Actualitate

Sa mori de gat cu Romtelecom!

Publicat: 28 iun. 2011

@ Romtelecom isi bate joc de clienti @ Echipele de interventie ale companiei nu s-au sinchisit sa remedieze o avarie provocata de vantul puternic din ultimele zile @ Asta in conditiile in care serviciile companiei sunt scumpe @ Minute in telefonia fixa plus internet rezulta o factura de peste 100 de lei @ Nici macar cand suni la Departamentul Asistenta Deranjamente nu esti bagat in seama, pentru ca nimeni nu raspunde @ „Am sunat de pe mobil, dar telefonul fix tot nu merge. Au pus cablul, chipurile, la loc, dar tot nu merge telefonul fix. Am sa incerc sa mai sun la ei…”, a spus un locuitor din cartierul Ticau

Compania Romtelecom isi aduce clientii la exasperare. Nemultumirile au curs garla in urma ploilor din ultimele zile, care au distrus retelele de telefonie fixa din cateva zone ale municipiului Iasi. Culmea, angajatii de la serviciul de deranjamente, care ar trebui sa functioneze non-stop, nu misca un deget pentru a rezolva problema abonatilor. Un asemenea caz s-a inregistrat si in Ticau, unde un cablu de telefonie a fost rupt de vantul puternic. Luni, un cablu lung atarna pe gardurile mai multor vecini. Acestia s-au intrebat daca nu cumva cablul este al companiei E.ON Moldova. Dupa mai multe apeluri disperate, s-a constatat ca apartine companiei Romtelecom. De-abia in cursul noptii un echipaj a mers si a luat cablul din strada. Chipurile, au rezolvat problema, insa telefoanele fixe nu functionau nici ieri. Au urmat alte apeluri, bineinteles de pe mobile. Si suportand cheltuiala de rigoare, iesenii au inghitit nesimtirea robotului vesnic de serviciu, dar si indolenta celor din spatele robotului, care nu raspundeau. Tot acest film prost, in conditiile in care serviciile Romtelecom au preturi destul de piperate comparativ cu alte companii. „Am sunat de pe mobil, dar telefonul fix tot nu merge. Au pus cablul, chipurile, la loc, dar tot nu merge telefonul fix. Am sa incerc sa mai sun la ei…”, a spus un locuitor de pe strada Italiana, din cartierul Ticau.
Contactati telefonic, reprezentantii Romtelecom au precizat ca vor verifica zona. „O sa va rog sa-mi dati mai multe date. Cel mai sigur este sa sunati la 1930. Va puteti adresa si la magazin (sediul Romtelecom – n.r.). Voi verifica si voi trimite un raspuns maine (astazi – n.r.)”, a declarat Roxana Mihul, PR Romtelecom.

Nervi intinsi la maximum

Si reporterii BUNA ZIUA IASI au incercat sa sune la Departamentul Asistenta Deranjamente. Dar te lasi pagubas dupa ce esti pus sa apesi o gramada de taste, ca, pana la urma, sa afli ca nimeni nu este disponibil. Si asta cu cheltuiala de rigoare de pe telefonul mobil. Cine amortizeaza acest efort? Nimeni. Conform site-ului oficial al Romtelecom, cand apare o avarie, ieseanul poate apela la o serie de numere de telefon. „Deranjamentele se anunta catre departamentul Asistenta Deranjamente, la numerele: 1930 (apel gratuit în reteaua Romtelecom) – pentru telefonie fixa bazata pe tehnologie PSTN; 080080 2362 (CDMA) (apel gratuit în reteaua Romtelecom) – pentru telefonie fixa si mobila bazata pe tehnologie CDMA. Serviciul Asistenta Deranjamente este disponibil 24 ore din 24, 7 zile din7”, informeaza Romtelecom.
Daca vrei sa faci o reclamatie, mai bine te lasi pagubas, pentru ca solutionarea dureaza 30 de zile. Iar daca reclamantul nu este multumit de solutie, este invitat frumos sa apeleze la instante.



loading...

Comentarii
  • Sambaya mi s-a ntrerupt internetul de la vant cred. Am sunat la 93* si mi-a raspuns un operator foarte amabil iar in 2 ore internetul a revenit. Stau la tara, intr-un sat langa Iasi si de fiecare data cand am avut probleme s-au rezolvat foarte repede si cu profesionalism!

  • sunt din bacau si folosesc serviciile romtelecom de cativa ani buni. S-a intamplat sa am probleme cu internetul si telefonul. De fiecare data cand am sunat la deranjamente m-au tratat cu amabilitate, iar echipa de intervenite a ajuns uneori chiar si in aceeasi zi. Personal am o impresie buna despre romtelecom

  • Eu platesc la RTC *5 de lei cu tot cu TVA pentru internet, cablu si telefonie si sunt foarte multumit de serviciile oferite in ultima vreme.

