News Flash:

Sapte alimente ideale pentru sezonul rece

30 Noiembrie 2010
1066 Vizualizari | 0 Comentarii
Organismul omului are nevoie de anumite alimente din care sa scoata cantitatea de energie potrivita cu care sa neutralizeze frigul.
1. Ciocolata. Cu totii apelam la o bucatica de ciocolata atunci când suntem suparati sau deprimati, iar efectele sunt incredibile. Nu numai ca ne binedispune, dar acest minunat desert este si un puternic afrodisiac si un aliment antistres. Câteva bucatele sunt suficiente pentru a scapa de tristete, iar daca optezi pentru ciocolata neagra, beneficiile pentru sanatate sunt nenumarate. 
2. Portocale. Potrivit specialistilor, mirosul de portocala alunga stresul, anxietatea si are puterea de a limpezi mintea. În plus, portocalele sunt surse bogate de vitamina C, fibre si apa. 
3. Lapte. O cana cu lapte caldut poate face minuni. Alunga stresul, ne relaxeaza si ne ajuta sa dormim. Nu degeaba, mamele obisnuiesc sa-si linisteasca copiii cu o ceasca de lapte cald inainte de culcare. Pe langa calciu si alti nutrienti importanti, laptele aduce organismului si triptofan, cunoscut pentru efectul puternic anti-stres. 
4. Peste. Numeroase studii au aratat ca acizii grasi omega-3 din peste ajuta in lupta impotriva depresiei. Specialistii recomanda persoanelor care se confrunta cu stari de depresie sa consume de trei ori pe saptamana pesti grasi precom somon, ton, sardine sau sa apeleze la suplimentele cu ulei de peste. Important de stiut este ca in cazul în care depresia reprezinta o problema pentru tine sa reduci consumul de alcool, pentru ca acesta reduce eficienta acizilor grasi.
5. Ceaiul verde. Sursa bogata de antioxidanti si cafeina, in cantitati moderate, ceaiul verde este benefic atat pentru memorie cat si pentru starea de spirit si nivelul de energie. 
6. Cafeaua. Consumata cu limita, cafeaua s-a dovedit ca sporeste atat capacitatile mentale cat si cele fizice. Cantitatea zilnica recomandata este de una, doua cesti de cafea. 
7. Cereale integrale. Bogate in fibre, cerealele reprezinta alimente importante pentru creier dar si pentru sistemul digestiv. De asemenea, cerealele contin si glucoza, principalul "combustibil" al creierului.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

1 ciocolata 2 portocale 3 lapte 4 peste 6 cafeaua
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1431 (s) | 24 queries | Mysql time :0.037503 (s)