Eveniment-Social

Semafoarele din Păcurari nu sunt funcţionale după ce, în zonă, nu există curent electric

Publicat: 09 iul. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Semafoarele din Păcurari nu sunt funcţionale după ce în zonă nu există curent electric
semafoare pacurari

Semafoarele din Păcurari nu sunt funcţionale după ce, de jumătate de oră în zona nu există curent electric. Haos în traficul din zona Păcurari. Conform mai multor martori oculari, traficul din zona se desfăşoară cu dificultate după ce exista o avarie E.ON. De jumătate de oră, în cartierul Păcurari nu mai merg semafoarele, iar traficul se desfăşoară cu dificultate.

UPDATE: Avaria a fost remediată. Semafoarele au revenit la normal.

Semafoarele din Păcurari nu sunt funcţionale

Ieşenii se plâng de faptul că semafoarele din Păcurari nu sunt funcţionale după ce în zonă exista o avarie la reţeaua de energie electrică. Conform mai multor ieşeni, traficul în zona se desfăşoară haotic pentru ca maşinile nu mai sunt îndrumate de culoarea semafoarelor. Mai multe apartamente sunt lăsate fără curent electric. Avariile la reţeaua E.ON sunt dese în Iaşi. Cu toate că facturile la energia electrică sunt din ce în ce mai mari, investiţiile în reţeaua electrică din Iaşi sunt aproape inexistente. Sunt multe scandaluri în dreptul E.ON, iar ieşenii s-au săturat de abuzurile făcute de compania de electricitate.

Ieșenii au ajuns bătaia de joc a E.ON Energie România. Sute de bătrâni sunt ținuți la coadă cu zilele

Sute de bătrâni sunt ținuți la coadă cu zilele de compania E.ON Energie România. Doar trei angajați ai companiei trebuie să rezolve reclamațiile clienților din Iași. Marea nemulțumire a ieșenilor care se așază încă de la ora 8 dimineața la rând este că în centrul de relații cu clienții E.ON din zona Palas sunt primiți doar de 3 angajați, restul fiind în șomaj tehnic

Sutele de ieșeni care așteaptă în fața sediului de relații clienți al E.ON Energie România au nervii întinși la maxim. Oamenii, majoritatea bătrâni trecuți de vârsta a treia, se plâng că nu-și pot rezolva problemele cu operatorul E.ON/ DelgazGrid prin telefon sau internet și așteaptă de dimineața până seara în căldură și soare fără ca măcar să fie primiți de un angajat al operatorului de energie. Marea nemulțumire a ieșenilor care se așază încă de la ora 8 dimineața la rând este că în centrul de relații cu clienții E.ON din zona Palas sunt primiți doar de 3 angajați, restul fiind în șomaj tehnic. Astfel, trei angajați ai companiei trebuie să rezolve reclamațiile clienților din Iași.

„Am 86 de ani, ieri am așteptat în soare de dimineața de la 9 până la 18 seara și nu am reușit să intru. Murim aici la rând, vine salvarea și ne bagă la spital în rând cu ăia cu coronavirus”, a spus o bătrână din Iași. Angajații E.ON susțin că programările se pot face online pentru evitarea cozilor, iar „în perioada stării de alertă, în magazinele E.ON nu pot intra decât un număr limitat de clienți, care este egal cu numărul agenților din fiecare centru”, au precizat oficialii E.ON Energie România.

FOTO ARHIVĂ

Adauga un comentariu