Actualitate

Si-a incarcat telefonul cu o cartela Orange. A incremenit cand a citit mesajul de pe telefon

Publicat: 15 iul. 2014

@ Un iesean aduce acuzatii grave companiei @ Acesta sustine ca a fost pacalit de reprezentantii firmei @ A cumparat o cartela reincarcabila si a avut o surpriza de proportii

Problemele ieseanului au aparut in urma cu cateva zile. Acesta sustine ca nu a fost tratat corespunzator, desi este un client fidel. Totul s-a intamplat din cauza unei cartele reincarcabile. Ieseanul spune ca nu a mai patit acest lucru si spera ca se va schimba situatia pentru ceilalti clienti care au patit la fel. Acesta a cheltuit bani pe aceasta cartela, insa nu vrea sa isi recupereze suma platita, ci sa beneficieze de oferta prezentata de companie.

„Pe 10 iulie am cumparat o cartela telefonica de 4 euro. Am incarcat corect conform instructiunilor de pe cartela. Dupa incarcare, am solicitat activarea ei pentru a mi se acorda minute in retea si minute nationale. Am primit un mesaj prin care mi se refuza activarea optiunii si mi s-a comunicat ca pot avea acea oferta doar daca am in cont 3 euro sau mai mult de 5 euro. Nu mi s-a luat creditul de 4 euro, dar consider ca dispozitia data este neintemeiata si ilegala. Adica cu 3 euro se activeaza o optiune, insa cu 4 euro nu? Nu mi se pare deloc normal si sigur sunt in aceeasi situatie mai multi clienti”, a spus Eugen Taban. Acesta sustine ca a incercat sa lamureasca problema cu reprezentantii firmei.

„Cartelele acestea se vand in continuare, desi nu poti sa activezi o optiune convenabila. De ce nu le retrag din comert? Daca vreau sa imi activez oferta care imi convine, acum trebuie sa imi mai incarc o data telefonul. Minutele si mesajele de la optiunea cu 4 euro erau suficiente pentru mine pe perioada unei luni, dar acum nu se mai poate sa le folosesc. Domnii de la Orange mi-au zis ca nu pot sa faca nimic in privinta asta”, a mai spus Eugen Taban. 

Reprezentantii firmei nu au putut fi contactati pentru a oferi un punct de vedere in legatura cu aceasta situatie.



loading...

Comentarii
  • Aceiasi problema o am si eu de citeva luni, cu o cartela pe care o am de citiva ani.Si incarc cu 5 euro nu cu 4.Ca sa activez optiunea cartelei trebuie sa trec pe la angajatii Orange care imi rezolva problema dupa ce pierd vremea pe la ei, luna de luna.Curios este ca am luat legatura cu un bou de la ei de la Bucuresti si dupa ce mi-a multumit frumos ca am sesizat problema,a stat, asa cum sta un bou ca boul pe coada.Problema nu-i de competenta protectiei consumatorului?

  • Despre ce oferta este vorba? pe site-ul orange am gasit o singura oferta prepay la 4 euro: „opţiunea Young de 4 euro credit
    500 de minute
    sau SMS-uri în reţea
    50 de minute
    sau SMS-uri naţionale
    50 MB pentru internet pe mobil” Iar daca e o oferta mai veche tre sa mesteresti un pic in telefon la *100# sa ajungi pe la optiunile tale si de acolo poti activa, dar de multe ori omul este mult prea comod si pentru orice problema gaseste un vinovat iar incompetenta sa nu o vede.

    • Ghita,
      Din pacate tot Ghita esti.
      Ideea este ca nu trebuie sa fiu eu doxat in folosirea meniurilor anapoda pe care firma asta de kakat le face, ci serviciul pe care il platesc sa se faca promt si fara prea multe batai de cap.
      Daca aceasta firma ar dori sa ofere servicii corecte si normale clientilor sai, ar face bine sa ofere alternative corecte si clare, pentru toata lumea. Chiar si pentru tine, Ghita

      • Pentru neinitiati sunt catele care incarca direct cu minunte si mesaje, daca nu poti uitiliza un meniu de telefon in era digitala ce sa mai ceara patronu de la tine sa utilizezi calculatoru, asa ca lucreaza pe 800 de lei sclavule si te pup pe portofel, te astept sa te angajezi la mine, am nevoie de cei ca tine.

  • Chiar si azi 29 ianuarie 2019 am fost deranjat de un sms de la Orange cu privire la o optiune fantoma de 4 euro, optiune care nu este prezentata pe site.

Adauga un comentariu