News Flash:

Se apropie momentul inceperii reparatiilor liniilor de tramvai

25 Februarie 2008
1271 Vizualizari | 3 Comentarii
Reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au trimis catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) intreaga documentatie si contractul semnat cu firma austriaca Martin Rose pentru reabilitarea a 16 kilometri din totalul de 80 kilometri de cale de rulare din intreg municipiul.

"Noi am trimis documentatia la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si, totodata, am trimis si clauzele catre banca. Dupa ce ne vor fi returnate toate actele, o sa anuntam tot atunci care vor fi procedurile de reabilitare", a precizat purtatorul de cuvant al Regiei iesene de Transport, Adrian Mihai. Pe de alta parte, acesta a mai precizat ca Regia spera ca in maximum doua saptamani, Banca Europeana sa returneze documentatia si pana pe 15 martie sa inceapa lucrarile de reabilitare a liniilor de tramvai. Trebuie precizat ca firma care se va ocupa de reabilitarea celor 16 kilometri de cale de rulare din municipiu va primi aproximativ 20 milioane Euro, fonduri pe care Regia ieseana le-a contractat in mare parte de la BERD. Totodata, primul tronson care va intra in reparatii este cel care cuprinde zona Gara - Arcu - Bacinschi - Silvestru. Cel de-al doilea, care este si cel mai costisitor, cuprinde tronsonul dintre strada Cuza Voda si Targu - Cucu. Probleme exista si in zona Tatarasi, unde nu s-a organizat inca o licitatie pentru reabilitarea liniilor, desi conform reprezentantilor Regiei iesene, exista finantare. In alta ordine de idei, aceste linii de rulare a garniturilor vor beneficia de solutii de izolare antifonica si antivibratoare pentru o mai buna desfasurare a traficului.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

tatarasi
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (3)

madmax  | #30638
vorbiti vorbiti dar poula fapte
Prometeu  | #30639
Domnilor de la primarie si RATP unde sunt dezbaterile publice privind transportul in comun din Iasi, cum va puteti permite sa cheltuiti 15 milioane de euro pentru a reabilita linia de tramvai cu ecartament ingust (1000 mm) in loc de 1435 mm cat este normal.
Prin managementul "Performant" pe care il promovati nu faceti altceva decat sa condamnati transportul in comun din Iasi sa fie in continuare la "second hand".
Daca ramaneti cantonati la aceleasi idei si strategii, domilor cred ca cea mai buna solutie pentru Iasi si Ieseni este sa va inaintati demisia.
reatepist  | #30640
si dac baga liniile in reparatie cu ce o sa asigure transportul in acele zone ca deja soferii pleaca pe capete sicei care raman li se face rau de atata munca si dau cu autobuzul in stilpi.mai bine ar mari salariile la oamenii care muncesc pt toti trantorii care ii stau pe la birouri.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1294 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013246 (s)