Magazin

Scandal in agricultura! Ce au patit dupa ce au mancat alimente modificate genetic te va INGROZI! – FOTO

Publicat: 20 sept. 2012
1

Un grup de cercetatori francezi a facut un studiu care a socat o lume intreaga. Acestia au publicat rezultatele studiului care au aratat ca atunci cand se consuma mult porumb  modificat genetic produs de compania „GM foods” apar tumori, iar organele interne au de suferit.

Studiul a fost facut pe mai multi soareci, care au fost hraniti doar cu porumb modificat genetic facut de GM. Potrivit cercetatorilor soarecii au dezvoltat tumori, iar ficatul si rinichii au fost grav afectate.

Doctorul Michael Antoniou, un biolog de la King’s College, Londra si un expert in ceea ce priveste modificarea genetica facuta de GM a declarat: „Se observa o crestere extraordinar de mare a aparitiei tumorilor, mai ales la animalele de sex feminin. Tumorile cresc foarte agresiv. Sunt socat de impactul extrem asupra sanatatii”.

Studiul a fost facut la Universitatea Caen din Franta de catre cercetatori independenti care au garantat ca experimentele au fost facute in conditii corespunzatoare si rezultatele sunt valide.