News Flash:

Raliul Irlandei deschide noul sezon al Campionatului Mondial de Raliuri

31 Ianuarie 2009
629 Vizualizari | 0 Comentarii
Lovit puternic de criza financiara si de retragerile constructorilor japonezi Subaru si Suzuki, Campionatul Mondial de Raliuri porneste la drum cu o noua editie, principalul punct de atractie fiind reprezentat de duelul la varf dintre Citroen si Ford.

Cvintuplu campion mondial consecutiv, francezul Sebastien Loeb porneste de departe cu prima sansa la obtinerea unei a sasea coroane de invingator, singurul capabil sa-i tina piept alsacianului de la Citroen fiind Mikko Hirvonen, de la Ford. De altfel, cei doi constructori asigura mare parte din grila permanenta a campionatului, Citroen intrand in competitie cu echipa de uzina si noua echipa Junior, in timp ce pentru Ford vor concura la fel ca si sezoanele precedente echipa de uzina, Stobart VK si echipa Munchi`s. Singurul element de noutate la capitolul noi sositi este reprezentat de aparitia de ultim moment a echipei norvegiene Adapta, care a preluat infrastructura gruparii de uzina Subaru WRT, urmand a se baza pe doi piloti autohtoni. Ramas fara volan dupa retragerea constructorului japonez care i-a adus singurul titlu mondial din palmares, norvegianul Petter Solberg isi va face debutul in noul sezon cu ocazia raliului de casa, urmand a pilota un model Citroen Xsara pregatit de propria echipa. Cu 12 runde in program, sezonul 2009 al Campionatului Mondial porneste la drum din Irlanda, gazda pentru al doilea an consecutiv al intrecerilor pe patru roti. Avand cartierul general la Sligo, Raliul Irlandei propune 19 probe speciale, totalizand nu mai putin de 366,75 kilometri cronometrati. Finalul este programat in oraselul Donegal, speciala de 1,5 kilometri urmand a fi preluata in direct de televiziunile care acopera evenimentul. In absenta clasicului raliu de la Monte-Carlo si al festivalului zapezii din Suedia, pilotii WRC-ului se vor intrece in conditii de iarna pe pamant norvegian la jumatatea lunii februarie, dupa care vor urma trei raliuri pe macadam, in Cipru, Portugalia si Argentina. Singurul element de noutate este adus de introducerea Raliului Poloniei la finalul lunii iunie, acesta inlocuind practic Raliul Germaniei. De asemenea, au disparut din calendar probe ca cele din Japonia, Noua Zeelanda sau Turcia. Finalul este programat, ca in fiecare an, in padurile din Tara Galilor.

criza financiara mikko hirvonen stobart vk subaru wrt citroen xsara
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1807 (s) | 22 queries | Mysql time :0.052876 (s)