Senatorul Constantinescu critica Guvernul Boc

15 Aprilie 2010
597 Vizualizari | 0 Comentarii
Intr-o declaratie politica, senatorul pascanean Florin Constantinescu a criticat din nou Guvernul condus de catre Emil Boc. Senatorul considera ca acest guvern condus de PDL incurajeaza coruptia. "Cheltuirea banilor din fondurile europene este o problema inca nerezolvata in Romania si probabil ca nici nu va fi rezolvata prea curand. Guvernul Boc nu este interesat de faptul ca economia se duce de rapa, dimpotriva, incurajeaza in mod voit coruptia din sistemul absorbtiei fondurilor europene. Guvernul declara, de doua ori pe saptamana daca se poate, ca exista ceva probleme in acest domeniu, dar lucrurile merg spre bine. As intreba retoric: cum merg spre bine daca Romania se afla pe penultimul loc, dupa Grecia, cu 14,1% în ceea ce priveste atragerea de fonduri europene pentru proiecte de infrastructura, energie sau ocupare aferente perioadei 2007-2013, în timp ce media la nivelul Uniunii Europene este de 27%?", a spus Florin Constantinescu. De asemenea, parlamentarul a afirmat ca in Romania nu este nici un organism care sa traga la raspundere agentiile, ministerele sau autoritatile locale care nu cheltuiesc asa cum trebuie banii. "Nimeni nu este tras la raspundere in Romania pentru banii cheltuiti aiurea. Exista la noi o cultura paguboasa a birocratiei. Agentiile, ministerele fac hartii, gandesc proiecte. Totul se opreste la aprobarea proiectului. Dureaza luni de zile pana cand se afla daca proiectul este sau nu eligibil", a mai explicat senatorul Florin Constantinescu.

Page time :0.1383 (s) | 24 queries | Mysql time :0.015405 (s)