News Flash:

SENSIblu insala clientii

17 August 2010
13753 Vizualizari | 25 Comentarii
• Un iesean a primit, in loc de medicamente, o mostra medicala • Acesta a cumparat de la farmacia SENSIblu nr. 1 un medicament pentru copil, pentru care a platit 40 lei, iar cand a vrut sa-l administreze micutului a constatat ca, in loc de zece tablete, in cutie erau numai doua • Cand a studiat ambalajul, a vazut ca farmacista i-a vandut o mostra medicala care nu trebuie comercializata • Reprezentantii SENSIblu sustin ca a fost vorba de o greseala, iar clientul isi va primi banii inapoi

Cu toate ca este total interzis sa fie comercializate, la farmacia SENSIblu nr. 1, de langa Casa Patrata, se vand mostre medicale clientilor. Sambata trecuta, un iesean a mers la farmacia mentionata, de unde a cumparat medicamentul Discoflor 30, medicament ce trebuia administrat copilului. A platit suma de 40 lei, pentru zece tablete. A doua zi, cand a deschis cutia pentru a-i administra copilului medicamentul, a constatat ca are doar doua tablete. Atunci a studiat ambalajul si a descoperit ca era o mostra medicala. Intr-un colt al ambalajului era specificat acest lucru. A revenit la farmacia SENSIblu, dar aceasta era inchisa. Tatal copilului s-a indreptat spre farmacia SENSIblu aflata la parterul magazinului Moldova Mall, dar a fost refuzat. Nu dorea decat sa i se schimbe cutia. "Medicamentul a fost cumparat pe data 14.08.2010, de la farmacia SENSIblu, vizavi de Casa Patrata. Duminica (15 august - n.r.) am vrut sa administrez copilului medicamentul si am constatat ca blisterul de 10 tablete contine doar doua. Cert este ca am cerut zece tablete si, intr-adevar, blisterul are zece spatii. Am platit cam 40 lei pe cele zece tablete, care s-au dovedit a fi doua. Am studiat, apoi, ambalajul si am constatat ca era o mostra medicala, care nu este destinata comercializarii. Am platit cu cardul. M-am dus la farmacie, dar era inchisa. M-am dus, apoi, la farmacia SENSIblu din Moldova Mall si le-am solicitat sa imi inlocuiasca produsul, dar m-au refuzat. S-ar putea sa fie politica de firma sa insele clientii sau sa fie doar un caz izolat", a declarat E.P. Acesta va depune o plangere si la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor. Ieri, farmacista sefa de la farmacia SENSIblu nr. 1, initial, a precizat ca stie despre ce este vorba. La scurt timp, Daniela Cotovanu a precizat ca nu a fost sambata, 14 august 2010, de serviciu, si nu stie despre ce este vorba, dar sa vina clientul sa discute. Aceasta a precizat ca nu a avut niciodata mostre de medicamente si crede ca este vorba despre o greseala. "Nu s-a mai intamplat pana acum asa ceva. Nu am nici o mostra de medicamente in farmacie. La cosmetice, din cand in cand, mai primim mostre. In principiu, nu primim mostre. Sa vina domnul sa discutam. Aici, la farmacie, sunt eu si colega mea. Nu stiu ce sa va spun. Vorbiti la Bucuresti, cu reprezentantii nostri, la relatii cu publicul. Asa se procedeaza", a declarat farmacista sefa, Daniela Cotovanu. Pe de alta parte, Veronica Burlacu, manager relatii publice SENSIblu Bucuresti, a declarat ca s-a facut o greseala, dar problema va fi rezolvata. "Din greseala, colegele mele au eliberat o mostra, in loc de cutia cu medicamentul respectiv. Colegele mele au luat legatura cu persoana in cauza, care era plecata in vacanta, si, la intoarcere, va primi banii inapoi", a declarat Veronica Burlacu.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (25)

Gigi Kent  | #119067
analfabetule ! Se scrie INSEALA nu...insala! Rusine de "ziarist"!
Rdulescu  | #119068
Nu este nici o greseala! Farmacistele de la Sensiblu (langa Casa patrata) fac mereu "greseli". Am fost sa cumpar Paracetamol sinus, am achitat,am luat punga (nu puteam sa o desfac sa controlez) si am plecat. Acasa gasesc Paracetamol simplu care este mult mai ieftin. A doua zi m-am intors si i-am relatat unei farmaciste patania. Vazand starea iritata (nu era prima data cand se gresea) nu a comentat prea mult si mi-a schimbat produsul. In special colectivul de la aceasta farmacie fac multe matrapazlacuri. De atunci nu mai calc prin farmacia lor!
