News Flash:

Regia de Transport are nevoie de soferi de autobuz

15 Iunie 2005
750 Vizualizari | 0 Comentarii
Regia Autonoma de Transport Public (RATP) se pregateste pentru implementarea noului plan de transport. In perspectiva achizitionarii celor 50 de autobuze noi, Regia va avea nevoie de cel putin 150 de soferi profesionisti, pentru a putea asigura cele doua schimburi de lucru, precum si zilele libere sau concediile. In prezent, RATP are 75 de soferi de troleibuz, care vor fi scolarizati pentru a obtine categoria C si D la permisul de conducere. "Treptat, dupa posibilitati, troleibuzele vor fi inlocuite cu autobuzele noi si de aceea soferii trebuie pregatiti. Cei care vor fi angajati din afara trebuie sa aiba deja categoria C si vor face cursuri de scurta durata pentru a obtine categoria D. Deocamdata sunt 16 doritori care au depus cereri. Cei care vor fi scolarizati trebuie sa ramana la noi cel putin trei ani", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP. Prima serie de soferi de troleibuz care vor urma cursurile pentru categoriile C si D va termina pe 26 iulie. Potrivit planului de transport, societatea comerciala Autobuzul SA va fuziona cu RATP, iar cea mai mare parte a personalului, mai ales cei 150 de soferi de pe maxi-taxi, vor fi angajati la RATP. Potrivit declaratiilor lui Maricel Gherca, toti soferii de la SC Autobuzul SA au categoria D de transport. Cu toate acestea, angajatii de la aceasta unitate vor fi folositi in continuare pentru exploatarea celor 50 de microbuze galbene Iveco, chiar si dupa venirea autobuzelor noi. Cristian MATASA Soferi sanctionati In prima jumatate a anului, conducerea SC Autobuzul SA a acordat nu mai putin de 80 de sanctiuni. Majoritatea celor care au primit sanctiuni sunt soferi prinsi cu plusuri sau minusuri in gestiune. Potrivit politicii aplicate de directorul unitatii municipale de transport auto, pentru a-si incasa salariul intreg, soferii trebuie sa realizeze peste 85 la suta din planul stabilit de conducerea unitatii. Cei care nu reusesc sa depaseasca acest plafon, sunt penalizati. Directorul Maricel Gherca afirma ca pentru a-si rotunji veniturile, o parte din soferi prefera sa bage mana in gestiune. "Este de ajuns sa fac comparatie cu ceilalti soferi de pe acelasi traseu, pentru a-mi da seama cine preda toti banii si cine mai opreste si pentru el", a explicat Gherca, care a precizat insa, ca sanctiunile sunt acordate doar dupa ce este facut un control. Alte motive pentru care soferii sau alte categorii de personal de la SC Autobuzul SA au fost sanctionati sunt nerespectarea regulilor de circulatie, absente nemotivate si prezentarea in stare de ebrietate la serviciu. "Aproximativ 15 soferi au fost sanctionati pentru comportament necuviincios fata de pasageri, in special persoane in varsta. Primim destule reclamatii si de fiecare data, il chemam pe cel in cauza pentru o confruntare cu soferul. Ne uitam si la calitatea persoanei care face reclamatia, insa atunci cand soferul este vinovat este sanctionat", a declarat directorul SC Autobuzul SA.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1494 (s) | 22 queries | Mysql time :0.036411 (s)