News Flash:

Propaganda economica in scolile si liceele iesene

7 Iunie 2002
1296 Vizualizari | 0 Comentarii
•O firma fantoma a incercat sa ii prosteasca pe elevii ieseni cu deodorante, un telefon mobil si o amarata de cartela telefonica •Patronii si angajatii firmei nu au dat doi bani pe directorii scolilor si pe cei de la Inspectoratul Scolar

Conducerea Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) Iasi s-a sesizat in urma cu cateva zile in legatura cu initiativa unei firme de a-si promova marfurile in scolile si liceele iesene. Astfel, firma "NET marketing" a dorit sa obtina acceptul conducerii ISJ in ceea ce priveste desfasurarea unor asa zise "proiecte" prin scolile si liceele iesene. In consecinta, cei de la "NET marketing" au trimis la ISJ o nota prin care cereau aprobarea pentru desfasurarea activitatii in spatiile de invatamant. Asigurandu-i pe inspectori de recunostinta si bunele lor intentii, reprezentantii firmei respective au pornit proiectul fara sa primeasca acceptul Inspectoratului Scolar si al directorilor unitatilor de invatamant. "Ei au trimis nota acum aproape o luna. Insa nu s-a obosit nimeni sa vina pana la ISJ pentru a afla daca noi suntem sau nu de acord cu ceea ce au cerut. Mai mult, ar fi aflat ca nu am fost de acord cu propunerea lor", a declarat prof. Doru Tigau, inspector scolar general adjunct in cadrul ISJ Iasi.
Vestea ca acesti comercianti incepusera, de fapt, campania prin scoli a fost adusa la inspectorat de catre un cadru didactic de la unul din colegiile iesene. Acesta a contestat insa modul in care era organizata tombola, si nu faptul ca niste necunoscuti isi vindeau marfa in respectivul colegiu. "Am luat legatura cu cei din conducerea institutiei si am aflat ca <<NET marketing>> isi desfasura activitatea fara sa fi cerut acceptul directorului plin", a mai spus Doru Tigau.
In incercarea de a-i aburi pe inspectori, un oarecare Al Kamara, "Managing Director" al firmei "NET marketing", a trantit pe o bucata de hartie mai multe randuri pompoase si expirate batand campii in legatura cu un deodorant cu care doreau sa ii prosteasca pe elevii din scoli si licee. Momeala o reprezenta organizarea unei tombole in urma careia castigatorul primea un telefon mobil si o cartela telefonica. Trebuie mentionat faptul ca aceasta companie sau firma este deja specializata in "organizarea de evenimente scolare si in activitati de studiere a pietei".
Mai mult, "NET marketing" doreste sa se implice tot mai mult in realizarea unor proiecte care sa antreneze, atentie, "mediul educational din Romania". Facem precizarea ca pe adresa trimisa catre ISJ Iasi nu este tiparit nici codul fiscal al firmei, nici numarul de inregistrare de la Registrul Comertului si nici un alt element de identificare cerut de legislatia in vigoare. Numai ca produsul care face obiectul "antrenarea mediului educational" nu este altceva decat un deodorant. De asemenea, proiectul este adresat tinerelor cu varste cuprinse intre 15 si 22 de ani. Probabil ca "Managing Directorul" firmei a luat in calcul si repetentii din scoli. In mod cert, in actiunea lor, cei de la "NET marketing" au mizat pe receptivitatea tinerilor la astfel de provocari, desfasurand insa activitati fara sa fi obtinut acceptul directiunii liceului sau pe cel al ISJ Iasi.
Marius THEODOR
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1316 (s) | 22 queries | Mysql time :0.016632 (s)