International

Renault a descoperit “pamantul fagaduintei”. Le-au crescut vanzarile cu 160%

Publicat: 04 apr. 2016

Renault vrea sa lanseze, anual, cel putin un model pe piata din India, in urmatorii ani, ca parte a planurilor de a-si consolida pozitia in statul asiatic.

Producatorul auto francez, care a inregistrat o crestere a vanzarilor pe piata indiana de 160%, in martie, la 12.424 unitati, se asteapta sa ajunga aici la o cota de piata de 5% mai devreme decat previzionase anterior, respectiv anul 2017.

„Am vorbit deja de lansarea noilor versiuni Kwid. Noul Duster a fost lansat si intentionam sa prezentam cel putin un model pe an”, a afirmat seful Renault India, Sumit Sawhney.

Acesta a adaugat: „Anterior, am estimat ca vom ajunge la o cota de piata de 5%, pana in 2017. Dar, acum analizand succesul modelului Kwid si majorarea vanzarilor in martie, cred ca vom reusi sa ne indeplinim acest obiectiv chiar din 2016”.

In perioada ianuarie – martie 2016, livrarile Renault in India au crescut cu 157%, la 29.289 unitati, fata de 11.404 vehicule in perioada similara din 2015

„Contributia pietei indiene este in crestere si suntem printre jucatorii cheie in regiune. Suntem printre primele cinci tari globale pentru Renault”, a declarat Sawhney.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.



loading...

Adauga un comentariu