News Flash:

Revista Tatler implineste 300 de ani

6 Octombrie 2009
554 Vizualizari | 0 Comentarii
Revista Tatler implineste 300 de ani
Celebra revista britanica Tatler implineste luna aceasta 300 de ani de la lansarea pe piata, fiind comparata de editia electronica a cotidianului New York Times, cu un britanic de sange albastru, care nu renunta la costumul de tweed. Potrivit unui material de pe NYTimes.com, titlul Tatler nu pare foarte interesat de mediul online, publicand pe internet doar materialele care apar in suplimentele revistei, de obicei abordand subiecte precum calatoriile, chirurgia estetica sau educatia privata. In timp ce multe reviste de pe piata britanica, si nu numai, incearca sa gaseasca solutii pentru problemele ridicate de dezvoltarea mediului online, Tatler pare sa isi urmeze un destin propriu.
Numarul aniversar al revistei, care va aparea la sfarsitul lunii, este cel mai mare din istoria de 300 de ani a titlului, cuprinzand 408 pagini, dintre care 224 de pagini de publicitate. Pe coperta revistei va aparea un portret al reginei in culorile drapelului britanic. "Sunt deja obosita de toate discutiile astea despre Internet. Revistele sunt un lucru minunat pe care poti sa il iei cu tine oriunde. Cred ca Tatler va rezista pe piata alti 300 de ani", a declarat Patricia Stevenson, director de publishing al titlului.
Istoria revistei incepe in 1709, cand la Londra a aparut o publicatie numita The Tatler, care publica stiri si informatii neoficiale care circulau prin cafenelele de elita din capitala engleza. Revista a rezistat pe piata timp de doi ani, insa numele Tatler a fost preluat de-a lungul secolelor, de mai multe ori de alte publicatii. Nisa actuala a revistei a fost abordata dupa 1979, cand Tina Brown a fost angajata in functia de editor. Trei ani mai tarziu, titlul a fost achizitionat de trustul Condé Nast, care il detine si in prezent. "Tatler are abilitatea unica de a falimenta mai multi oameni decat orice alta revista", a declarat Nicholas Coleridge, Managing Director al Condé Nast Marea Britanie si vicepresedinte al Condé Nast International, adaugand ca cel putin 10 din cei 50 de patroni ai Tatler au suferit aceasta nefericita soarta. Desi conducerea Condé Nast de la New York a aprobat un plan de reducere a consturilor, Tatler nu a suferit niciun fel de schimbare pe parcursul crizei economice. Potrivit lui Coleridge, Tatler a reusit sa isi pastreze advertiserii, in pofida faptului ca investitiile in publicitate la nivel global au scazut dramatic. "Audienta noastra este atat de specifica si bine formata incat advertiserii adora asta", a mai spus el.
Revista Tatler nu a avut niciodata un tiraj foarte mare. In prezent pe piata sunt vandute circa 85.000 de exempalre, de la 90.000, in 2007. In incercarea de a se adresa si audientelor din afara Marii Britanii, Tatler a lansat o editie in Rusia, anul trecut. Potrivit lui Coleridge, aceasta a fost o miscare naturala, dat fiind numarul impresionat de oligarhi rusi care apareau la evenimentele mondene din Londra. In prezent, editia ruseasca a revistei vinde circa 70.000 de exempalre, a mai precizat el.
In pofida trecerii timpului si a perioadelor in care nu a iesit pe piata, ADN-ul Tatler nu s-a schimbat, crede Coleridge, pecizand ca in primul numar al revistei, din 1709, aparea un articol despre trei surori care s-au casatorit avantajos.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1276 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017919 (s)

loading...