Titlurile zilei

Șefii din Primăria Iași s-au trezit din somn! Banda unică din Nicolina va ajunge până în capăt CUG. Nici acum nu se știe dacă măsura va debloca traficul infernal din zonă

Publicat: 23 sept. 2021
Banda unică pentru transportul public din zona Nicolina, municipiul Iași
Banda unică pentru transportul public din cartierul Nicolina va fi extinsă până în capăt CUG, decizia fiind avizată de Comisia de Circulație din cadrul Primăriei Iași

Coșmarul rutier din Nicolina se va extinde până aproape de ieșirea din municipiul Iași. Comisia de Circulație din Primăria Iași a decis ieri, 22 septembrie 2021, extinderea benzii unice pentru transportul public până spre rondul din zona Tehnopolis, la capătul liniei de tramvai din CUG. Măsura vine la pachet cu alte decizii ce țin de circulația din zonă

Decizie bombă luată de Primăria Iași pentru cel mai aglomerat punct rutier din oraș. Banda unică din zona Nicolina va fi extinsă până spre Tehnopolis, la capătul liniei 9 de tramvai din CUG. În ciuda nemulțumirilor conducătorilor auto care sunt nevoiți să stea zilnic zeci de minute la coadă, decizia autorității locale pare a fi de neclintit. Banda unică din Nicolina a fost deschisă în urmă cu câteva săptămâni pe traseul de la intersecția cu strada Sălciilor până la rondul din Podu Roș. Banda unică a stârnit însă nemulțumiri totale din partea șoferilor. În plus, aceștia au arătat că și tramvaiele și autobuzele care circulă pe banda unică nu vin la timp și nu sunt respectate graficele de traseu.

Banda unică din Nicolina va fi extinsă până la capăt CUG

Ieri, 22 septembrie 2021, în ședința Comisiei de Circulație, a fost avizat proiectul privind banda unică până la capătul cartierului CUG. Decizia a fost aprobată, însă, la pachet cu reanalizarea intersecțiilor în ceea ce privește virajele la stânga. Practic, s-a dat o posibilitate ca șoferii să poată face pe străzile adiacente viraje la stânga fără a mai sta pe o bandă de stocare. În ultimele zile, mai ales de la debutul noului an școlar 2021-2022, traficul rutier din zona Nicolina a devenit o adevărată corvoadă. Nervii șoferilor au fost întinși la maximum, aceștia fiind nevoiți să traverseze tot cartierul timp de zeci de minute. Asta, în condițiile în care transportul public pe banda unică s-a desfășurat cu dificultate. Oamenii au acuzat faptul că mijloacele de transport public veneau cu greutate și erau pline ochi.

Banda unică a fost amenajată din vara anului 2021

Banda unică din Nicolina a fost amenajată încă din luna iulie a acestui an. Primăria a decis implementarea benzii unice pe acest tronson pentru fluidizarea traficului și încurajarea folosirii transportului public. Cu toate acestea, zi de zi, situația pare a fi aceeași, șoferii care vin dinspre Lunca Cetățuii – CUG fiind nevoiți să stea la cozi infernale. Într-o primă etapă, banda unică a fost amenajată de la intersecția cu strada Sălciilor până în rondul din Podu Roș. Pe acestea au voie doar tramvaiele, autobuzele Companiei de Transport Public (CTP), precum și autoturismele în regim taxi.

Noi măsuri în trafic pentru mijloacele de transport CTP

Recent, municipalitatea a decis și alte măsuri legate de traficul din Iași. După banda unică din Nicolina, s-a trecut și la modificarea timpilor la semafoare pentru fluidizarea traficului pentru tramvaie și autobuze în zona intersecției din Podu Roș. Mijloacele de transport public au fost dotate cu o serie de echipamente pentru adaptarea la timpii semafoarelor, pentru ca acestea să poată pătrunde mai ușor în intersecții, fără a mai fi nevoite să piardă timp în trafic.





Comentarii
  • Și cu managementul traficului cum rămâne? Pentru ce am plătit atâția bani? Ca să mergem cu trotineta sau bicicleta? Câte impozite încasați de pe trotinete și biciclete? Câte taxe de drum? Faceți traficul fluent și nu o să aveți poluare. Nu este posibil să introduceți doar restricții. Pentru managementul traficului la care s-au luat șpăgi peste șpăgi toți cei implicați ar trebui trași la răspundere.

