News Flash:

Romanii folosesc internetul pentru a sta de vorba

28 August 2010
630 Vizualizari | 0 Comentarii
Romanii se bucura de binefacerile internetului, în special pentru comunicare. GfK Romania a investigat în Roper Reports 2010, studiul international care analizeaza valorile si stilul de viata ale consumatorilor, si obiceiurile de utilizare a Internetului de catre romani, inclusiv a retelelor sociale.
In Romania, Internetul este folosit, în principal, pentru a “sta de vorba” cu prietenii sau familia si pentru distractie. Fata de consumatorii din alte parti ale lumii, romanii utilizeaza mesageria instant în mult mai mare masura: 63% dintre utilizatorii de Internet din orasele Romaniei, fata de 32% dintre internautii din 26 de tari de pe toate continentele. Utilizatorii din alte state prefera, în schimb, sa tina legatura cu prietenii sau familia pe e-mail: 66% fac acest lucru cel putin lunar, comparativ cu 50% dintre utilizatorii romani.
Un alt rol important pe care îl are Internetul este cel de sursa de divertisment. In Romania, în mediul urban, 44% dintre utilizatori asculta online muzica sau radio, 39% se uita la filmulete sau alte transmisiuni video, 36% fac download de fisiere audio, iar 31% descarca fisiere video. Cu toate ca si consumatorii din alte tari cauta divertismentul online, exista cateva diferente. Utilizatorii globali ai Internetului urmaresc transmisiuni video, în aceeasi masura cu cei din orasele Romaniei (40%), însa mai putini dintre ei descarca fisiere video (doar 19%). De asemenea, la nivelul celor 26 de tari analizate, comparativ cu Romania, o mai mica parte dintre utilizatorii de Internet asculta muzica online (39%) sau o descarca (31%).
Utilitatea Internetului creste din ce în ce mai mult, dincolo de posibilitatile de comunicare, informare si distractie pe care le ofera. Este folosit de un numar tot mai mare de utilizatori, pentru a face cumparaturi, pentru a face plati sau pentru a-si administra conturile bancare.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1279 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016070 (s)

loading...