Calatorii

S-a inaugurat prima linie de cale ferata nou construita in Romania dupa 1989

Publicat: 25 iul. 2018
9

CFR SA a deschis astazi circulatiei tronsonul de cale ferata Sighisoara – Coslariu si Podul Arc, ce traverseaza Tarnava Mare. Cele doua tuneluri si podul, care fac parte din acest tronson, sunt primele nou construite in Romania dupa 1989.

Asocierea de constructori FCC Azvi a realizat podul feroviar in forma de arc, peste raul Tarnava Mare, intre Sighisoara si Atel. Podul feroviar, in forma de arc cu o deschidere de 125 m, este situat intre Sighisoara si Atel si asigura legatura cu cele doua tuneluri de cale ferata dubla nou-construite, tunelul Sighisoara (401 m) si tunelul Danes (969 m).

Tunelul Danes este cel mai lung tunel de cale ferata nou-construit in Romania dupa 1989. Cele doua tunele permit atingerea vitezei maxime de circulatie de 160 km/h pe o lungime cat mai mare a traseului Sighisoara – Atel.

Tronsonul face parte din linia de cale ferata Brasov-Simeria, parte a Coridorului IV paneuropean, si are o lungime de 23,3 kilometri. Valoarea contractului atribuit de CFR SA a fost de 207,7 mil. euro. 





Adauga un comentariu