  • Interziceți virajul la stânga și lăsați circulației rutiere banda 3 Faceți străzi cu sens unic și nu mai blocați traficul cu mii de semafoare. S-a dovedit ineficiența sistemului cu semafoare chipurile inteligente, ați sufocat traficul cu ele. Faceți sensuri giratorii în locul intersecțiilor semaforizate.

  • Ce e in prezent e parfum, sa vedeti de acum incolo ce calvar va fi, daca prelungesc banda unica! Se va bloca tot cartierul si mai ales circulatia dinspre Lunca Cetatuii, aia vor face mjnim 2 ore pana in Podu Ros.

  • In loc sa scoata de tot banda asta unica, care si-a dovedit inutilitatea si la Bucuresti, istetii astia o lungesc pina la capat CUG? Incet, incet coada o sa ajunga la Ciurea!

    Soferii ar trebui in bloc sa ocupe bamda asta asa zis unica ai asta e, la Bucuresti asa sa intamplat:dupa nici o saptamana de la inaugurare!

  • Pe principiul romanesc „dacă ceva merge prost e loc sa meargă și mai prost” după ce și-a dovedit inutilitatea se persista în prostie. 🤣 🤣 🤣 🤣

  • @Iesean Taxele de drum le plătesc șoferii pt că doar mașinile strica drumurile, nu pietonii sau bicicletele, că n-au greutăți de câteva tone…

    Nu ai cum sa faci străzi pt sute de mii de hârburi cate sunt in trafic. Ar trebui mărite taxele pt hârburi în așa fel încât să fie descurajate importul și utilizarea sicrielor pe roti. Și ar mai trebui suprataxata deținerea mai multor vehicule/familie fără locuri de parcare proprii.
    Pus la punct transportul in comun (intervale de 5 min la ore de vârf în zonele aglomerate) cu banda unica, a.i. cei care nu au neapărată nevoie de mașină sa-l poată folosi fara probleme. Crearea de piste de bicicleta reale, pe carosabil, nu pe mijlocul trotuarelor cum s-au făcut în anumite zone, până la urmă bicicleta este și a fost întotdeauna vehicul…
    Mașina e un lux și în anumite situații o necesitate. Asta nu înseamnă că e obligatorie, cei care s-au obișnuit să-și pună fundul in mașină și pt a duce gunoiul, n-au decât să mai facă și puțintică mișcare.

  • Băieții sunt depășiți total,total. Cum sa faci tu banda unică dacă nu ai luat și măsuri suplimentare? Mă refer la parcari supraterane,subterane,sensuri unice ,sensuri giratorii ??? Repet a nu știu câta oară. sens unic Pd Ros-Belvedere-Selgros-Poitiers-Pasaj Socola -Pd Ros, cu eventuale sensuri giratoriu la Cavaler Medieval și la Pasaj Socola , corelarea semafoarelor pe acest traseu. Sens unic pe Aleea T Neculai ,sens unic BCR- Sf Lazar- A Panu ( H Centrala ) Palat – BCR . Se mai câștiga 2 benzi peste noapte pe Nicolina. Poitiers, Socola . In paralel sa se consolideze Pasajul Socola pe dedesubt sub trafic și sa înceapă urgent construcția altui Pasaj.in zona Poitiers -str Grăniceri spre Mitropolit Varlam spre bl Socola De asemenea sa se facă expropieri sau schimburi ori despăgubiri pentru toate terenurile libere din zona CUG in vederea realizarii de parcari . Nu e posibil sa stam ca in filmele cu prosti cu terenurile maidan și mașinile sa fie parcate pe bulevard ! Mai sunt o groaza de soluții .Dar asta cu banda unica fără a lua măsurile sus amintite va BLOCA TOTAL ZONA CUG!

  • Scoateți naibii vama de la Tehnopolis și tirurile, creați acolo locuri de parcare pentru cei dinspre Ciurea, ca să poată folosi mijloacele de transport în comun. Scoateți dreacu taxiurile de pe banda unică, puneți indicator cu circulația interzisă cu excepția mijloacelor de transport în COMUN, stau ăștia să vireze la stânga și degeaba ați făcut banda unică. Dați căldură iarna și aer condiționat vara în mijloacele de transport în comun, vara mori de la unii împuțiți care nu folosesc apa și săpunul. Am folosi bicicleta/trotineta, dar când vremea nu îți permite, ce faci? Vara ajungi murat de transpirație la serviciu/facultate/școală de la pedalat, nu este chiar ok 🙂

