News Flash:

Romania are un nou slogan turistic

20 Aprilie 2009
1149 Vizualizari | 0 Comentarii
Romania are un nou slogan turistic
Afisat: 12.46

Ministerul turismului a adoptat un nou slogan turistic pentru Romania. Astfel, noul slogan al turismului romanesc, "Romania, the land of choice", este valabil pana spre sfarsitul anului, cand reprezentantii Ministerului Turismului estimeaza ca va fi gata noul brand turistic national, a carui creare si promovare va costa, in total, circa 75 de milioane de euro. Sloganul a fost afisat pe panourile electronice amplasate la concertul pe care Goran Bregovic l-a sustinut, duminica seara, pe plaja din statiunea Mamaia. Pana acum, Romania a fost promovata in lume prin sloganul "Simply surprising".
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1366 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018363 (s)

loading...