News Flash:

Samsonite si MISSHA la Iulius Mall

3 Octombrie 2009
2168 Vizualizari | 0 Comentarii
Samsonite si MISSHA la Iulius Mall
• "Viata este ca o calatorie" este deviza Samsonite, brand care reuseste de aproape un secol sa faca placuta orice deplasare pe distante mari Samsonite, lider mondial in solutii inovatoare pentru transportul bagajelor, a mai deschis o locatie in Romania, la Iulius Mall Iasi. Amplasata la etajul doi in centrul comercial, reprezentanta celebrului brand american ofera un sortiment larg de produse de calatorie, in variate forme, marimi si culori. Abilitatea designerilor Samsonite de a se adapta permanent nevoii de schimbare, dar si noilor cerinte ale persoanelor care voiajeaza frecvent au transformat aceasta marca intr-o autoritate incontestabila in domeniu. "Viata este ca o calatorie" este deviza Samsonite, brand care reuseste de aproape un secol sa faca placuta orice deplasare pe distante mari. De-a lungul ultimilor ani, Samsonite a lansat si branduri care se adreseaza numeroaselor segmente ale pietii, de fiecare data produsele fiind sub semnul calitatii, intre care Samsonite Black Label, Lacoste (genti), Timberland, American Tourister si Lark. Seturi complete de genti de voiaj, dar si variate sortimente pana la cele de dimensiuni reduse, toate cu design inedit si din materiale de ultim moment, se gasesc in cele patru locatii Iulius Mall, la Cluj Napoca, Timisoara, Iasi si Suceava. Tot la etajul doi in Iulius Mall Iasi, s-a inaugurat recent magazinul de cosmetice si produse de infrumusetare MISSHA, care se adreseaza in principal persoanelor sofisticate si dinamice. MISSHA, care are 720 de magazine in peste 20 de tari, se declara un brand pro-consumator. "Adevarata valoare a unui produs cosmetic se afla in continutul sau, nu in ambalaj sau in reclama. Scopul nostru este de a servi consumatorii printr-un continut cat mai bun, alaturi de preturi abordabile", a precizat Daniela Ursache, reprezentanta companiei. Produsele cosmetice si de ingrijire a pielii marca MISSHA au fost fabricate in laboratoarele proprii din Coreea de Sud, utilizand tehnologii moderne pentru extragerea ingredientelor naturale (vitamine, extracte de plante si fructe, minerale din ape marine). Pana pe 7 octombrie 2009, magazinul MISSHA din Iulius Mall ofera preturi promotionale cu discount de 20 la suta la fiecare achizitie. La un bon valoric de 50 lei, clientii participa la tombola pentru un machiaj gratuit, iar la un bon valoric de 80 lei machiajul gratuit se aplica pe loc sau cu programare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1303 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020983 (s)