  • Chiar nu gîndeşte nimeni în primăria asta, măi primare, decît să te înjure şi să nu te mai voteze cîteva mii de cetăteni, mai bine mă înjură şi pierd vreo 300 de voturi şi oblig pe cei care parchează pe prima bandă să elibereze banda 1.
    Pentru cei din zona Nicolina s ar putea rezolva o parcare în incinta Fortus, mai faci 200-300 de metri pe jos dimineaţa, soluţii sunt dar trebuie să mai şi gîndeşti.
    Banda unica va face mai mult rău, va fi haos în trafic, taximetriştii oricum nu respectă această regulă şi derajează pe ceilalţi şoferi, s ar putea ca aceasta să fie scînteia care să declanşeze furia oamenilor.
    Se aude Mihăiţă, mai mult raţiune şi mai puţină nepăsare….

  • ultimul comentariu al domnului @Iesean are cea mai mare si buna logica, restu furt de curent. dna @nadia prinde fluturi si sigur e din categoria persoanelor care se plimba cu tramvaiu doar ca sa ocupe un loc. daca se face aceasta banda de cacat, cei din lunca cetatui vor face cu orele pana in podu ros. vreti sa faceti ceva dar nu luati masuri suplimentare. nea chirica, du te cu domn presedinte la golf si lasati va de politica si toate cacaturile astea. inainte dupa 7.30 era aglomerat cug-podu ros, acum pleci la 6.40 din cug si tot full e. bravo nea chirica. sa va mai voteze moartea

  • nadia tu chiar o vrei la muhe,pai inainte orasul se termina la CUG acum is pline dealurile de vile pe unde nu trece tramvaiul ca nu toata lumea sta intr-un bloc ceausist zdreant-o

  • Pai oamenii au vrut la casa/apartament nou in zonele Capăt CUG, Valea Adâncă, Horpaz, Lunca Cetatuii… și nu vor să-și dea copiii la o școală de la țară … așa că unii trebuie sa se deplaseze mult mai mult cu mașina în oraș.

    Cei care și-au luat case/apartamente in zonele de mai sus nu s-au gândit că traficul e horror. Se știe de situație de ani de zile. Acum cu prelungirea benzii unice e mai greu pentru cei care se deplasează toată ziua numai cu mașina.

    Dar ce îi împiedică să folosească mijloacele de transport în comun?

    Cine a pus semnătura pe contractele de V-C?

  • Mai lasati cazanele de 500 euro si luati tramvaiul. O sa puna mai multe tramvaie si autobuze, daca o sa vada ca sunt folosite. Si o sa i obligam si pe sefii orasului sa mearga cu transportul public. Sa vada cum e.

  • @Anonim Nu te-a pus nimeni sa te muti la casa in afara orașului dacă știai că nu sunt condiții sa ajungi unde ai treabă în timp util. Și dacă tot ești boss de boss cu vila și piscina, ia-ți avion (sunt unele micuțe la preț de mașină = 50.000 – 200.000 €, ah stai, că tu probabil conduci un sicriu pe roti cu preț de bicicleta electrica) sau elicopter. Că așa ai arăta că într-adevăr îți permiți, altfel ești un alt rupt in cur de foame, care s-au mutat la sat cu banii de pe apartamentul din oraș. Asta e culmea, te muți la dracu-n praznic și bocești că nu s-a inventat teleportarea, că tu vrei sa ajungi la munca in x minute, înainte de a te muta nu te-ai gândit la asta? Adunați-va tot satul/comuna/cartierul rezidential și cotizați și cereți metrou/tren sau alt mijloc de transport spre oraș.

  • Cu acest HAOS din trafic Chirica poţi spune adio la primărie.
    banda unică va bloca şi mai tare traficul, soluţii sunt :
    – amenajarea de parcări chiar şi în incinta Fortus
    -interzicerea parcării pe banda 1
    -amenajarea de sensuri unice şi sensuri giratorii
    – corelarea timpilor la semafoare cu intensitatea traficului

  • De ce tramvaiul PESA este second -hand si costa 2milioane euro ca unul nou? Oare un AVION cat costa? Poate observa oricine ca tapiteria scaunelor este uzata si fiecare scaun pe tapiterie in spate are pata alba ceea ce arata o uzura de cel putin 5 ani de folosire. Cine a facut aceasta afacere pe banii nostri a pus la buzunar posibil 500 mii euro sau mai mult, nu e mult pentru toata gasca de corupti care au falsificat acte si au impartit banii. Polonezul de ce sa schimbe tapiteria uzata? Costa! Sa-l cumpere romanii cu afacerile lor pe bani publici. Mafia RATP trebuie sa fie cercetata penal sub foarte multe aspecte! ESTE O MAFIE RATP din ce in ce mai penala. Tramvaiele din Turcia vor fi tot second si in documente vor figura platite cu pret de nou?

