Funny

Scuzele romanilor care fura din hotelurile de pe litoral. „Copilul tinea de sase si mama indesa prosoape”

Publicat: 20 iul. 2018

10% dintre turistii romani simt nevoia sa plece cu un suvenir din camera de hotel atunci cand se incheie vacanta. Primele care se pierd in bagaje sunt prosoapele, urmate de tacamuri, telecomenzi sau ghivece cu flori.

Foarte apreciate sunt si alimentele oferite oaspetilor la mic dejun. Dintr-un hotel din Mamaia, de pilda, un turist a strans 100 de pachetele de unt si chiar i-a rugat pe barmani sa i le pastreze la rece. 

Potrivit unui studiu realizat de platforma de rezervari hoteliere HotelGuru.ro, 73% dintre turisti au o pasiune pentru prosoapele cu numele hotelului in care si-au petrecut vacanta. 

Tacamurile sunt si ele apreciate: 44% dintre oaspeti isi indeasa in buzunar furculite si linguri. Telecomanda in schimb este preferata de 22%.

Vin tare din urma si cei care golesc minibarul din camera, dar uita sa declare acest lucru.

Chiar daca situatia este una delicata angajatii hotelurilor de pe litoral au devenit experti in depistarea celor cu lipici la obiectele din camera. 

Hotelier: Fata tinea de sase pe scari…
Reporter: Copilul tinea de sase? 
Hotelier: Daaa si mamica a bagat prosoapele in geanta, le indesa in geanta, in lift.
Reporter: Cate? 
Hotelier: Patru!
Reporter:Si ce ati facut? 
Hotelier: Le-am luat inapoi si a zis sa o scuzam.

Cu aceasta situatie s-au confruntat cameristele unui hotel de trei stele din statiunea Mamaia. Asta nu inseamna nu pot sa apara probleme si in sala de mese.

Lahme Bolat, manager hotel 3 stele: "Am avut cazuri cu 100 de bucati de unt din acelea de mic dejun, le pusese intr-o borseta refrigeranta si mi-au atras atentia baietii de la beach bar ca a venit domnul sa le lase la rece. Ce anume? Pai are unt inauntru. Si i-am spus va rog frumos daca aveati nevoie cereti-mi, va dau cat aveti nevoie."

Razvan Dobre, manager hotel 4 stele: "Se intampla destul de des sa plece cu suveniruri, in mare parte ii descoperim la receptie, cand verificam camera si raspunsurile lor sunt ca vor sa aiba o amintire, ca nu l-au vazut, ca l-au incurcat.”

Potrivit studiului, printre cele mai valoroase obiecte care dispar se numara uscatoarele de par, halatele de baie, tavile din inox, dar si tablourile sau obiectele artizanale. 

Cele mai multe dintre hoteluri isi rezerva dreptul sa isi taxeze clientii in cazul in care dispar diverse obiecte din camera de hotel. Plata se  face automat din cardul lasat drept garantie la cazare.

Turist:"Din cate stiu eu, prosoape, sapunuri si sampoanele alea de la baie. Se intampla sa si uiti, din greseala sau sa te trezesti cu ele acasa din greseala." 

Turista: "Nu m-as simti confortabil sa plec cu un prosop si de fiecare data cand fac baie sa vad sigla hotelului, adica chiar e penibil!"

Hotelierii le pregatesc clientilor kituri de vacanta atunci cand ajung pentru prima data in camera. Insa, pentru unii, e pur si simplu prea putin.

In functie de cate stele are hotelul, pachetul gratuit al turistului contine: papuci de unica folosinta, gel de dus, sapun, sampon, periuta de dinti, pasta de dinti, casca de par, mini trusa de cusut.

Cei mai multi dintre hotelieri nu depun plangeri la politie in cazul in care valoarea obiectelor furate este mai mica de 100 de lei. 



loading...

Adauga un comentariu
Anunturi bzi.ro Adauga anunt gratuit