  • 3 comentarii de la 3 lingaii al romtelecomului !!! daca si romtelecom e serios mai ales ca am asteptat 3 luni sa imi vina un laptop si modemul nu mergea si factura curgea !!! escroci !!! apropo ultima oara am asteptat mai bine de * ora sa raspunda un operator

  • Daca Romtelecom era ce se lauda, cum a ajuns sa piarda mai mult de jumatate din clienti? Baa, falimentul nu-i nici o problema, ca vin altii in locul grecilor. Si-a sa su dat tot personalul afara, ca si EON, nu mai are cine face interventii.

  • Acestia sunt ingerasi pe langa cei de la EON. Aici sa vedeti batjocura! Asta e privatizarea tip DIP! Profitul zboara la greci sau nemti, bugetul pentru investitii si interventii fiind aproape de zero duc la servicii pentru clientii jecmaniti clienti sunt incalificabile. MONOPOLUL NU AI CUM SA-L SPARGI si inghitim. Asta e romanica zilelor noastre.

  • Si eu folosesc romtelecom de 2 ani si e chiar ok. Pentru tel. fix, internet si tv digitala dau in jur de ** de lei pe luna. Asa ca, bzi, informeaza-te inainte de a scrie aberatii, in natia maaatttttiii. In plus, la orice deranjament, au fost foarte amabili si au rezolvat de fiecare data probelma! Cat despre cei care ma fac lingau pe mine si pe altii care au vb de bine despre romtelecom, ne suuugggeeettiii puuuuulllllaaaaaa!!! He he!

  • am o vesnica problema cu cei de la romtelecom: cand ploua afara/bate vantul/fulgera/tuna nu am semnal la tv,desi aceasta pb nu este de ieri,de azi…ar mai fi si internetul care nu functioneaza de vreo 2 sapt,dar ce mai conteaza daca banii vin,nu????plus ca DA!!!facturile sunt exorbitante pt ceea ce ofera!!!rusine!!!!!!!!!

  • Articol tendentios..si motivele:
    – nu numai retelele RTC au fost afectare de vant, ci si cele RDS, UPC, E-ON si altele care stau pe stalpi. RTC a intervenit la mine la 9 seara si cand afara ploua, dupa mai putin de * ore de la sesizare. Doamnele de la ghisee sunt cat se poate de amabile si..exista!! Spre deosebire de ceilalti operatori unde te certi de obicei cu o fatuca care pentru orice chestie pune mana pe telefon si „sa-l sun pe sefu’ sa vedem ce spune”. LA RTC sunt bine definite procedurile de lucru cu clientii – bune, rele, fiecare e liber asa cum sunt…dar cel putin nu-l suna pe sefu’ la fiecare intrebare!
    Da, sunt client romtelecom si sunt multumit!

  • Flocosule(la BOU-aru mă refer) mai bine vrei să spui ca incidentul descris de tine în articol s-a întâmplat pe strada Italiana nr * , din Ţicău unde domiciliezi tu alături de mamai şi de tati, si acuma vrei sa te razbuni pe ROMTELECOM, facându-le o reclamă proastă, pt ca nu s-au deranjat sa iti rezolve ţie problema, pârlitul de ziarist BOU-aru, panaramă ce esti.Citeste mai bine ce ai scris şi ai sa constati ca te da-i singur de gol…..vecinii, prostule, poate îmi stergi mesajul!!!!!

  • Locuies in floresti, jud Cluj..nu am telefon de 3 zile!!Nici eu, nici vecinii, care au si netul pe romtelecom,deci nici acela nu merge. NESIMTIRE!!! am sunat la deranjament..in prima zi m-au mintit ca o echipa va veni atunci la noi…nu s-a intamplat..si de atunci am tot incercat sa sun, la celasi numar…nu mai raspunde nimeni. Inteleg, poate, ca e stricata reteaua, bla bla, furtumuna, vant…dar chiar nici cea mai mica atentie fata de client. Macar sa iti spuna intr-un mesaj ca incearac sa remedieze, ca mai dureaza aproximativ atata..nuuuuu…ei te ignoraaa complet. La cat suntem de furiosi (noi si vecinii), cred ca o se se injumateasca clientii din zona. Deja foarte multi, printre care si nou, am sunat la UPC. Rusine domnilor, rusine!!!!!!!!!!!!!!*

  • Anul trecut mama a decedat,am mers la posta am achitat toare datoriile si am facut cerere sa fie debransata cu telefonul.Am depus cerere si copie dupa certificatul de deces si am vrut sa le dau la ghiseul care se ocupa cu problemele de debransare si surpriza, doamna de acolo mi-a spus ca trebuie sa dau o declaratie pe propria raspundere ca mama este decedata,normal ca m-am enervat si i-am spus ca acest lucru este o prostie si ca nu dau nici o declaratie atat timp cat i-am dat certificatul de deces.D-na nu a vrut sa-mi primeasca actele si eu le-am lasat acolo si am plecat.Dupa un an am gasit in cutia de posta de la mama un plic de la o firma recuperatoare care o someaza pe mama sa plateasca suma de 69** ron in caz contrar o v-a executa silit.Daca PROSTIA ar durea multi ar tipa in gura mare,acum nu-mi ramane decat sa le dau adresa mamei sa mearga sa-i faca executare silita la CIMITIR,poate raman cu ea!

