News Flash:

Simirad continua sa sicaneze hotelurile

20 Februarie 2000
1155 Vizualizari | 0 Comentarii
•Parcarea hotelului "Unirea" este in continuare inchisa

Dupa ce administratiile hotelurilor din Iasi au refuzat, la unison, sa plateasca taxa pe turist, considerand-o ilegala si in total dezacord cu dezvoltarea turismului iesean, Primaria Iasi a trecut la represalii. Chiar daca nu a reusit sa blocheze conturile hotelurilor si nici sa le retraga autorizatia de functionare, asa cum amenintase anterior, primarul Constantin Simirad a luat, totusi, cateva masuri care au adus grave atingeri intereselor anumitor hoteluri din Iasi.

Este vorba, in special, de "Unirea" si "Traian", ale caror parcari au fost inchise sau mai bine zis preluate de catre primarie. Actul, considerat "samavolnic"de catre Ioan Bulei, director general la "Unirea", creaza numeroase nemultumiri atat personalului hotelului cat si turistilor. Toate demersurile intreprinse de conducerile celor doua hoteluri pentru a rezolva aceasta problema s-au lovit de refuzul categoric al lui Constantin Simirad de a raspunde apelurilor celor in cauza.

Mai mult, dupa cum ne-a declarat Noni Trofin, director general la"Unirea", in urma insistentelor sale de a intra in legatura cu primarul, o functionara pe nume Palaga i-a replicat ca "Ma plictisesc discutiile cu dumneata si ma streseaza." De asemenea, a sugerat cu nonsalanta si o solutie de iesire din criza. Ca turistii sa nu mai faca pe boierii si, chiar daca e mai mult de mers pana la intrarea hotelului, sa-si care singuri bagajele.

Daca nu le convine, atunci sa se cazeze in alta parte. Pana in anul 2000, o parte din parcarea despre care este vorba a apartinut hotelului "Unirea". Pentru cele treisprezece locuri pe care le avea la dispozitie, hotelul percepea o taxa de 10.000 de lei pe zi, platind apoi o chirie primariei de 170.000 de lei pe luna pentru fiecare loc in parte. Astazi, primaria percepe o taxa de 20.000 de lei pe ora. Datorita faptului ca parcarea nu mai apartine hotelului, se aduc grave prejudicii atat clientilor cat si serviciilor din cadrul hotelului. Deja mai multi turisti s-au plans de aceasta situatie, considerand ca atitudinea primarului este o adevarata rusine pentru orasul pe care il reprezinta.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1336 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014728 (s)