News Flash:

Salavastru a vrut sa amendeze ninsorile

16 Ianuarie 2008
1960 Vizualizari | 3 Comentarii
Valerian Salavastru
• Noua gaselnita a lui Valerian Salavastru, inspectorul sef al Inspectoratului Regional pentru Protectia Consumatorului (IRPC) Iasi, intrece orice inchipuire • Acesta a pornit sa amendeze vanturile si ninsorile din Iasi

Noua gaselnita a lui Valerian Salavastru, inspectorul sef al Inspectoratului Regional pentru Protectia Consumatorului (IRPC) Iasi, intrece orice inchipuire. Acesta a pornit sa amendeze vanturile si ninsorile din Iasi. Salavastru a realizat, zilele trecute, un control la Aeroportul Iasi pentru a verifica intarzierea de cateva ore a unei curse Iasi-Bucuresti. Asta in conditiile in care aproape toate cursurile de la aeroporturile din capitala au avut intarzieri din cauza vremii nefavorabile. In urma reclamatiilor primite de la ieseni, inspectorii din cadrul Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) au realizat, zilele trecute, un control la aeroport. Zeci de ieseni au fost nemultumiti pentru ca au fost nevoiti sa astepte mai multe ore pentru a putea pleca spre Bucuresti de pe Aeroportul Iasi. Multi dintre acestia plecau la munca in Germania, dar aeronava care trebuia sa ii duca in Bucuresti a intarziat si au pierdut legatura cu avionul spre Munchen.

Nemultumiti, iesenii care au pierdut cursa spre Germania au facut o sesizare la Protectia Consumatorului. Dupa cum sustin reprezentantii OJPC Iasi, cursa Tarom Bucuresti-Iasi trebuia sa aterizeze la ora 11.45 si sa plece din nou spre Bucuresti intr-un timp de 30 de minute. In urma controlului efectuat la Aeroportul Iasi, inspectorii OJPC au constatat ceea ce era deja mai mult decat evident: aeronava Iasi-Bucuresti a decolat cu patru ore intarziere din cauza conditiilor meteo nefavorabile de pe aeroportul din Bucuresti. Mai mult, dupa cum mai sustin reprezentantii Aeroportului Iasi, in cele patru ore de asteptare cei aproape 50 de pasageri au primit apa si alimente din partea companiei Tarom. "Nici o companie aeriana nu si-a tratat pasagerii cu indiferenta. Acestia trebuie sa inteleaga ca este in interesul companiilor aeriene sa rezolve astfel de situatii. Protectia Consumatorului nu a procedat fair-play. In momentul in care a primit reclamatii si a constatat ca acestea nu au fost pertinente, ar trebui sa se indrepte si impotriva pasagerului-reclamant, asa cum s-ar fi indreptat si asupra companiei daca reclamatiile ar fi fost indreptatite. Spre deosebire de aeroporturile Otopeni si Baneasa, la Aeroportul Iasi toate cele trei companii au asigurat transportul pasagerilor, iar nici o cursa nu a fost anulata", a declarat Mitica Rebegea, directorul Aeroportului International Iasi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

valerian salavastru irpc iasi aeroportul iasi iasi-bucuresti germania
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (3)

dani  | #27634
Un inconstient si incompetent? sau doar o marioneta rau intentionata? Sugerez sa aiba in vedere si norii la vara. poate o fi, the rainmaker.
Anonim  | #27635
Este nevoie de o aeronava speciala sai duca ca, pe caini vagabonzi pe aststia undeva pe pustii Nu au nici un pic de viziune siau pierdut mintile uni din conducerea adm.
roxi  | #27636
sincer te sfatuiesc sa faci altceva fiindca tu ca ziarista esti varza! asta e articol?te-ai facut de c---t!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1696 (s) | 22 queries | Mysql time :0.046889 (s)