Eveniment-Social

Revoltator! Iesenii, obligati sa astepte si jumatate de ora un autobuz RATP

Publicat: 14 dec. 2014

@ Mii de ieseni sunt chinuiti zilnic de un serviciu public @ Platite lunar cu milioane de lei, conditiile asigurate clientilor au ramas mult in urma timpurilor pe care le traim @ Iesenii ingheata in statii in asteptarea autobuzelor, care atunci cand vin sunt ticsite de calatori

Calatorii de pe mai multe trasee trebuie sa indure conditii greu de imaginat atunci cand indraznesc sa utilizeze autobuzele sau microbuzele celor de la RATP. Scoaterea tramvaielor de pe mai multe trasee a intins la maxim capacitatea RATP de acoperire a necesarului de mijloace de transport. Reclamatiile se aduna tot mai multe, vizate fiind atat trasee ce tranziteaza zona Pacurari, cat si zona Tudor Vladimirescu.

Dupa eliminarea tramvaielor 7 si 8, odata cu inceperea lucrarilor la linia de tramvai din zona industriala, RATP a decis insa sa utilizeze doar un traseu de autobuz. „Orice s-ar spune, este o bataie de joc. Autobuzele 8 sunt pur si simplu ticsite aproape tot timpul, rar gasesti loc. De multe ori nici nu poti urca. Nu este normal sa scoti doua tramvaie si sa pui un autobuz”, a declarat Marius Rusu, un student din Tudor Vladimirescu.

„Sardinele” din Pacurari se revolta, inutil insa

Aproape de desfiintare, RATP functioneaza parca din inertie. Cu un picior in groapa, regia de transport pare sa nu mai faca fata necesitatilor. O dovada o reprezinta situatia iesenilor din Pacurari, care pierd ore intregi in statii pentru a putea prinde un mijloc de transport care sa-i duca acasa.

„Platesc lunar pe un abonament de 120 lei, prea mult pentru ce mi se ofera. Eu am un copil mic pe care-l plimb in majoritatea timpului cu un carut si imi este imposibil sa folosesc microbuzele 20, de aceea trebuie sa astept autobuzele 43 sau 46. In weekend asta inseamna zeci de minute asteptate in statii si aglomeratie maxima in autobuze. La fel este la prima ora in timpul saptamanii”, se plange Anca Gherasim, o tanara din Pacurari. Oficialii municipalitatii recunosc ca aceste probleme s-au acutizat odata cu deschiderea santierelor din zona industriala. Daca in ceea ce priveste revenirea tramvaielor in zona industriala acest lucru ar urma sa aiba loc pana de Craciun, in rest situatia nu are sanse de rezolvare pana nu se reinnoieste parcul auto de transport public. „RATP Iasi analizeaza posibilitatea de a introduce autobuze pe traseul mentionat de dumneavoastra (20 – n.r.), la orele de varf, dar aceasta depinde de posibilitatea regiei de a face achizitii viitoare de noi mijloace de transport”, a declarat Sebastian Buraga, purtatorul de cuvant al municipalitatii.



loading...

Comentarii
Adauga un comentariu