  • 1. Merg la serviciu pe b-dul Chimiei, de la Pod Metalurgie pana la Pod Sf. Ioan NU ESTE mijloc de transport in comun, NU EXISTA iluminat public de la mijlocul traseului pana la podul Sf. Ioan, EXISTA niste haite de caini aciuate pe langa firmele de catering din zona. Primarul orasului isi imagineaza ca o sa ma duc cu bicicleta la serviciu, cu haita de caini si golani alergand dupa mine? Sa ajung la munca si sa-i sufoc cu mirosurile de transpiratie pe ceilalti? Acesta este un exemplu si mai sunt multe zone la fel in oras. Deci, sa rezolve primaria cu transportul public.
    2. Nici nu e nevoie de mariri de taxe si impozite, e suficient ca toate statiile ITP sa-si faca treaba, sa nu mai dea inspectii tehnice la toate cazanele acestea poluante. S-ar reduce numarul masinilor in trafic cu 70%.
    3. Daca ar exista colaborare intre primaria Iasi si primariile comunelor din jurul Iasului, s-ar putea pune la punct transportul din suburbii. Dar interesele imobiliare ale fiecarui primar, puterea, influenta, orgoliile….
    4. Or fi auzit membrii comisiei de circulatie din primaria Iasi de sensuri unice, sensuri giratorii?
    Dar, ce folos, dupa proverbul „cainii latra, caravana trece”, cetatenii isi striga nemultumirile, primarul si toti angajatii primariei stau in Palatul Roznovanu, in curtea caruia isi parcheaza masinile si in afara careia gasesti in permanenta un politist local care pazeste sa nu cumva sa se creeze aglomerari in zona.

  • Ma tot uit la aia de comenteaza pe aici si musca de cur pe cei ce scriu la obiect.
    De ce nu recunoasteti ca sunteti oasluyeni si bostonieni mutati la „oras”, de fapt la sat, inghesuiti in niste cotinete la bloc pentru care v-ati indatorat 30 de ani ?
    E mare lucru ca aveti loc de parcare la „bloc”. Ma uit in trafic si vad doar VS, BT, VS, BT, uneori si GL sau BC. De ce nu va dati plozii la scoala local, la ce va trebuie National sau Copou ? Ati venit la civilizatie, ati fost acceptati aici, incercati sa va civilizati si voi un pic.
    Sau mergeti indarat de unde ati descalecat.
    Astept cu drag inceperea cursurilor la facultate, atunci circul va fi total.

  • Ca ITPist corect ce sunt, iti spun fara sa am pretentia ca intelegi faptul ca acest „cazan” la inspectie TREBUIE sa se incadreze la clasa de emisii in care este incadrat de catre omologarea sa (din fabrica, eventual).
    Un „cazan” euro 2 TREBUIE sa se incadreze in euro 2 ( si trece), nu in euro 3 sau 4 sau 5 sau 6. E asa de simplu !
    TOATE motoarele termice polueaza !
    Vrei altceva, ia-ti electric.

  • Prin anii 94-96 , japonezii au făcut un studiu de trafic pentru oraşul Iaşi cu o finanţare nerambursabilă de la banca mondială.
    Cei care au întocmit acest studiu de trafic(japonezii) au spus foarte răspicat că în aprximativ 20 de ani aici se va ajunge.
    Acest studiu s a finalizat cu nişte concluzii şi recomandări pentru cei care conduc oraşul
    Ce au făcut Simirad , nenorocitul de Nichita ? cel puţin Nichita nici nu a vrut să audă de acest studiu. Ce face Chirica ?

