News Flash:

ROMIL prezinta IVECO ECODAILY

18 Martie 2010
846 Vizualizari | 0 Comentarii
Pentru a veni în întampinarea nevoilor de transport de bunuri, atat urban cat si extraurban, ROMIL SERVICE, dealer autorizat IVECO SpA, prezinta, la Iasi, noul IVECO ECODAILY. ROMIL isi asteapta clientii la CAMEX - Expozitia Nationala de Constructii si Instalatii, organizata la Centrul Providenta, in perioada 18-21 martie 2010, unde va avea loc o sesiune de drive-test. Clientii ROMIL pot testa noul IVECO ECODAILY in doua variante constructive: Daily furgon si Daily sasiu carosat cu bena si prelata. Daily a fost considerat întotdeauna "campion al tractiunii" în clasa sa, datorita tractiunii spate si performantelor deosebite ale motoarelor. Prima ofera tractiune maxima în orice conditii de încarcare si de drum, în timp ce a doua ofera putere si cuplu la nivelul categoriei sale de produs. O gama larga de motoare FPT (Fiat Powertrain Technologies) confera o performanta îmbunatatita alaturi de atentia deosebita acordata mediului înconjurator. Ca si rezultat al schimbarilor în felul în care se fac omologarile pentru emisiile motoarelor, Iveco a adus o gama mult mai larga de motoare, furnizand clientilor o gama completa de motoare care pot fi omologate în ambele regimuri.
Motoarele de 2.3 litri sunt toate certificate conform standardelor Euro 4 si confera noi niveluri de putere de 106 CP si 126 CP cu valori de cuplu deosebite de 270 Nm si 290 Nm aditional fata de valorile deja existente de 96 CP, 116 CP si 136 CP. De asemenea, si motorul de 3.0 litri cu puteri de 146 CP si 176 CP este certificat conform standardelor Euro 4. Toate aceste motoare folosesc tehnologia EGR.
Omologate conform Directivei pentru sarcini grele sunt si noile versiuni ale motorului de 3.0 litri de 170 CP si de 140 CP certificate conform standardului EEV (Environmentally Friendly Enhanced Vehicle). Acesta reprezinta un standard mult mai drastic în comparatie cu reglementarile europene Euro V, demonstrand dedicarea Iveco catre protejarea mediului înconjurator. Acest lucru este obtinut prin utilizarea sistemului de supraalimentare cu 2 turbine, în combinatie cu EGR si Filtrul de Particule Diesel cu regenerare controlata de catre sistemul de management al motorului.
Versiunea de Daily CNG de 136 CP este si ea omologata conform Directivei pentru sarcini grele, conform standardelor EEV si acum este disponibila si versiunea Natural Power. Pentru versiunile super ecologice CNG care încorporeaza si OBD (On Board Diagnostics) si pentru versiunea Natural Power este disponibil un rezervor de 14 litri ca si rezerva pentru alimentarea de urgenta. Motorul CNG cu tehnologie de ardere cu amestec stoichiometric si catalizator cu 3 cai provine de la modelul actual si are aceleasi emisii foarte scazute de gaze poluante; teoretic, asa cum ar trebui sa fie conform normelor Euro VI.
Transmisia automatizata cu 6 viteze Agile este disponibila pentru toate variantele de motorizare si beneficiaza de software de management îmbunatatit, care permite schimbarea vitezelor în modul manual, în timp ce modul automatic este înca în functiune.
Tot cu eticheta ECODAILY este si Daily Electric cu emisii zero. Ca si pionier în domeniul vehiculelor electrice, Daily Electric exista înca din 1986, acum însa avand un sistem electronic de ultima generatie ce foloseste o retea electronica CAN si baterii pe baza de Clorura de Nichel-Sodiu, ECODAILY Electric promite un nivel foarte înalt al fiabilitatii.
O alta valoare a marcii Iveco este siguranta si în aceasta idee, Daily are deja în echiparea standard ESP (Electronic Stability Control). Si lucrurile nu se opresc aici: pachetul ESP include de asemenea si asistenta hidraulica la franare, Hill Holder, Adaptive Load Control (LAC) care optimizeaza functia ESP potrivit distributiei încarcaturii pe axe, precum si foarte importantul ABS.
O noutate absoluta în categoria sa este noua versiune de 7 tone atat de sasiu, cat si furgon, disponibila începand cu trimestrul II 2010, solutie optima pentru transport din punct de vedere costuri. Aceasta noua versiune permite aplicatii pentru utilizarea ca si microbuz si, de asemenea, poate avea o sarcina utila pe care o poti încarca doar în vehicule din gama medie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1450 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014555 (s)