Local

S-a ales praful de transformarea RATP in societate comerciala

Publicat: 20 iul. 2011
1

Transformarea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) in societate comerciala este o varianta tot mai indepartata. Anuntata drept o solutie pentru revitalizarea transportului public, ideea de societate comerciala s-a impotmolit prin birourile Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD). Forul european solicitase transformarea regiei in societate comerciala drept conditie principala pentru acordarea unei linii de credit de 15 milioane de euro necesara reabilitarii liniilor de tramvai din oras. BERD oferise chiar si consultanta necesara pentru acest lucru, dar rapoartele intocmite de firmele ETT si Getinsa au ramas fara vreun rezultat notabil. Acestea prevedeau, totusi, ca RATP sa ramana cu o parte din activitate, precum si cu datoriile, iar noua societate comerciala sa porneasca de la zero in ceea ce priveste transportul public. „Propunerea respectiva a fost acceptata de oficialii BERD, care au fost de acord sa acorde si restul de bani necesari reabilitarii liniilor de tramvai. Noi am solicitat, insa, o serie de clarificari pentru a vedea ce se intampla cu datoriile acumulate la bugetul de stat. Noi speram ca acestea sa poata fi radiate. Alte noutati nu avem avem vizavi de transformarea regiei in societate comerciala”, a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
O alta piedica pentru aceasta transformare o reprezinta si procesele pe care institutia le are cu Fiscul iesean. Oficialii Directiei de Finante au instituit o serie de sechestre asiguratorii pe imobilele RATP ca urmare a datoriilor de peste 100 de milioane de lei pe care RATP le-a acumulat la stat.





Comentarii
  • Ce prosti mai spune acest director.De ce nu-si pune intrebarea el singur,oare cum de nu s-a falimentat familia lui.Cum a stiut sa gestioneze bani in casa lor,iar aceasta regie a ajuns de rasul tari,cu asa manager.Poate sa faca Gherca din RATP ** Societati,degiaba,tot nu va functiona si tot va avea datori,din cauza conduceri proaste.Ce sa faci cu Gherca si cu Stoica,astea au distrus transportul in comun din Iasi.Trebuie sa de-a cu subsemnatul la DNA,unde sunt bani.Si primarul este vinovatul numarul *,ca nu a luat masuri in primi ani cand a vazut ce prostie a facut ca ia mai lasat pe cei doi directori sa mai continue sa faca delapdarea asta comentata in presa.Bun primar avem uite asa a facut si cu CET-ul.La iarna o sa ne ingrozim ce intretinere o sa avem de platit.Dar nu mai e mult si vom avea un nou primar care va sti sa gestioneze acest oras,si va numi si directori cometenti,oameni cu experenta in domeniu.

  • Pt Iesenii nestiutori Gherca e un fel de Boc adica executa, e pus de paravan si el da din codita fura si el dar nu prea poate de aia mari si cand scriu mari ma refer la mafioti cu pretentii de angajati ai regiei dar ei se vor supara ca le-am zis angajati pt ca ei considera de f. multi ani ca regia e a lor si o jecmanesc cum pot mai bine.* Abalasei care a stat tot timpul in plan secund e hotul si jecmanitorul nr *.DNA verificati averile lui AB-u un comunist ******* care pe timpul comunistilor trata personalul ca pe detinuti.2 Ionescu si Raileanca cateii credinciosi a AB-ului care luau mita de la cei angajati si o imparteau cu el furau materiale de contructii de la calea de rulare si piese de schimb faceau investitii imaginare si etc. cumatru AB-ului care e maistru dar detine functia de sef de sectie ce averi a facut din furtul materialelor? casa de agreement de la ciric?ajungem si la asta de e purtator de cuvant care e lingaul nr1 al conducerii si participa la jaf de ani buni adica Andrian. Stoica asta a fost la sec. 3 auto unde bineinteles ca tot Jefuitorul nr * adica Abalasei l-a adus si au furat tot ce e posibil pe pamant de la motorina pana la cuie ani de-a randul noi vb de cel putin 2* ani inainte avea pe una la chiosc Cristina amanta oficiala cu care se afisa fara jena care ea, amanta avea monopol pe sectie ce zicea mijulica Cristinei aia facea Stioca un betiv care circula beat si prin sectie dar si in trafic.Sandu Vasile ala de era cu sindicatul avea si echipa de fotbal, tot ce era de case ajutoare sindicale, banii invartiti cu asa zisa echipa de fotbal ala fura si impartea cu sacalii sus mentionati, ma inreb cate apartamente o fi vandut din fondul social bineinteles iar spaga pt a primi ceva care era al tau legal era destul de mare.In cercul acestor sacali se invart toti cei subordonati lor din toate sectiile pt ca era inevitabil,strategia era urmatoarea te pui bine cu ei altfel agresiv pe fata esti indepartat.acum decand asta care crede ca e director duce in spate povara autobuzelor si tramvaielor date de pomana de tarile care au aruncat jegurile astea de se taraie prin Iasi cu nume de transport in comun,astea de pun viata cetatenilor in pericol au adus saci de bani, primarului Nechita precedentilor primari si capilor mafiei de la ratp si sa fim bine intelesi ca aceasta regie e cea mai uzanta de bani multi f. multi dar care ajung in buzunarele celor mai sus mentionati.asa ca falimentul nu s-a produs ci afost produs de zeci de ani si de multi sacali.DNA chiar nu stie nimic ? nu se vede? oamenii nu vorbesc pt ca regimul e unul de favoritism si nepotism iar cei ce nu au tangente sufera in tacere in conditii mizere de lucru fara piese pt ca sunt furati banii si represiunile si amenintarile nu se fac pe ascuns ci in vazul tutur.Oamenii muncesc pe bani putini sub amenintarea restructurarii pe cand astia mafiotii din conducere fura mai tare ca inainte simtind ca l-i se apropie sfarsitul.

  • Ana si Karol au foarte mare dreptate.Insa pe langa Gherca Maicel(care este finul fostului director general Cuza Constantin)si Cristian Stoica (pe care l-a uns nasul sau in functia de director tehnic – investitii,respectiv Abalasei Neculai-fost director de exploatare) mai sunt si alte persoane raspunzatoare de dezastrul RATP.Persoane care executa precum Boc.(vezi sindicatele,vezi directorul economic…)

Adauga un comentariu