News Flash:

Roibescu - campion cu echipa la volei si pasionat de masini

11 Noiembrie 2006
634 Vizualizari | 0 Comentarii
• Prima masina a fost ca a oricarui roman, o Dacie 1300, o mandrie pentru orice roman inainte de 1989 • Singurul automobil care i-a ramas in suflet este un Renault 11 • In peste patruzeci de ani de soferie nu a luat decat o amenda dupa ce a fost prins conducand cu 92 km/h, eveniment de la care si acum mai pastreaza procesul verbal si chitanta


Nicu Roibescu, directorul Clubului Sportiv Penicilina, este antrenor de peste patru decenii la gruparea ieseana iar de numele lui Roibescu se leaga ultima mare performanta a sportului iesean, castigarea Cupei Romaniei la volei feminin in 2001, dupa o finala cu Rapid Bucuresti. Pe langa sport, marele antrenor mai are si o alta pasiune care tine tot de performanta, si anume automobilele. Prima masina a fost ca a oricarui roman, o Dacie 1300, o mandrie pentru orice roman inainte de 1989. Nicu Roibescu vorbeste cu nostalgie despre prima masina, care l-a ajutat enorm atat in meseria de antrenor, cat si sa vada cat mai multe si in tara si in strainatate. "Cu masina te descurci altfel. O masina inseamna mai multe picioare si mai multi ochi. Prima mea masina a fost o Dacie alba, pe care am folosit-o pana cand a aparut si la noi Lada. Lada 1500, masina de export care nu se gasea asa usor si pe care am cumparat-o cu aprobari speciale, de la primul secretar de atunci", a declarat Nicu Roibescu. Dacia si Lada au fost singurele automobile pe care le-a avut inainte de 1989 si singurele cumparate noi. Dupa cum a precizat, din `89 si pana in prezent, nu a avut masini decat la mana a doua. A inceput cu un Renault 11, masina care i-a ramas in suflet chiar si acum, cand conduce automobile mult mai performante. "Renault 11 era o masina extraordinara. Avea aer conditionat, era cu totul altceva fata de masinile autohtone. Nici nu se poate face o comparatie. Am mers cu ea toata Europa, consuma putin. Si acum, dupa multi ani, imi amintesc de ea cu placere. Mi-a fost foarte greu sa o dau", a suspinat antrenorul. Dupa Renault 11, Nicu Roibescu a trecut la categoria automobilelor puternice. A avut pe rand un Ford Sierra cu un motor puternic, de 2.000 centimetri cubi si tractiune pe spate, si un Rover, masina englezeasca, eleganta. A renuntat pe rand la amandoua, dupa ce, cu Ford-ul, a luat si prima si singura amenda, la care si acum mai pastreaza procesul verbal si chitanta: avea 92 de kilometri. "Am carnet de peste patruzeci de ani si nu am avut niciodata vreun accident de masina. Nu am avut nici macar vreo masina zgariata. Am avut si sansa dar m-a ferit si Dumnezeu. Am o singura amenda luata cand aveam un Ford. Pe Pacurari m-a prins un radar cu 92 de kilometri la ora. Si acum mai am chitanta si procesul verbal", a mai declarat Nicu Roibescu. In prezent, antrenorul echipei de volei are doua masini, un Opel Frontera si un Audi A2, masina de care este foarte atasat pentru ca are un consum foarte mic si este foarte practica.

Cea mai mare viteza: 192 km/h

Viteza maxima pe care a atins-o la volanul unei masini a fost de 192 de km/h. "Nu era masina mea, ci a unui doctor. Am prins o portiune abia asfaltata si m-am tot dus. Era un Mercedes cu cutie de viteze automata. Mi-am data seama ca avea viteza abia cand s-a lasat liniste in masina iar persoana de langa mine si-a verificat centura de siguranta", a declarat Nicu Roibescu. Acesta a dezvaluit si cateva intamplari hazlii care i s-au intamplat de-a lungul anilor de soferie. Astfel, odata, in Belgrad, a crezut ca i s-a furat automobilul dupa ce a uitat in ce parcare l-a lasat iar in Atena a trebuit sa gaseasca hotelul in care a fost cazat, dupa ce persoanele cu care se afla s-au imbatat zdravan.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1360 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014712 (s)