  • Comentariul de la ora 07:07 al lui „Iesean” are perfecta dreptate. Il mai distribui si eu o data:

    „Băieții sunt depășiți total,total. Cum sa faci tu banda unică dacă nu ai luat și măsuri suplimentare? Mă refer la parcari supraterane,subterane,sensuri unice ,sensuri giratorii ??? Repet a nu știu câta oară. sens unic Pd Ros-Belvedere-Selgros-Poitiers-Pasaj Socola -Pd Ros, cu eventuale sensuri giratoriu la Cavaler Medieval și la Pasaj Socola , corelarea semafoarelor pe acest traseu. Sens unic pe Aleea T Neculai ,sens unic BCR- Sf Lazar- A Panu ( H Centrala ) Palat – BCR . Se mai câștiga 2 benzi peste noapte pe Nicolina. Poitiers, Socola . In paralel sa se consolideze Pasajul Socola pe dedesubt sub trafic și sa înceapă urgent construcția altui Pasaj.in zona Poitiers -str Grăniceri spre Mitropolit Varlam spre bl Socola De asemenea sa se facă expropieri sau schimburi ori despăgubiri pentru toate terenurile libere din zona CUG in vederea realizarii de parcari . Nu e posibil sa stam ca in filmele cu prosti cu terenurile maidan și mașinile sa fie parcate pe bulevard ! Mai sunt o groaza de soluții .Dar asta cu banda unica fără a lua măsurile sus amintite va BLOCA TOTAL ZONA CUG!”

  • Baba frumosa si ITP-ist corect!!!!! Eu am hibrid, locuiesc in oras, amarastean la bloc, nu smecher la casa, desi as putea. Dumneata, Non-euro?
    Mie nu-mi vinzi gogosi, de cand fumul negru se incadreaza la vreo categorie euro? Nu ma intereseaza sa intru in vreo polemica cu dumneata, realitatea este alta decat o prezinti. In al doilea rand, eu nu m-am plans ca vreau altceva, eu doar am spus ce solutii s-ar putea lua. Fii mai atent la esenta discutiei, dai impresia ca te simti cu musca pe caciula.

  • Dincolo de rautatile impartite intre voi aici , pe un subiect care arata starea jalnica a managementului de trafic si lipsa infrastructurii din acest oras, sta incompetenta autoritatilor locale si ale celor guvernamentale.
    Degeaba va umflati unul la altul cu euro sau non euro….E clar ca poate sa conduca fiecare ce legea permite sa fie condus. Nu toti isi permit hybrid sau electric…
    Gradul de incompetanta din organizatiile de stat ar trebui sa va deranjeze nu faptul ca vecinul are un diesel mai vechi.
    De ce nu fac varianta de ocolire pentru intrare in oras daca tot au eliberat autorizatii de constructie pe banda rulanta.
    De ce nu au dezvoltat mai intai caile de acces si apoi sa puna terenuri la dispozitie pentru constructie…..Sistemul este de vina.
    Si inca ceva ….Totul vine de la educatie si reguli stricte …Educatia alunga incompetenta , schimba gandirea si ne ajuta sa gasim solutii pentru infrastructura stradala…
    „”Tara Tara vrem Profesionisti””

  • Unii cred ca locuiesc in Iasi de pe vremea lui Lapusneanu,uita ca-s veniti si ei de pe cine stie ce coclauri,nu toata lumea e obligata sa foloseasca mij. de transport rapanoase si unde stai ca sarmalele,si la Iasi ca in toata Romania se vede managementul slab tipic romanesc

  • Prea multe mașini in trafic! Ar trebui interzis accesul în oraș al mașinilor mai vechi de 10-15 ani. Dar pus la punct transportul in comun (aer condiționat, căldură, timpi mici de așteptare și soft care să localizeze autobuzele în așa fel încât să aproximezi când ajunge in statie).
    Ai nevoie de mașină, închiriezi/comanzi când îți trebuie, nu e nevoie sa ocupi spatiu și să poluezi cu un harb.

  • da despre taxi-uri,ubar-uri nu spui nimic,cu interzicerea sa mai incercat si la bucale si ar fi o masura buna,in occident iti lasi masina la marginea orasului si te sui intr-un mijloc de transport dar e mai mare dragul sa-l folosesti,dar la noi insalubre pline de tigani,iar covid-ul te pandeste in fiecare statie!

  • Si as mai aminti ceva legat de transportul in comun: mai tineti minte ca anul trecut, in prima parte a pandemiei, au scos multe autobuze si tramvaie si ne-au interzis accesul la transport public, cu exceptia unor categorii?Mai multi colegi am transportat in suburbiile Iasului alti colegi de serviciu care nu au masini si nu aveau cu ce sa vina/plece la serviciu. Atunci primaria ne-a lasat de izbeliste si acum ne invita sa mergem cu transportul public?