Un curios  | #119073
DEX spune ca "insala" este corect, asa ca silentium magarilor
Radu  | #119094
Nu este nici o greseala, si eu am fost inselat la farmacia SENSIblu din incinta Kaufland Pacurari, cand in loc de 10 tablete de Dicarbocalm am constatat ca in plicul de la farmacie erau doar 7. Intamplarea relatata de catre dumneavoastra si cu ceea ce mi s-a intamplat mie arata foarte clar ca asta este politica SENSIblu, de insela clientii. Recomand sa se evite a se cumpara medicamente de aici sau sa se verifice bine chiar in farmacie, pentru ca personalul de acolo, odata ce ai iesit pe usa, nu mai recunoaste nimic daca te intorci dupa un timp sa le reclami inselatoria.
HadesFM  | #119095
Multa Uniune Inter Europeana ...
123  | #119098
Medicamentul se numeste DICOFLOR nu DISCOFLOR
alina  | #119102
stiti numai sa vorbiti aiurea.
Stau deasupra Sensiblului de ani de zile.Este omenesc sa se mai greseasca,toata lumea greseste.Farmacisetele de la Sensiblu chiar sunt foarte amabile.
M-au ajutat de nenumarate ori,mi-au facut rost de medicamente care se gasesc foarte greu si de care am nevoie disperata.M-au ajutat de foarte multe ori.Nu pot sa fiu indiferenta la ceea ce se spune,niciodata nu am fost inselata...ba dimpotriva. Este omenesc sa se mai greseasca...la urma urmei toti gresim de nenumarate ori
alina  | #119103
Din cate vad ziarista este analfabeta.Nici macar nu stie despre ce medicament este vorba. Din punctul meu de vedere se exagereaza.
Se repeta de prea multe ori....rusine de ziarist...dar asa se procedeaza in Romania...nu au ce scrie mai bun
farmacistul  | #119105
nu mai cine nu a lucrat intr-o farmacie comunitara nu stie ce presiuni si cum se poarta pacientii din ziua de azi.greselile nu sunt intentionate, dar rautatea omeneasca da. toata stima colectivului de acolo. nu aruncati cu noroi in oamenii care inca mai au grija de sanatatea voastra.
llllllllllll  | #119111
Este greu sa lucrezi cu publicul.Numai un nestiutor poata sa judece in felul asta "Sensiblu insala clientii". Clientii din ziua de astazi sunt foarte nesimtiti, si chiar impertinenti. Nu cred ca greseala a fost intentionata, si nu cred ca doar in Sensiblu se greseste. Mai degraba as spune ca s-a gresit tocmai pentru a-l multumi pe client, pentru a-l servi cat mai repede, pentru a nu-i face pe ceilalti sa astepte.Toata lumea se enerveaza cand sta la rand si asteapta. Respect pentru colectivul de acolo, pur si simplu ei au fost tapul ispasitor
sadasd  | #119120
http://mititelub.wordpress.com/
Amelia  | #119127
Intra pe www.DucaShop.ro si descopera cele mai frumoase bijuterii placate cu aur, bijuterii din argint, ceasuri si multe altele. Calitate la preturi de criza!
Vio  | #119139
Cunpar medicaente de la SENSIBLU de ani de zile, lunar, am si card. Niciodata nu am fost inselata, niciodata nu mi s-a vorbit urat.
In orice punct de vanzare se pot intampla asemenea incidente.
dida  | #119140
momente grele in viata multor romani grazie medicilor farmacistilor si asistentilor medicale.Este cumplit, in aceasta tara nu,si mai face nimeni treaba, nimeni nu e responsabil de nimic.Toti pretind; de la stat, de la pacienti etc.insa acesti oameni nu au pic de decenta.Este rusinos si degradant!Ba mai mult sunt ofuscati de indemnul presedintelui de a emigra...este unica sansa ca personalul medical sa acumuleze cunostinte deontologice si de a le respecta pt ca acolo unde merg nu.si permit sa rupa afisul cu '' Nu dati spaga!!''.mi-e sila, mi-e tare sila.personal ii desconsider pt ca nu sunt pregatiti sunt inumani aroganti si fara pic de demnitate!!
crina  | #119166
vai de mine, s-a daramat cerul ! a gresit femeia, ce sa-i faci? voi nu gresiti sau nu ati gresit niciodata? farmacistele de la sensiblu sunt printre cele mai amabile, nu cred ca a facut-o intentionat...ne isterizam din orice ca sa avem ce scrie in ziare !
General  | #119170
Da ... tot legat de farmacii, aveti grija cand cumparati medicamente. Daca o sa cereti sa zicem "un sirop expectorant", o sa vi-l dea pe cel mai scump. Daca spre exemplu cereti ceva de diaree , o sa va recomande alte traznai (cele mai scumpe) decat furazalidon care e ieftin. Si tot asa... Sunt instruite sa recomande clientului ce e mai scump, ca sa faca profit. Sa retinem ca nu mereu ce e mai scump e mai bun (poate fi la fel de bun cu ceva mai ieftin). Eu stiu asta de la o amica, care a lucrat ca farmacista, si primea indicatii de acest gen de la shefie .... cel mai bine e sa stii ce vrei cand intri in farmacie, ca altfel au ele grija sa te suga de bani .... asa ca atentie...
