News Flash:

Premiera

Ringier plateste scump pentru ca l-a calomniat pe Rosca Stanescu

15 Mai 2010
2420 Vizualizari | 1 Comentarii
Sorin Rosca Stanescu
Patru ziare centrale ar urma sa publice in editiile de astazi, sub forma unui supliment de patru pagini, sentinta definitiva si irevocabila pronuntata in iunie 2009 in favoarea ziaristului Sorin Rosca Stanescu, in procesul deschis de acesta impotriva Evenimentul Zilei - Ringier. Ziarele in care Evenimentul Zilei urma sa publice sentinta sunt Libertatea, Adevarul, Evenimentul Zilei si Romania Libera. "Procesul a fost declansat de jurnalist in 2005, dupa ce in paginile publicatiei patronate la vremea respectiva de trustul Ringier au aparut mai multe articole anuntate pe prima pagina, in care Rosca Stanescu era prezentat drept «santajist». Fostul director al ziarului Ziua a obtinut in instanta ca Evenimentul Zilei sa publice integral, pe prima pagina, un anunt judiciar de 9 pagini si sa plateasca pentru publicarea aceluiasi text in alte ziare. Saptamana trecuta, Sorin Rosca Stanescu a obtinut in instanta aplicarea sentintei pronuntate in vara anului trecut", se arata intr-un articol postat pe site-ul fostului director al Ziua, www.sroscas.ro. Si oficialii Ringier au recunoscut ca urmeaza sa publice sentinta in cele patru publicatii mai sus mentionate si ca a cumparat spatiul publicitar necesar pentru punerea in aplicare a instantei. "Dupa cinci ani, am demonstrat ca s-a produs o calomnie. Nu am solicitat niciodata bani trustului Ringier in schimbul uriasei porcarii pe care a montat-o. Tot ceea ce am cerut in justitie a fost sa oblige trustul Ringier sa publice hotararea judecatoreasca. Evident, in Evenimentul Zilei si in alte publicatii, pe cheltuiala proprie. Este aceasta o hotarare disproportionata? Puteam sa cer si luna de pe cer. Si, in orice caz, o substantiala despagubire in bani. Nu am facut-o", sustine jurnalistul Sorin Rosca Stanescu, intr-o postare pe blogul sau. Fostul director al ziarului Ziua a declansat procesul impotriva ziarului Evenimentul Zilei/Ringier Romania in 2005, in urma publicarii unor articole denigratoare la adresa sa, anuntate pe prima pagina a ziarului si intitulate "Basescu si santajistul" si "Santaju si etajul – cazul Rosca Stanescu". In iunie 2009, Curtea de Apel, prin decizie definitiva si irevocabila, a mentinut sentinta pronuntata anterior, pe fond, de Judecatoria Sectorului 2, care a dat castig de cauza reclamantului. Ringier Romania a fost astfel obligat sa publice textul sentintei civile pe cheltuiala sa si integral (9 pagini), sub titlul «Anunt judiciar», pe prima pagina a ziarului Evenimentul Zilei, precum si in cele trei cotidiane centrale mentionate. «Anuntul judiciar» trebuie, conform sentintei, sa fie publicat "cu aceleasi caractere cu care sunt tiparite articole aparute in aceste publicatii". Sorin Rosca Stanescu nu a solicitat bani drept despagubire din partea Ringier.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

cucu  | #106734
bravo dlui Rosca!de ce ar fi trebuit sa accepte toate por.cariile inventate de gasca si l.ingaii basescului? vad ca,desi portocalii ne i-au si ultima farama de paine de la gura copiilor se mai gasesc destui pupini care sa le ia apararea.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1534 (s) | 22 queries | Mysql time :0.041619 (s)