Eveniment-Social

”Scoala pentru valori autentice” organizat de ISJ Iasi

Publicat: 25 mart. 2019
1

    In cadrul Proiectului “Scoala pentru valori autentice” organizat de ISJ Iasi, valoarea lunii martie a fost creativitatea. 564 de elevi de la Scoala Gimnaziala „Stefan cel Mare” Dancu coordonati de 30 de cadre didactice au participat la activitati diverse constand in:  ateliere de lucru pentru confectionarea de martisoare si felicitari, in parteneriat cu Scoala Profesionala Holboca; ateliere de pictura care au permis copiilor sa combine culorile primaverii si sa creeze peisaje minunate de primavara; ateliere de indemanare pentru confectionarea de postere, pasari, flori, ghirlande cu care au fost infrumusetate salile de clasa; elevii claselor gimnaziale au lucrat in echipe la realizarea si ornarea torturilor de martisor, la realizarea de postere dedicate Zilei Mondiale a Apei si Zilei Francofoniei; elevii care fac parte din formatiile de dansuri si-au manifestat creativitatea prin dans, transmitand mesaje de bucurie si pace spectatorilor de la Teatrul “Luceafarul” unde s-a desfasurat  Concursul  “Open Dance”;  elevii clasei pregatitoare B au creat un  “Copac ecologic” folosind doar sticle de plastic, hartie de ziar si resturi de ata rosie si alba; elevii clasei a III a A au creat o poveste inedita din mai multe povesti citite la Clubul de lectura; elevii clasei a IV-a B au lucrat in echipe si au realizat  carti de povesti, de ghicitori si de colorat pe care le-au  prezentat colegilor din  clasa I; cu ocazia Zilei Gestului Frumos, elevii clasei a VII-a B si-au manifestat creativitatea prin realizarea unor puzzle- uri  despre situatii diferite de comportament; Elevii au jucat ”Iepurasul roz” si au exersat gesturi de afectiune fata de ceilalti colegi; elevii claselor gimnaziale au realizat  sondaje de opinie,  interviuri, articole despre activitatile deosebite la care au participat, despre sporturile pe care le practica, compuneri si reportaje care vor alcatui Revista “Culorile Copilariei” nr.3-4.

Activitatile desfasurate au contribuit la cresterea stimei de sine a elevilor, la dezvoltarea unor comportamente constructive si la consolidarea relatiei dintre  elevi si cadrele didactice. Participarea in echipa la activitatile Proiectului “Scoala pentru valori autentice” a contribuit la dezvoltarea abilitatilor de comunicare, a capacitatii de a se adapta unor situatii noi si la dezvoltarea competentelor culturale. Elevii si parintii acestora au dezvoltat o atitudine deschisa si de atasament fata de activitatile extracurriculare, intelegand rolul acestora in dezvoltarea personalitatii.
 





Adauga un comentariu