News Flash:

Sinele de tramvai au crapat de frig

5 Februarie 2010
1412 Vizualizari | 3 Comentarii
Din cauza fluctuatiilor mari de temperatura din ultima vreme, la nivelul caii de rulare a tramvaielor au aparut fisuri sau, in unele cazuri, rupturi de linie, care au dus la imposibilitatea de efectuare a unui transport corespunzator. Pe liniile cu o infrastructura mai veche de zece ani, aceste probleme au fost inregistrate in mod frecvent, de la inceputul lunii ianuarie. Zonele in care echipele de interventie ale Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au fost nevoite sa intervina, desi temperaturile nu permit, inca, efectuarea unor lucrari in conditii normale, sunt cele din Podu Ros, Tesatura, statia Padurii si Baza 3. Vechimea sinelor care au fost date in folosinta in anii `80 permite sudarea, in locurile unde a fost sesizata fisura, dar acest gen de "carpeli" nu prelungesc cu mult durata de viata a acestora. De la inceputul lunii ianuarie au fost efectuate o serie de lucrari de corectie a rupturilor, in zona statiei Padurii fiind finalizate zece suduri, iar in vecinatatea statiei Tesatura, in Metalurgie si pe tronsonul Podu de Piatra - Podu Ros, sase. Cele mai multe fisuri in linia de cale de rulare a tramvaielor au fost remediate in zona Baza 3, echipele de interventie finalizand 16 astfel de lucrari. Cartierul Copou se afla in vizorul departamentului tehnic al regiei de transport iesene, in scurt timp urmand si evaluarea sinelor care strabat aria respectiva. "Din cauza gerului, mai multe linii de tramvai au suferit rupturi. Interventiile s-au facut cu mare dificultate, din pricina temperaturilor nefavorabile. Speram sa obtinem in continuare fonduri pentru reabilitarea unui tronson mai mare de cale de rulare, pentru a evita acest tip de evenimente pe viitor", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi.

cartierul copou
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (3)

pacala  | #94773
Ca la noi la nimeni. liniile de tramvai nu se rup din cauza frigului ci din cauza unui montaj defectuos. Defectele de montaj se finalizeaza prin aceste rupturi. Ca si la asfaltarea strazilor. plombele apar datorita nerespectarii tehnologiei de aplicare. In speta, ne conduc numai nepriceputi.
Anonim  | #94774
an de an o sa fie la fel si din cauza tramvaielor nu se fac nici strazile iar primarul de era destept scotea toate liniile de tramvai si baga doar autobuze
dezamagit ca m-am nascut intr-o tara stapanita de hoti  | #94775
Mai inteligentule mai mergi prin vest sa vezi cum circula mai putine autobue si mai multe tamvaie. Doar ca acolo exista o fff mare diferenta: au infrastructura buna, tamvaiul vine la minut si nu cu intarziere de 15-30 min ca la noi. Plus ca au un sistem f bun la abonamente. Ultima data cand am fost plecat din tara am vizitat Hamburg - Germania. Ca suprafata cred ca e de 2 ori mai mare ca Bucurestiul. Si un abonament pe toate liniile era 88 euro. Asta includea metrou tramvai autobuze si chiar vapor (ca aveau vreo 2-3 linii de transport pe apa). La mizeria noastra de oras cat e un abonament pe toate liniile? 35-40 euro? Si stai prin statii de te ia naiba, te urci intr-un gunoi european (adica autobuzele noastre) si ai parte de o mare inghesuiala la orele de varf. Culmea ca avem tarife asa mari si e,i saracii, dupa ce fura absolut tot (ma rog...nu fura dispar banii prin contracte cu alte firme ca asa se procedeaza...se mai cumapra niste autobuze de 70 mii de euro cu 210 mii si tot asa), normal ca firma iese pe minus...pe un mare minus. Sa multumim sistemului si primarului imbecil care e la conducere.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1535 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020498 (s)

loading...