Eveniment-Social

Scandalos! Compania Tarom isi da in petec. Zborurile spre Iasi sunt facute in bataie de joc

Publicat: 25 oct. 2016
1
@ Compania aeriana Tarom a ajuns sa aiba din ce in ce mai multe probleme cu zborurile interne @ Cursele spre Iasi sunt printre cele mai afectate, intarzierile fiind si de cateva ore @ In ultima perioada, mai multe zboruri spre Iasi au fost amanate timp indelungat, din cauza unor probleme aparute la aeronavele vechi folosite de compania aeriana 
 
Caz socant la Iasi. Iesenii care doresc sa zboare de la Iasi la Bucuresti sau invers ar trebui sa se gandeasca de doua ori daca vor sa foloseasca serviciile companiei Tarom. In ultima perioada, aeronavele companiei aeriene au ajuns sa aiba din ce in ce mai multe probleme tehnice, spre disperarea pasagerilor. Ieri, cursa ce urma sa decoleze de pe Aeroportul International „Henri Coanda” spre Iasi, la ora 8:00, a avut o intarziere de peste 3 ore, spre disperarea celor care se imbarcau. Avionul de tip ATR a ajuns la Iasi dupa ora 12:20, in conditiile in care zborul in mod normal face sub o ora. Pentru compania Tarom, lucrurile nu stau atat de bine.

In ultimele saptamani au avut loc mai multe incidente cu privire la avioanele acestei companii, dupa ce s-au constatat defectiuni tehnice. O parte din aceste zboruri au afectat si Iasul. De exemplu, cursa Otopeni- Iasi, din 14 octombrie, a fost anulata fara nicio explicatie, iar o alta cursa de la inceputul lunii a avut probleme similare. Aeronava de tip YR-ATD care nu a reusit ieri sa decoleze la timp, a intrat in serviciul companiei Tarom din luna mai 1999 si a ajuns sa fie una dintre cele mai folosite din flota companiei de stat. In flota Tarom se regasesc 23 de aeronave de tip YR. Cea mai veche aeronava de acest tip a intrat in serviciul Tarom din 1992, iar cea mai noua din 2007. De atunci, flota Tarom nu a mai fost inlocuita, iar avioanele au ajuns sa se strice din ce in ce mai des.

Iasul a ajuns sa aiba spre Bucuresti si cinci curse zilnice, majoritatea operate cu aceeasi aeronava. Nu este de mirare ca aceste avioane au ajuns sa se strice tot mai des. Cei de la Tarom ar trebui sa ia in calcul si aceste detalii, pentru a nu provoca si mai multe nemultumiri. De altfel, pe piata a aparut si operatorul low-cost Blue Air, care de asemenea are rute de la Iasi la Bucuresti si retur. In plus, Blue Air are si preturi mult mai mici fata de Tarom, pentru a atrage tot mai multi pasageri. In plus, si aeronavele sunt mai noi. De exemplu, cel mai vechi avion Blue Air de tip YR, cu aceleasi specificatii ca aeronava Tarom, a fost livrat in anul 2007. 





Comentarii
  • Mai specialistule care esti tu specialist. Afla ca YR nu este tipul aeronavei, ci indicativul Romaniei in aviatie, asa cum pe masinile din Bucuresti toate numerele incep cu B. YR ATD este inmatricularea aeronavei ATR…acum nu stiu daca i 42 sau 72, dar o simpla cautare pe net iti spune ce si cum. Din cate stiu eu Blue Air opereaza aeronave Boieng 737…chiar nu vezi ca unele au elice si altele nu? Si vreti credibilitate….mai pune maina pe o carte si citeste…sau pe net, daca nu vrei sa iesi din spatele monitorului…”succesuri”

  • Scandalos e sa scrii un astfel de articol fara sa stii macar tipurile de avioane. Sa confunzi numarul de inregistrare cu brandul unui avion. Fara sa ai o minima documentare.

  • prostanaci de genul asta sunt nenumarati in presa.
    mestecatori de vorbe ce scriu articole despre zone de activitate sau lucruri, despre care ei nu au nici un habar … si nici macar bunul simt sa se documenteze …
    incet si sigur devine un recunoscut scatofac, ce improasca in jur din cea ce mananca …

  • Cel mai grav mi se pare că Bucureștiul este sufocat zilnic de peste un milion de mașini tip B. Problema a fost constatată și la Constanța cu mașini tip CT.

  • ”In flota Tarom se regasesc 23 de aeronave de tip YR.” – am ras…In rest, ceva scris degeaba si fara o documentare, fara notiunile de baza, fara…Macar te-au platit bine cei ce au initiat atacul mediatic asupra TAROM?

  • În atenția Dolores ziariști atotștiutori: Aeronavele companiei Tarom sunt inmatriculate astfel – cele de tip Atr42/74 YR -ATA,B,C,….. cele de tip Boeing YR-BCA,B…. iar cele Don familia Airbus YR-ASA,B..
    Deci acestea sunt Aeronavele deținute de către Tarom. Se poate întâmpla ca unele dintre piesele acestor avioane sa se defecteze și sa nu existe în România. Acest lucru duce la o perioadă de timp necesară achiziționării acestora din altă țară,uneori chiar și mai mult de 24 de ore. Am rugămintea de a vă documenta înainte de a scrie,mai ales despre aviație. Sa știți că nu oricine poate lucra în acest domeniu de activitate. Cu respect. Drăghici Stelian.

  • Aeronave tip YR? Cat ai fost platit nene ca sa faci reclama negativa? Ca expert clar nu esti..
    Vad ca presa in ultima vreme se tot leaga de TAROM. Cineva plateste bine pentru asta. De ce nu vorbiti si de intarzierile de la Blue sau Wizz, sau chiar de la aia cu pedigree cum ar fi Air France etc..

  • „De exemplu, cel mai vechi avion Blue Air de tip YR, cu aceleasi specificatii ca aeronava Tarom, a fost livrat in anul 2007.”

    Blue Air nu are Atr-uri in primul rand, iar in al doilea rand au cateva avioane destul de vechi, de prin anii 1990.

  • MAI GRAV ESTE CA LBUE AIR , SI ALTE COMPANII DE ”GEN” AU INTARZIERI SI PROBLEME TEHNICE, CARE DACA S-AR AFLA, AR RAMANE CU FLOTA LA SOL… DEFINITIV….

Adauga un comentariu