Eveniment-Social

Proiectul „The international pupil math workshops”, derulat de Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” Iași

Publicat: 06 dec. 2019
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Proiectul The international pupil math workshops derulat de Liceul Teoretic de Informatică Grigore Moisil Iași

În perioada 25-28 noiembrie 2019, prof. Cristina Timofte (coordonator proiect), prof. Lăcrămioara Popa și prof. Andrei Nedelcu au luat parte la o activitate de învățare organizată în Cehia. Asta în calitate de membri ai echipei de proiect. Ei au participat împreună cu 12 elevi din clasele a VII-a și a VIII-a de la Liceul Teoretic de Informatică „Grigore Moisil” din Iași. Totul în cadrul proiectului „The international pupil math workshops”. Acesta este finanțat de Comisia Europeană prin programul Erasmus+, parteneriate strategice între școli, și este implementat în perioada septembrie 2019 – septembrie 2020.

Activități transnaționale, activități de intercunoaștere

În cadrul acestui proiect, Liceul „Grigore Moisil”, în parteneriat cu ZS Hlucin, Hornicka 7, Cehia și 6 Gymnasio Chanion, Grecia au derulat activități transnaționale. E vorba și de activități de intercunoaștere și prezentare a școlilor, dar și activități practice de învățare. Ele au vizat utilizarea aplicației Geogebra în reprezentarea unor elemente geometrice în plan și spațiu.

„În cadrul workshop-urilor s-au construit echipe mixte formate din elevi de la cele trei școli partenere și s-au căutat soluții în rezolvarea unor probleme de matematică. S-au folosit jocuri logice, tangram, construcții de puzzle, circuite electrice pe baza figurilor geometrice. O parte dintre activități au fost desfășurate la Muzeul de Tehnologie din Ostrava și la Facultatea de Informatică din Ostrava, unde a avut loc un schimb de bune practici despre programarea roboților, testarea acestora și pregătirea pentru competiții internaționale”, a precizat prof. Cristina Timofte, managerul Liceului de Informatică.

Participarea elevilor ieșeni la activitățile proiectului derulate în Cehia au avut un deosebit impact asupra dezvoltării abilităților de comunicare în cadrul rezolvării de probleme matematice. Un rol deosebit l-a avut și în ceea ce privește inițierea unor relații de colaborare cu elevii din școlile partenere, dezvoltarea competențelor de lucru în echipă, stimularea spiritului competițional al elevilor.

Adauga un comentariu