acelasi eu  | #119179
bai ziaristu lu peste...esti de tot rasul...daca patronul vostru se supara pe cineva hop repede aruncati cu rahat in acea persoana...probabil are boala pe vreo farmacista de la sensiblue sau mai stiu eu ce si hai sa manjim cu rahat firma ca numai asa stiu sa faca.
bai ZIARISTILOR nu meritati sa va treceti ca autori la ceea ce scrieti. mai bine p[unet-ii numele aluia de ii slugariti panaramelor
cineva  | #119193
farmacistele sunt mai ceva ca vanzatoarele de la piata, si asta se intampla de multi ani
GHEOR  | #119196
Aveti dreptate,la sensiblu sunt ceva probleme .Eu am fost taxata si pt. punga in care mi-au pus cutiile cu medicamente.Mereu nu au marunt pt. rest,telasi pagubas si pleci(Sensiblu Tatarasi)Mi-e rusine de rusinea lor.Vorbesc la telefon si te lasa sa astepti la rand,fara jena(sensiblu-SF.LAZAR).
martor  | #119248
cel care a dat aceasta idiotenie la ziar e un mincinos pentru ca la sensiblu-ul de la moldova mall nu a fost refuzat ci i s-a zis ca nu are medicamentul.Daca farmacia nu avea medicamentul de unde ar fi trebuit sa il dea?????? e clar ca a fost o greseala insa sa se relateze totul cum trebuie.Nu arunci cu noroi in 2 farmacii din care una nu are nici o vina .Fiecare diriginte raspunde de farmacia lui ...oricum sensiblu-ul nu pica doar de la atat,,, cei pe care ii duc mintea stiu sa faca diferenta deci o ziarista miloaga care habar nu are ce scrie si un pacient mincinos nu dau in jos niciuna din farmacii ,, respect pt personalul farmaciei sensiblu moldova mall
lllllllllllll  | #119320
Din cate stiu...de la 1 ianuarie punga se plateste in toate unitatile(farmacii,magazine, la supermarchet platesti si punga de unica folosinta)...asa ca taci...si nu vorbi daca nu stii....oricum articolul asta e de tot rasul...foate slab...mai mult e de umplut pagina,aceeasi fraza se repete de vreo 3 ori...ziarista nici nu stie despre ce este vorba...de fapt toti ziaristii numai asta stiu sa faca sa minta...ca doar romanul e prost si crede ca tot ce zboara se mananca:))
maria  | #119329
articolul e de-a dreptul jenant, nu cumva e scris la comanda? fratilor, eu daca as fi avut vreo problema m-as fi dus in primul rand in farmacia respectiva si abia apoi, daca nu gaseam rezolvare, ma duceam la opc, asa cred eu ca face orice om de buna credinta, dar ce sa caut la ziar??...marlanismul specific romanesc; o invit pe dna ******* sa scrie un articol despre atitudinea avocatilor(stie ea despre ce vorbesc), a functionarelor de la banca, a agentiilor de asigurari, etc, dar mai ales despre ziaristii care se fac de ras pt ca nu sunt in stare sa scrie un articol impartial; rusine "doamna"!!
curiosu...  | #119539
fortata declaratia... fratilor, dar cosmeticienile de la aceste farmacii is chiar frumoase... o placere sa le ascult si sa le privesc.
ana  | #398752
E foarte usor sa judecam pe altii si sa nu ne vedem gunoiul din ochii nostrii.Care are creier in cap isi poate da seama ca nimeni nu are interesul sa insele oamenii si mai ales un lant atat de mare,a gresi e omeneste.Mi se pare nedrept care orice proasta prost sa isi dea cu parerea cand nu stie despre ce este vorba.In primul rand produsul se poate returna in baza bonului fiscal in 24 de ore,iar daca s-a gresit se poate face stocul pe produs,exista site de reclamatii.Orice lucru se poate verifica!Nu inteleg cum de unii abereaza nu stiu cata munca este intr-o farmacie si relatiile cu publicul nu sunt cele mai usoare.Asa ca sfatul meu pt afoni gandeste inainte sa vorbesti sa scrii aberatii care fac reclama negativa.Mama e farmacista acolo si va spun cu mana pe inima ca pt ea Craciun si Revelion numai exista trebuie mereu sa fie la datorie sa aiba grija de sanatatea voastra si nu admit ca cineva care habar n-are cu ce se manaca sa vorbeasca asa!Rusine
jurica  |  #398753
Sensiblu e cel mai bun lant de farmacii ,cum e posibil sa scrie-ti un asemnea articol ?Eu mereu am fost respectata tratata foarte bine acolo.Mai e si chestia orice lucru se oate verifica nimeni nu te opreste sa iti verifici medicamentele sau produsule cumparate sa vezi daca sunt cele cerute de tine.Nu ai cum sa fi inselat!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3497 (s) | 22 queries | Mysql time :0.204385 (s)