăzi! Rezultă că realizările şi laudele au fost precum ale celui de se îneacă la mal! Nu mai zic nimic de promisiunile făcute de
Partidul Naţional Liberal şi Alianța USR PLUS legate de autostrăzile din Moldova căci faptele prin care nu se impune un om din Moldova ca secretar de stat pe partea de infrastructură rutieră, vorbesc de la sine! Domnul ministru al transporturilor, Cătălin Drulă nu are nicio poziţie?

Singurul care şi-a păstrat poziţia de activist civic în adevăratul sens al cuvântului şi nu a acceptat compromisuri pentru ascunderea gunoiului a fost şi este Cătălin Urtoi.
Semnalul este clar! Va urma tergiversarea tronsonului Tg Neamţ – Ungheni iar tronsonul care are termen la final de iulie 2021 o să fie şi el prelungit, încă odată iar constructorul nu poate să fie tras la răspundere de vreme ce CNAIR-ul a efectuat plăti de sub 5% (chiar sub 1% după afirmaţiile fostului consilier), lucrările fiind la stadiul de peste 56%. Nimeni nu munceşte pe datorie!
Aşadar, e clară treaba şi doar noi, populaţia civilă putem da un semnal puternic, semnal de revoltă contra nedreptății la care suntem supuşi!
TU, ce mai aştepţi?
#zeroAutostrazi #termeneDepasite #promisiuniNeonorate #autostradaA8”, a publicat în mediul online sursa menționată anterior.

Astazi (11.01.2021) a fost termenul pentru desemnarea proiectantului care sa efectueze studiul de fezabilitate,…

Posted by Bucur Ion-Irinel on Monday, 11 January 2021

 





Comentarii
Adauga un comentariu