News Flash:

Regionala ieseana de Calatori nu a mai fost divizata

19 Ianuarie 2006
1050 Vizualizari | 0 Comentarii
•Desi ar fi trebuit ca divizarea sa aiba loc la sfarsitul lunii octombrie, anul trecut, deocamdata nu a avut loc nici o schimbare •Trenurile care circula pe distante lungi ar fi trebuit sa aiba depoul la Suceava iar trenurile care circula pe distante scurte ar fi ramas la Iasi

Desi ar fi trebuit ca Regionala Iasi de Calatori a Cailor Ferate Romane, pana la sfarsitul anului trecut, sa fie divizata in doua, deocamdata nu a fost facut nimic in acest sens. Chiar daca ar fi trebuit impartita in doua depouri, unul la Suceava si unul la Iasi, deocamdata a ramas un singur depou, cel de la Iasi, fara a se sti cu exactitate daca va mai fi facuta sau nu divizarea. De altfel, depoul de la Iasi ar fi ramas in plan secund daca ar fi avut loc impartirea, deoarece la Suceava ar fi ramas depoul pentru cursele care circula pe distante lungi, trenurile accelerate, rapide si InterCity, in timp ce la Iasi ar fi ramas doar trenurile care circula pe distante scurte, intre principalele orase ale Moldovei. Cele doua regionale ar fi trebuit sa aiba independenta financiara si judiciara, evident, depoul de la Suceava fiind mai avantajat fata de cel de la Iasi. Aceasta deoarece incasarile de pe trenurile personale sunt mult mai mici, numarul mare de persoane care circula fara bilet fiind deja cunoscut. Desi ar fi trebuit sa aiba loc aceasta schimbare, mecanicii de locomotive nu ar fi avut de suferit atata timp cat ar fi fost repartizati in functie de varsta si de experienta. Cei care erau mai experimentati ar fi mers la Suceava, iar cei mai noi ar fi circulat pe rutele scurte. Separarea depourilor ar fi adus cu siguranta mult mai multi bani la Suceava pentru investitii fata de Iasi, deoarece cel mai mult se investeste in trenurile de tip accelerat si rapid. De altfel, este deja cunoscuta diferenta de confort dintre trenurile accelerate, rapid si InterCity care sunt cu mult mai confortabile fata de cele Personale. Cu alte cuvinte, la Suceava ar fi plecat trenurile bune, in timp ce la Iasi ar fi ramas doar trenurile folosite de blatisti. Administratia generala pe toata Moldova ar fi ramas in continuare la Iasi.
Silviu DASCALU
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1559 (s) | 22 queries | Mysql time :0.045075 (s)