News Flash:

Registru de reclamatii la Centrul de plasament Tatarasi

17 Iulie 2005
1521 Vizualizari | 0 Comentarii
Pentru o mai buna colaborare cu tinerii aflati in centrele de plasament, la Centrul din Tatarasi a fost pus la dispozitie un registru de reclamatii la care va putea apela orice copil din aceste institutii. Prin intermediul acestuia, tanarul institutionalizat va putea sa mentioneze sugestiile, opiniile sau chiar reclamatiile pe care le are cu privire la activitatile desfasurate in centrele respective. Conducerea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului (DAS) a considerat eficienta aceasta initiativa deoarece, in colaborare cu directorii centrelor de plasament din municipiul Iasi, doreste ca personalul ce se ocupa cu supravegherea copiilor institutionalizati sa fie controlat cat mai eficient. Prin existenta acestui registru de reclamatii se urmareste imbunatatirea relatiilor dintre copiii din centrele de plasament si personalul care se ocupa cu supravegherea lor. De asemenea, programele si activitatile desfasurate in aceste institutii vor putea fi diversificate, deoarece se vor cunoaste cerintele tinerilor si, mai ales, activitatile pe care acestia ar fi interesati sa le desfasoare in incinta centrelor in care locuiesc.
Diana LITе
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1291 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014616 (s)