WoW!

Regim de accelerare pentru metabolism. Cum slăbești mai repede

Publicat: 12 mai 2021
Centimetru cu alimente si reguli pentru regim de accelerare a metabolismului
Metabolismul poate fi stimulat printr-o serie de reguli mult mai ușoare și accesibile decât credem noi

Ori de câte apar kilogramele în plus spunem că de vină e metabolismul. Corpul e leneş, nu arde caloriile, ci le depune. Într-adevăr, prin arderea caloriilor şi grăsimilor se obţine energia necesară. Aşadar, cu cât e mai mare rata metabolica, cu atât sunt arse mai multe calorii. Află din acest material ce regim de accelerare pentru metabolism ai la dispoziţie.

De ce l-ai pune în aplicare? Bineînţeles, ca să slăbeşti, să îţi îmbunătăţeşti starea de sănătate şi să te simţi bine tot timpul. Funcţionând la capacitate optimă, devii o cu totul altă persoană. Foloseşte acest regim de accelerare pentru metabolism şi bucură-te de avantajele pe care le vei avea după aceea. Uite care sunt principalele reguli.

1. Bea o cană de ceai verde

În locuieşte cafeaua cu ceai verde. Ambele conţin cofeina, dar ceaiul are avantajul că lupta împotriva radicalilor liberi. Datorită numerosiloe antioxidanţi, previne îmbătrânirea prematură, reda strălucirea tenului şi hidratează celulele. Cafeaua, în schimb, deshidratează. În plus, ceaiul verde nu permite asimilarea grăsimilor. Se spune că o cană de ceai verde ar creşte metabolismul cu până la 12%.

2. Mănâncă la micul dejun

Nu evită prima masă a zilei. În caz contrar, îţi va fi foarte foame, iar la prânz vei mânca mai mult decât ai nevoie. Forţând stomacul aproape zilnic, la un moment dat, muşchii lui se vor mări şi vei începe să mănânci şi mai mult.

3. Include în program exerciţii fizice

Orice organism are nevoie de mişcare. Dacă locuieşti la bloc, cu atât mai mult e bine să faci plimbări la pas alert în fiecare zi. De asemenea, este ideal să mergi pe jos până la serviciu ori să urci scările fără să foloseşti liftul. Exerciţiile fizice pot fi făcute în orice moment al zilei, dar mai ales dimineaţa. De ce? Pentru că, neavând mult zahăr în sânge, organismul începe să transforme propriul ţesut muscular în energie.

4. Bea apă

Bea apa în fiecare zi, ca să te hidratezi. Bea apă şi înainte să mănânci. Conform unui studiu, persoanele care beau apă înainte de a mânca pot să slăbească cu până la 2 kg mai mult decât cei care nu consuma apă înainte de masă.

5. Evită dietele de slăbit hipocalorice

Este o mare greșeală să te privezi, pe o perioadă determinată, de consumul de calorii și grăsimi. Spre exemplu, dieta daneză trebuie ținută timp de 13 zile. Într-adevăr, majoritatea persoanelor care au folosit-o au reușit să slăbească, dar apoi s-au îngrășat. Totul din cauza efectului yo-yo. Acesta înseamnă, de fapt, reluarea obiceiurilor nocive anterioare dietei. ideal este să-ți înveți treptat organismul cu obiceiurile sănătoase. Acestea presupun:

  • renunțarea la zahăr și îndulcitori din comerț;
  • consumul unei cantități foarte mici de sare;
  • eliminarea din alimentație a alimentelor procesate, printre care și mezelurile;
  • renunțarea la fast-food (pizza, shaorma, kebap, KFC etc.);
  • renunțarea la sucurile din comerț;
  • consumul unei cantități mici de alcool. De ce? Pentru că alcoolul crește pofta de mâncare;
  • consumul de legume și fructe proaspete, în cantitate cât mai mare;
  • înlocuirea preparatelor prăjite cu alimente făcute la aburi sau pe grătar;
  • renunțarea la uleiurile rafinate și extrarafinate.




Adauga un comentariu