News Flash:

Protectia Consumatorului pierde razboiul cu supermarketurile

22 Septembrie 2009
1411 Vizualizari | 2 Comentarii
Cristian Cojocaru director Carrefour ERA
• Pana ce iesenii vor putea cumpara mai ieftin produsele din cosul zilnic al consumatorului va mai trece o perioada buna de timp • Reprezentantii marilor centre comerciale au cerut mai mult timp pentru discutii cu superiorii lor

Pana ce iesenii vor putea cumpara mai ieftin produsele din cosul zilnic al consumatorului va mai trece o perioada buna de timp. In cursul zilei de ieri, in cadrul celei de-a doua intalniri dintre directorii supermarketurilor si hypermarketurilor iesene si Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi, marile centre comerciale au cerut mai mult timp. "Proiectul este greu de implementat, dar nu imposibil. Trebuie analizat in detaliu, din punctul de vedere al integrarii produselor si al promovarii acestora", a explicat Cristian Cojocaru, directorul hypermarketului Carrefour Era. Acelasi punct de vedere l-a avut si lantul de supermarketuri Kaufland. "Salutam proiectul, dar fiecare supermarket are o anumita politica. Trebuie sa mai stabilim cateva detalii", a specificat Manuela Barsan, directorul Kaufland Pacurari. Cele doua centre comerciale sunt singurele care au mai venit la negocieri, desi saptamana trecuta la negocieri au fost prezenti si reprezentantii altor supermarketuri de pe piata ieseana. Chiar si in aceste conditii, comisarii de la Protectia Consumatorului se arata in continuare optimisti, sustinand ca termenul de implementare a proiectului va fi de maximum doua saptamani. "Chiar daca nu vom implementa proiectul la 1 octombrie, eu cred ca in maximum doua saptamani voi avea un raspuns pozitiv macar din partea unui supermarket prezent astazi la discutii", a explicat Ioan Tonel Cazacu, directorul CJPC Iasi. Singurul detaliu, asupra caruia partile prezente ieri au cazut de acord, a fost modul in care va fi atrasa atentia consumatorului asupra produselor de baza ce vor fi promovate in cadrul acestui proiect. Daca proiectul va fi acceptat de cele doua lanturi de magazine, iesenii vor putea depista produsele specifice dupa cosul de cumparaturi care va aparea pe etichete. Prin acest proiect se incearca oferirea consumatorilor de produse la preturi atractive din punctul de vedere al raportului pret-calitate. In acest cos anticriza vor intra numai o serie de opt - noua produse de baza, printre care painea, uleiul, zaharul, orezul, faina, laptele, ouale, produsele din carne si legumele si fructele. O viitoare intalnire a fost stabilita pentru vineri, 25 septembrie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

cititor  | #81377
Si asa pretuirile la supermaketuri sunt mult sub cele de la kashkarabetele de sub blocuri. Ce mai vor? Sa dea faliment si sa platim iarasi de sa ne uscam la hotii de linga bloc??? Daca vor sa dea pomana electorala, sa reinvie economatele. Tovul de la OPC sa se trezeasca si sa isi aduca aminte ca suntem in anul 2009... adica la 20 de ani de la Revolutie. Si sa nu uite ca e platit din banii nostri...
eu  | #81378
cosul a fost dat in italia de anul trecut dar oferta era ca diferenta de cost sa fie suportata de stat ...dar statul roman??????de unde ca nu le ajung lor sa fure dapoi sa mai dea lla saraci
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2686 (s) | 22 queries | Mysql time :0.151314 (s)