News Flash:

Sfaturi adevarate pentru slabit

19 Iulie 2010
1339 Vizualizari | 0 Comentarii
Potrivit conceptiei generale, pentru a slabi, oamenii trebuie sa manance mai putin si sa practice mai mult sport, însa, cercetatorii britanici, citati în numarul din luna iulie al revistei Men's Health, sustin ca exista si alte solutii eficiente atunci cand este vorba de a tine o dieta. Cotidianul britanic Dailymail a publicat, marti, un top al celor mai improbabile sfaturi pentru slabit, care si-au dovedit însa eficienta din punct de vedere medical.

1. Presarati putina scortisoara în iaurt, în fiecare zi, pentru a arde grasimile. Acest condiment este un puternic stimulent al metabolismului. O jumatate de lingura, pe zi, este suficienta pentru a slabi un kilogram suplimentar în fiecare luna.
2. Petreceti-va pauzele de masa departe de birou. In acest fel, veti consuma cu 250 de calorii mai putin în fiecare zi, comparativ cu persoanele care mananca la locul de munca.
3. Nu ezitati sa radeti. Rasul sanatos, totalizand 10-15 minute pe zi, creste cantitatea de energie consumata într-o saptamana cu pana la 280 de calorii.
4. Un pahar cu suc de morcovi în fiecare zi va va ajuta sa slabiti doua kilograme în 12 saptamani. Sucul de morcovi este bogat în fibre si nutrimente care ajuta la arderea grasimilor.
5. Luati suplimente de calciu. Veti pierde cu 2,6% mai multa grasime comparativ cu persoanele care nu apeleaza la aceasta solutie.
6. Pentru a arde mai multe calorii, ascultati muzica ritmata în timp ce practicati diverse exercitii fizice.
7. Nu faceti sport de unul singur. Antrenati-va împreuna cu cativa prieteni si veti slabi un numar de trei ori mai mare de kilograme comparativ cu persoanele care se antreneaza singure. Va veti mentine motivatia la cote înalte cu ajutorul interactiunilor sociale si veti beneficia de încurajarile venite din partea prietenilor.
8. Mancati ardei rosu. Aceste legume contin capsaicin, substanta care le ofera un gust specific si care are capacitatea de a stimula metabolismul cu pana la 25%.
9. Stresul de la locul de munca reprezinta principalul factor care cauzeaza alimentatia excesiva. Faceti exercitii de respiratie timp de doua minute, concentrandu-va atentia asupra muschiului diafragmei, si veti reusi astfel sa suprimati senzatia de foame.
10. Facand exercitii fizice imediat dupa ce v-ati trezit veti reusi sa ardeti grasimile mult mai repede. In acest fel, veti pierde cate un kilogram suplimentar, comparativ cu practicarea sportului la oricare alta ora, iar organismul dumneavoastra va fi astfel nevoit sa apeleze la rezervele de grasime pentru a face fata solicitarilor energetice la care este supus.
11. Mancati trei gustari bogate în proteine, de cate 250 de calorii, între mese - de exemplu cateva felii de piept de pui, 185 de grame de ton sau o felie de paine cu maioneza degresata. Persoanele care procedeaza astfel vor avea cu 30% mai multe sanse de a slabi.
12. Opriti televizorul în timp ce mancati, din cauza ca orice activitate care va distrage atentia nu face decat sa amane momentul în care va opriti din mancat. In acest fel, puteti sa slabiti pana la 3,5 kilograme într-un an.
13. Nu ezitati sa feliati alimentele pentru a consuma cu 20% mai putine calorii. Oamenii percep alimentele feliate cu 27% mai mari decat aceeasi cantitate de alimente care nu sunt feliate si îsi pun astfel în farfurie mai putina mancare.
14. Mancati la micul-dejun mai întai pepene, bogat în vitamine, iar apoi oua, bogate în proteine, pentru a lupta eficient împotriva grasimii. Ouale au capacitatea de a descompune carbohidratii din pepene.
15. Un pahar de vin rosu baut zilnic împiedica depunerea grasimii, mai ales în zona abdomenului. Substanta Resveratrol din struguri inhiba dezvoltarea celulelor de tesut adipos din jurul taliei.
16. Ascultati muzica clasica, relaxanta, în timp ce mancati. In acest fel, veti consuma mai putine alimente, veti mesteca într-un ritm mai lent si va veti simti în armonie cu propriul corp, reusind astfel sa va opriti din mancat imediat ce apare senzatia de satietate.
17. Mestecati guma timp de 15 minute dupa fiecare masa si din nou, dupa alte doua ore, pentru a va potoli pofta de mancare.
18. Faceti sex mai des. Veti reusi astfel sa ardeti 150 de calorii la fiecare 20 de minute, iar activitatile sexuale stimuleaza un hormon care influenteaza metabolismul si cresterea muschilor.
19. Beti ceai verde. Aceasta bautura contine o substanta care reactioneaza în combinatie cu cafeina si stimuleaza oxidarea grasimilor cu peste 20%.
20. Alegeti spanacul înaintea oricaror alte legume pentru prepararea salatelor. Spanacul are un continut dublu de fibre si ajuta organismul sa proceseze grasimile mult mai eficient.
21. Mancati un mar cu 15 minute înainte de fiecare masa. In acest fel, veti consuma, în medie, cu 187 de calorii mai putin.
22. Folositi ulei de masline pentru a va prepara salatele. Acizii grasi "buni" din uleiul de masline activeaza o proteina care declanseaza senzatia de satietate, împiedicand astfel mancatul în exces.
23. Adaugati paprika la fiecare masa. Aceasta pudra din ardei rosii contine o cantitate de sase ori mai mare de vitamina C decat tomatele, ajutand organismul sa transforme mai usor grasimea în energie.
24. Mancati împreuna cu ceilalti. Cercetarile recente au relevat faptul ca oamenii au tendinta de a-si adapta cantitatile de alimente din farfurie cu cele ale partenerilor lor de masa. Daca un barbat se afla la masa langa o femeie, el va înghiti cu 35% mai putine calorii.
25. Inlocuiti laptele integral cu cel degresat atunci cand beti ceai cu lapte sau cand mancati cereale cu lapte. Laptele degresat contine jumatate din caloriile prezente în laptele integral si prezinta concentratii mai mari de calciu si de fosfor, care descompun grasimile la nivel celular.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.7346 (s) | 22 queries | Mysql time :0.604934 (s)