News Flash:

Protectia minorilor prezentati in mass-media

9 Aprilie 2006
938 Vizualizari | 0 Comentarii
•"Campaniile sociale sunt din punct de vedere al domeniului de marketing foarte dificil de realizat", a spus Gabriela Popescu, unul dintre coordonatorii proiectului intitulat Protectia victimelor vulnerabile - minori in mass-media

Implicarea mass-media in campaniile sociale a fost subiectul celui de-al III-lea seminar social organizat de Centrul de Mediere si Securitate Comunitara in cadrul proiectului intitulat "Protectia imaginii victimelor vulnerabile - minori in mass-media". Seminarul a avut loc ieri la Casa Elena din Gura Humorului, unde au fost prezenti 18 reprezentanti ai presei scrise din regiunea Moldovei. Coordonatorii activitatilor care au facut parte din programul evenimentelor au fost Gabriela Popescu, consilier marketing, si Cristina Chert, directorul Centrului de Securitate Comunitara. Proiectul "Protectia imaginii victimelor vulnerabile - minori in mass-media" se desfasoara in perioada martie - iunie 2006 si a fost initiat in ideea ca la nivelul presei locale din toata Moldova trebuie implementata o noua modalitate de abordare a subiectelor, articolelor de presa astfel incat sa fie protejata imaginea minorului prin nedezvaluirea identitatii acestuia si a altor date care ar putea conduce la identificarea acestuia, dar in acelasi timp sa fie protejata si institutia presei prin mentinerea credibilitatii articolelor publicate. Pe parcursul celui de-al treilea seminar a fost luata in discutie importanta implicarii presei scrise in campaniile sociale, astfel au fost luate in consideratie toate elementele care conduc la formarea unei campanii sociale. "Campaniile sociale sunt din punct de vedere al domeniului de marketing foarte dificil de realizat. Aceasta din cauza ca prin intermediul unor astfel de campanii comunitatea trebuie sa perceapa si sa constientizeze unele solutii care tin de problemele de ordin social, solutii ale caror rezultate nu sunt imediate, ci apar dupa o lunga perioada de timp. Deocamdata nu consider ca nu exista contact intre comunitate si imaginea concreta a cazurilor sociale. De aici necesitatea de a demara campanii sociale", a declarat Gabriela Popescu. In Iasi, principalul initiator a unor astfel de campanii sociale sunt organizatiile non-guvernamentale. In cadrul seminarului care a avut loc ieri au fost discutate si prezentate unele campanii sociale desfasurate la nivel national, dintre care campania de prevenire a cancerului la san.
Diana LITA
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4111 (s) | 22 queries | Mysql time :0.298676 (s)