  • ieseni dati-va la mumu cat vreti kirkika are grija de voi,mai face-un plod mai face-o casa,ca pe vremea lui Stefan cel Mare numai ca el facea plozi prin toata Moldova insa mai ridica manastiri si se batea cu osmalaii!

  • Este indmisibil ca să faci in 40 de minute doar o statie! ( respectiv CUG-Belvedere).Urc in tramvai cu copilul la ora 6,45 sau 7,00 si ajung in Piața Unirii la ora 8-8,20. La ce ora tb sa trezesc un copil de clasa a Va sa ajungă la scoală la ora 8,15, cand incep orele deja? Toti trebuie sa ajungem undeva , că nimeni nu pleacă de acasă de nebun! Eu vreau doar sa ajung la scoala in timp util nu să stau in tramvai. As merge pe jos, desigur , dar nu cu un copil care cand ajunge la scoala este deja obosit de la atata mers si adoarme cu capul pe banca! E usor să vorbesti! Să gasesti solutii e mai greu!

  • Vom rămâne în aceeași mocirlă în această parte a țării câtă vreme nu vom fi conștienți că avem niște drepturi, nu ni le vom apăra și vom continua să alegem lupi paznici la stâna de oi. Cel puțin ultimii doi primari au fost și sunt un dezastru pentru Iași: Niki Șpagasinu’ – Fante de Bahlui și Kiri Barosanu’ – Bugetarul Milionar.

    Ăstora le-a păsat și le pasă de noi cât îmi pasă mie de starea vremii din Insula Paștelui! Orașul a fost supra aglomerat de tot soiul de construcții mai mult sau mai puțin dubioase și s-a permis dezvoltarea periferiilor haotic, de multe ori fără a fi respectate reguli elementare de urbanism. Ditamai metropola și ai doar 2-3 parcuri mai mari, fără un bazin olimpic, patinoar, parc de distracții adevărat pentru copii, de ce nu chiar și un aquapark cum are până și Botoșaniul!

    În CUG dezastrul urbanistic e la maximum: bloc turn între blocuri turn (primăria n-a recuperat terenul să construiască un parc, loc de joacă, parcare, etc), terenuri retrocedate între blocuri, personaje care își rezervă cu de la sine putere locuri de parcare, etc.

    E adevărat cu o parte însemnată din vină o au și oamenii care au acceptat să locuiască în astfel de condiții, în afara orașului și acum s-au trezit blocați în afara sa.

    Blocarea benzii 3 de pe șoseaua Nicolina, fără deblocarea primei benzi va face imposibil traficul auto pe această arteră rutieră la orele de vârf. AM citit comentariile unora cu mentalitate comunistiodă care invită la mersul pe jos, că face piciorul frumos. Să meargă domniile lor pe jos, eu vreau să merg cu mașina, că e DREPTUL meu. Iar dom’ primar, pe care nu l-am implorat io să se facă primar, să facă bine și să găsească niște soluții viabile, utile pentru cetățeni, cu aceeași tenacitate și dorință de succes de care a dat dovadă când și-a achiziționat cele 5 case.

  • Rezolva Primaria,deja suntem in scenariul galben,ca in 10 zile e rosu si apare CJSU cu o decizie si se trece la online.trebuia congresul de sambata sa il faca luni la 08.00 la Iasi,cu siguranta votau din trafic.

  • Toti s-au mutat la case in afara orasului si isi inchiriaza apartamentele din centru…. si mai sunt nemultumiti… de ce? pentru ca incaseaza sume in euro???? Asa ca stati dragilor la coada…plecati cu 2 ore inainte spre scoala/serviciu….

  • Pentru Anonim: De ce copilul tau mearge la scoala in Piata Unirii? Nu sunt scoli, acolo la tine, la tara? Sau are viza de flotant in Iasi, in Piata Unirii?

  • Sunt iesean get beget! Daca esti ciudos stai acasa la tine!
    Si copilul meu e destept , de aceea merge in centru, nu ca tine ….carcotas si prost crescut!

  • apar frustratii care locuiesc in blocuri facute acu’40/50 de ani iar Eva fiecare are dreptul sa invete acolo unde vrea ai gandire comunista si de aia stai la bloc si mergi cu autobuzul iar eu voi locui la curte in Iasi sau la tara si-mi permit sa circul cu masina!

