Economic Local

Salubris SA cumpără consumabile pentru echipamentele din instituție! Contractul are o valoare de 100.000 de euro

Publicat: 13 ian. 2021
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Salubris SA cumpără consumabile pentru echipamentele din instituție Contractul are o valoare de 100.000 de euro
Echipamentele de la Salubris SA vor fi întreținute prin intermediul unui nou contract

Imprimantele firmei de salubritate vor fi întreținute printr-un contract ce se va derula pe o perioadă de doi ani. Furnizorii trebuie să asigure un contract pentru furnizarea mai multor echipamente. Oferta cu prețul cel mai mic va fi declarată câștigătoare

Firma de salubritate a Primăriei Iași continuă programul de achiziții aferent anului 2021. Pe data de 27.01.2021, Salubris SA organizează licitația pentru furnizarea de cartușe, tonere și piese pentru imprimantele din instituție. Valoarea estimată a procedurii pentru achiziția consumabilelor este de 490.500 lei, fără TVA, aproape 100.000 de euro.

„Obiectivul specific îl reprezintă asigurarea consumabilelor necesare pentru desfășurarea în bune condiții a activității personalului tehnic, economic, administrativ al unității. În prezent, autoritatea contractantă are în derulare două contracte de furnizare cartușe, tonere și piese pentru imprimante, contracte în curs de finalizare. Beneficiile pe care autoritatea contractantă intenționează să le obțină după furnizarea produselor sunt: întocmirea documentațiilor cu circuit intern, precum și a documentațiilor corespunzătoare în raport cu instituțiile statului și cele necesare cu clienții, furnizorii și colaboratorii societății”, se arată în caietul de sarcini.

Comisia de evaluare va alege oferta cu prețul cel mai mic. Contractele din anul 2020 au fost semnate cu societățile Union Co SRL și Mida Soft Business SRL.

Salubris SA a stabilit lista de cantități necesară pentru funcționarea activității curente

Conform necesarului, firma de salubritate are nevoie de cartuș negru imprimantă HP8100 – 950 XL, toner imprimantă HP LJ P1102, cilindru galben Xerox Versalink, kit mentenanță scaner Xerox, rolă alimentare imprimantă, rulment imprimantă etc. În total, trebuie furnizate peste 1.200 de bucăți.

„Toate produsele ofertate vor fi originale. Nu se vor accepta oferte cu produse remanufacturate și/sau echivalente și/sau compatibile. Se vor respecta codurile de produs. Se vor oferta cartușe și tonere de capacitate mare conform codurilor menționate. Livrările se vor face eșalonat în baza comenzilor transmise de autoritatea contractantă. Comenzile de aprovizionare se vor face în funcție de necesități. Autoritatea contractantă nu are obligația achiziționării întregii cantități de produse contractate. Autoritatea contractantă poate solicita, iar furnizorul are obligația de a livra mai multe produse dintr-un reper decât a contractat, dar fără a depăși valoarea totală a contractului”, se mai arată în documentația procedurii.

Termenul de livrare este de 24 de luni.

Firma de salubritate a alocat 20.000 de euro pentru achiziția materialelor de protecție

Totodată, Salubris SA organizează o licitație pe data de 21.01.2021 pentru furnizarea mai multor loturi de dezinfectanți și măști de protecție. Procedura a fost împărțită în mai multe loturi: măști de protecție de unică folosință (10.000 buc.), măști de protecție din bumbac, reutilizabile (16.000 buc.), gel dezifectant (1.500 litri), dezinfectant lichid pentru suprafețe (200 litri). Contractul are o valoare estimată de 20.000 euro, fără TVA.

„Materialul din care vor fi confecționate măștile trebuie să fie nețesut, să includă un strat de filtrare lipit sau poziționat între straturile de material, trebuie să aibă 3 straturi și minimum 3 pliuri. Produsul nu trebuie să se rupă sau să se destrame în timpul utilizării. Materialul din care este confecționată masca trebuie să fie hipoalergenic și să nu conțină substanțe toxice sau periculoase pentru organism”, se arată în descrierea lotului cu măști.

Adauga un comentariu