  • In sfarsit apare un articol pe tema asta!!!!…Eu m-am mutat si de o luna astept sa vina omuletii sa traga cablul pentru internet, sa monteze telefonul si antena pentru tv. A venit echipa pe teren sa vada daca se pot schimba toate acestea. Imi spun in fata oamenii ca da se poate iar la sediu spun ca nu.
    Dupa ce ajung la sediu si imi spun of-ul…tipa imi spune : Si ce vreti sa fac eu? :))…frumos:)

  • Romtelecom, daca totul ar merege in aceasta tara ca Rtc cred ca am fi foarte fericiti. Eu personal ii felicit ca au facut o privatizare care a dat rezultate pe piata telecomunicatiilor. Aveti destule variante acum, de ce nu treceti la ceilalti? ca sunt mult mai slabi iar daca vorbim de internet mai ales la mobil iti trbuie venituri de europarlamentar. Poate mai sunt si probleme dar cred ca sunt minore si remediabile. Vreau sa spun serios ca si fata de Germania ofera un net incomparabil superior. Asta nu inseamna ca nu e loc de mai bine. Succes

  • RTC a dat afara **** oameni anul acesta.Nu mai are cine sa faca treaba….
    viitorul se anunta sumbru pentru ei deci si pentru clienti….

  • UNA TARE! IN IAN 2**9 AM FACUT CERERE PT NET+DOLCE+TEL, PT O LOCATIE IN VISANI-BUCIUM. AM ASTEPTAT 2 LUNI SA VINA , DUPA CARE, IN URMA NERABDARII MELE, AU DECLARAT CA NU AU INFRASTRUCTURA IN ZONA, CEA EXISTENTA FIINF FULL… IMEDIAT AM MERS LA BOOM, IAR A DOUA ZI BAIETII AU FOST CU TIGAIA LA USA. INSAAAA, IN SEPT 2***, PRIMESC UN TELEFON DE LA ROMTELECOM, PRECUM CA AM O CERERE LA EI, DACA MAI SUNT INTERESAT. I-AM EXPLICAT TIPULUI CA CEREREA E DE 1AN JUMATE, IAR EL LA SFARSIT MA INTREABA, SI TOTUSI NU MAI SUNTETI INTERESAT?????????????
    OARE CAT DE TAMPITI POT FI ???

  • E ceva tipic pentru ROMTELECOM, am avut probleme cu internetul si abia dupa o saptamana si dupa cel putin 6 telefoane la ei, au trimis un echipaj, si acuma incerc sa dau de ei pentru o antena ca acuma imi tot pica semnalul, dar degeaba…nici o sansa

  • in general romtelecom are servicii foarte bune . dar ca o exceptie de la regula se mai intampla sa mai si greseasca . am cerut mutarea unui post telefonic si surpriza la instalare am primit alt numar care dupa cateva zile a fost inchis si in continuare am ramas fara telefon si fara toate celelalte servicii. cat despre raspunsul de la romtelecom si timpul de remediere a greselii secret total.

  • Mi-am luat net de la RTC viteza stipulata in contract era de 6m/s va spun sincer ca nu a mers niciodata download peste **0kb/s cu intreruperi deconectari numai probleme.M-am dus la sediul RTC din Iasi Podu Ros sa depun o reclamatie si sa rezliez contractu si am vb cu angajatele deacolo desi cand am pus cateva intrebari au fost foarte deranjate ca le am stricat siesta si mi au raspuns in 2peri sa sun la nu stiu ce numar.Am sunat la numarul indicat de ei si surpriza nu raspunde nimeni dupa multe incercari raspunde un operator la fel de incult ca tatele de la sediu ii explic situatia dar el incearca la nesfarsit sa imi explice ca nu e adevarat ca totul merge super bine ca e neagra dar defapt e alba.Mi s-a spus ca o sa dureze maxim 7zile rezilierea cu formalitati cu tot dar uite ca au trecut 3 luni si nu am reusit sa reziliez.CEA MAI NESERIOASA MINCINOASA FIRMA DE TELECOMUNICATII NISTE ****** ORDINARI PUSI NUMAI PE INSELAT OAMENII SERVICII DE TOT R A H A T U U L

  • Intr-adevar, mi se pare si mie tendentios articolul. Cred ca romtelecom sunt singurii care au retea la tara. Personal, sunt multumit ca pot tine legatura cu ai mei. De cate ori am avut probleme s-au rezolvat foarte repede. Mai mult, am primit ajutor pe pagina de facebook a romtelecom. Mi se pare extraordinar ca ofera suport acolo. Nu am vazut asta la niciun alt opertaor. S-au schimbat si asta se vede. Bravo

  • mai oameni buni daca vreti sa rezolvati ceva aici la noi ar trebui sa mergi cu calasnicovul,altfel nu te baga nimeni in seama,suntem tratati ca niste prosti cu totii,eu sunt unul dintre cei multi si prosti,ne meritam soarta

  • sunt client romtelecom de 4 ani si in tot acest timp seau batut joc de clienti!!! nu isi respecta contractul si le si modifica fara sa stie clientul!!!

Adauga un comentariu