  • ina balerina eu nu trebuie sa ma trezesc cu 2 ore mai devreme lucrez de acasa,treburile mi le fac in intervalul amiezii,cu masina personala,nu ca tine cu autobuzul,eu stau la curte tu intr-un bloc amarat de pe vremea lui ceasca!

  • Pentru @Ina: daca nu te afecteaza situatia, ce te bagi, bre, in discutie? Esti ca si ITP-istul corect, cu musca pe caciula? Stai, bre, la curte, lucreaza de acasa si pazeste-ti fosa sa nu dea pe dinafara, ca asta e realitatea ta: casa fara canalizare.
    RESPECT oamenii care au ales sa locuiasca in suburbii din motive intemeiate si nu din fandoseala.
    Dar, „lupta” asta intre cei care stau in oras si cei de la periferie nu aduce beneficii decat alesilor nostri, in loc sa fiti uniti pentru acelasi scop, adica o convietuire macar decenta, va scuipati unii pe altii. Pacat.

  • pai ma intereseaza si pe mine aglomeratia eu i-am raspuns ptr ca mi se pare aiurea sa arati cu degetul un om care-si duce copilul la un liceu in centru,ma afecteaza ptr ca,copii mei lucreaza in acest oras si chiar daca n-as fi afectat am dreptul la o opinie ptr ca am vecini care-si duc copii in oras,ptr ca esti un frustrat am sa-ti spun ca am canalizare si stau la curte in orasul IASI,fata de tine care stai intr-un bloc facut de comunisti!!

  • De ce a costat 2 mil.de euro un tramvai second hand?????De ce nu se interzice circulatia pe drumurile publice a vehiculelor mai vechi de 15 ,20 ani ??S ar relaxa tot traficul …M am saturat sa vad in trafic marlani veniti de la cocosatii din deal cu harburi de max.500 euro cu boxele la maxim de cade tabla de pe masina …Ceea ce e clar e ca fiecare face ce vrea in orasul si in tara asta ….ca in jungla!Sunt solutii destule numai ca nu aduce niciun beneficiu stim noi cui sa le puna la punct…mai convenabil e sa dai 2 mil de euro pe un tramvai refuzat si uzat de altii…si am inteles ca sunt vreo 4 tramvaie de felul asta prin Iasi??

  • Transportul public trebuie să fie civilizat și să aibă prioritate peste tot ! Trebuie extins în zona metropolitana , câteva parcări la intrările în oraș , impozite mărite cu 500% la tot ce nu este electric , parcări supraetajate pt a elimina mașinile parcate pe marile bulevarde . Toate orașele mari din Europa sunt sufocate de trafic auto , trebuie acționat urgent !

  • sa va iau tractorul cu lama de zapada toate vehiculele inainte claie peste gramada sa vi le fac. m-ati innebunit si imbolnavit cu cazanele voastre pe Libertaii, Rozelor, Nicolina si Al Decebal toata ziua! mai mergeti in pl mea pe jos de porci ce sunteti, ca nu sunteti unu fara burta, fese, tzatze si ceafa, parca ati fi pusi la ingrasat toti! aveti grasime pe vasele de sange ca puteti face sapun de rufe din ele.

  • Deranjul de la Palatul Roznovanu nu e ca e blocat traficul ,oricum ciurea,miroslava nu voteaza in municipiu,iar despre cei care locuiesc in municipiu zona cug nicolina nu prea prezinta interes dupa cum s-a exprimat in trecut,problema e ca pe 14 octombrie vom fi in scenariu rosu si va fi deranj mare cu reprezentantii BOR.

  • interzis tot ce e sub euro 5 si filtre ITP la fiecare intrare in oras si s-a eliberat instant. 70% sunt niste tigai pericol public conduse de marlani. PS Cei care n-au fost la vot sa se abtina.

  • 1- Bine zis Nadia !!
    2- BT, VS , SV Rep MD, și toate neamurile lor. Mutate aci !
    3- Care și câți ieseni ..e plini de oameni de la țară în Municipiul Iași, de Moldoveni..
    4- Vreți metropola !? Vreau și eu ..da nu una ,,darlanesca, țigănească moldaviniaska, țărănească” PUTE !!! Vreau altceva Ceva gen UK !!!

  • Cata prostime vorbeste aici! He he he… Doamne ce tara de prosti nevaccinati…He he he… Jalnic. Unde va este stima de sine dobitocilor

Adauga un comentariu