Eveniment-Social

Sinele RATP crapa din cauza frigului

Publicat: 03 feb. 2011

Frigul si vechimea sinelor de tramvai le dau mari batai de cap sefilor Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi. Mai multe zone din oras au intrat in reparatii dupa ce liniile de tramvai s-au fisurat. Astfel, mai multe echipaje ale Regiei au fost dislocate in oras pentru a remedia defectiunile la calea de rulare. Cele mai mari probleme sunt, in continuare, in zona Metalurgie, Podu Ros, Tesatura, Padurii, Bucsinescu sau Copou. „Avem cate doua echipe care lucreaza zilnic la liniile fisurate. Acestea cedeaza mai ales din cauza diferentelor de temperatura, dar si pentru ca o parte necesita reabilitare completa”, a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Conform acestuia, alte echipe au fost trimise sa curete macazurile si refugiile din statii. „Multe dintre macazuri se blocheaza din cauza mizeriei de pe strazi. Mai mult, pentru ca au fost plangeri din partea soferilor, am decis sa curatam indicatoarele luminoase si balizele semnalizatoare de la refugii”, a adaugat Adrian Mihai.



loading...

Comentarii
  • dar de ce nu se vrea sa se cumpere trolebuze? inca mai exista firele prin oras si nici nu costa asa de mult intretinerea ca la liniile de tramvai ca sa nu mai zic ca daca unu se defecteaza e decuplat de la retea si celelalte i-si pot continua traseul

  • Ca sa zaca si mai zdravan blocate in trafic decat autobuzele?! Apoi, tramvaiele aduc plus de capacitate, plus de durata de exploatare. Pune si tu mintea la contributie, ca mai gasesti… Cat despre firele de troleu din oras, fii serios, ia si vezi pe net cum trebuie sa arate o retea de troleibuz ca sa iti permita sa circuli lejer cu astfel de vehicule. Sunt multe de spus, dar aici nu e nici locul, nu e nici audienta (calitativ vorbind) pentru discutii serioase pe marginea unor astfel de subiecte.

  • Nu, realitatea e ca autobuzul este campionul ineficientei. Troleibuzul vine cu un handicap de imagine in ochii multora din cauza dezastrului in care a fost lasat sa se zbata acest sistem de transport (ca, de altfel, intregul serviciu de transport public din Iasi) in timpul domniei primarului cu parul alb degeaba, in loc sa fie modernizat, impreuna cu infrastructura pentru tramvai. Troleibuzele din tarile cu apa calda si infrastructura destinata acestora sunt, insa, cu totul altceva decat ce a fost la Iasi. Revenind, insa, la intrebarea din primul comentariu, troleibuzele s-ar preta pentru Iasi, insa pentru a inlocui autobuzele de pe foarte multe trasee, nu pentru a inlocui tramvaiele. Problema e ca fie si daca s-ar investi si in sistemul de transport cu troleibuzul, acesta nu si-ar dovedi deloc eficienta in conditiile de trafic din Iasi.

  • Evident, in mesajul anterior nu am luat sub nici o forma in considerare transportul cu microbuzul (adica duba) asa cum a fost si, din pacate, inca mai este perceput pe plaiurile mioritice. Asa ceva nu are nici cea mai mica legatura cu transportul public urban civilizat.

Adauga un comentariu