News Flash:

Schimbari majore la Studioul Teritorial de Radio Iasi

13 Aprilie 2006
844 Vizualizari | 0 Comentarii
•Noua schema de organizare redactionala si administrativa a Studioului Teritorial de Radio Iasi prezinta sase departamente si un post de redactor-sef •Publicul nu va mai fi considerat un simplu consumator, ci partener al Radio Iasi

Sub deviza "Organizarea si functionarea Studioului Regional Iasi in ansamblul Societatii Romane de Radiodifuziune. Strategia de dezvoltare a postului Radio Iasi", Nicolae Tomescu, redactor-sef la Radio Iasi, a facut public in cursul zilei de ieri proiectul managerial care va fi aplicat la nivelul institutiei, in perioada urmatoare. "Radio Iasi trebuie sa cunoasca acea consacrare a radioului popular, inteligent, util prin continutul sau. Programele inovatoare se cer dezvoltate, acceptand costurile care deriva din eventualele erori, sa experimentam noi idei, iar programele sa nu sacrifice cautarea calitatii in favoarea fortelor pietei. Trebuie procurate noi echipamente, noi facilitati si lansate noi produse mediatice", a declarat Nicolae Tomescu. Noua schema a organizarii redactionale si administrative a Studioului Teritorial de Radio Iasi prezinta sase departamente si un post de redactor-sef, care defineste responsabilizarea managementului Radio Iasi prin mandatul pe termen determinat pe o perioada de doi ani de zile. Evaluarea activitatii se va face pe baza unor rezultate verificabile si a unor indicatori clar angajati. Cele sase departamente care vor fi stabilite de comitetul director, numit de Consiliul de Administratie al Societatii Romane de Radiodifuziune, in limitele competentelor care i-au fost delegate, sunt: Departamentul Comunicare, PR (Relatii cu publicul) si eveniment, Departamentul financiar - contabil, Departamentul actualitati, Departamentul Cultural, Departamentul tineret - muzical - divertisment si Departamentul tehnic - productie. Un alt aspect care a fost introdus odata cu noul proiect managerial se refera la faptul ca publicul nu va mai fi considerat un simplu consumator, ci in aceeasi masura va fi si un partener. Pentru ca acest lucru sa fie aplicat, in perioada urmatoare va fi efectuat un studiu de piata ale carui rezultate vor fi facute publice la inceputul lunii mai. "Din anii '90 nu a mai fost efectuat un studiu de piata. Publicul trebui sa fie un partener si sa inceteze sa mai fie considerat ca un simplu consumator. Urmarim crearea unui radio de proximitate. Ma intereseaza ce vrea publicul iar publicul va trebui sa se pronunte", a mai precizat Nicolae Tomescu. In plus, duminica, auditorii romano-catolici pot asculta Sfanta Liturghie iar o ora mai tarziu va putea fi ascultata si slujba ortodoxa. "Este vorba de nediscriminarea unei comunitati religioase si de datoria de a acoperi zonele neacoperite de radiourile comerciale", a spus Tomescu.
Diana LITе
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2369 (s) | 22 queries | Mysql time :0.108634 (s)